Web Analytics Made Easy - Statcounter

برگزاری همایش بزرگ آسیب شناسی صنعتی و گردآوری مشکلات بخش صنعت با محوریت دانشگاه وفرمانداری می تواند در موضوعات کاربردی با هدف حل معضلات روزمره شهری تأثیر بسزایی در ایجاد فرهنگ ارائه استاندارهای علمی ، مشارکت تیمی، آموزش کاربردی به افراد شرکت‌کننده داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ نشست و هم‌ اندیشی دکتر لیلا واثقی فرماندار شهرستان قدس با دکترعبدالله قاسمی پیربلوطی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای غرب استان تهران با هدف ادامه ایجاد تعاملات و بررسی راهکاری همکاری دانشگاه وفرمانداری در دفتر ریاست واحد شهرقدس برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بررسی زمینه‌های همکاری دانشگاه و تعامل آن با فرمانداری شهرستان قدس با هدف احیای روحیه مشارکت بین شهروندان، ایجاد شهر گردشگری وقطب اقتصادی وصنعتی و استفاده از ظرفیت‌های آموزشی و بهره مندی از نیروی تخصصی علمی در ایجاد شهر پویا در قالب برپایی همایش رویدادها پژوهشی وصنعتی از جمله مواردی بود که در این نشست بحث و تبادل‌نظر شد.

دکتر لیلا واثقی فرماندار شهرستان قدس در حاشیه برگزاری این نشست وهم‌اندیشی اظهار کرد: برگزاری این نشست و دوره‌ها منجر به تشکیل کارگروهی جهت مشارکت دانشجویان، استادان و کارکنان واحد شده و موجب ایجاد افزایش حس خودباوری ومسئولیت پذیری در بین فرهیختگان دانشگاهی شده و با ایجاد همایش هایی به منظور فراهم نمودن فضایی برای رقابت سالم، بررسی ظرفیت علمی و اجرایی دانشجویان در فضای واقعی جامعه و حل معضلات آن محک زده می‌شود.

فرماندار شهرستان قدس افزود: برگزاری همایش بزرگ آسیب شناسی صنعتی و گردآوری مشکلات بخش صنعت با محوریت دانشگاه وفرمانداری می تواند در موضوعات کاربردی با هدف حل معضلات روزمره شهری تأثیر بسزایی در ایجاد فرهنگ ارائه استاندارهای علمی ، مشارکت تیمی، آموزش کاربردی به افراد شرکت‌کننده داشته باشد. او در بررسی آسیب های بخش صنعت، ایجاد فعالیت های جهادی، راه اندازی قطار حومه ای با عنوان اتوبوس ریلی از مبدا را آهن به منطقه شهرقدس خبر داد.

 

وی همچنین شناسایی استعدادها جهت جلوگیری از آلودگی خاص هوای شهرستان قدس که تحت تاثیر معادن می باشد وایجاد کار گروه های تخصصی فضای سبز با استفاده از ظرفیت های استادان ودانشجویان دانشکده کشاورزی را تاکید کرد.

 

مقام عالی دولت در شهرستان قدس در این نشست بیان کرد: ورود دانشگاه آزاد به رفع مشکلات شهری می تواند در ارتقای شناخت، همکاری وبینش سطح علمی و فرهنگی مردم شهر اثر گزار باشد.

در ادامه این هم اندیشی دکتر عبدالله قاسمی پیر بلوطی تصریح کرد: در طول سال‌های اخیر شکاف بین دانشگاه و ادارات شهرستان همواره وجود داشته که کاهش این شکاف و ایجاد تعامل سازنده ادارات با مشارکت دانشگاه‌ها ونهادهای تخصصی می تواند این فاصله ها را کم کرده ودر مدیریت موفق این منطقه اثر گزار باشد.

وی افزود: ما در این منطقه با اعلام آمادگی این واحد دانشگاهی در راستای بالا بردن سطح علمی همکاران ادارات مختلف در راستای اجرای مدیریت استراتژیک و پذیرش  همکاری  های لازم از سوی منطقه و جامعه هدف که همان مردم شهرستان قدس ومنطقه می باشد را می توانیم به زودی محقق نمایم.

قاسمی ابرازی امیدواری کرد که با همکاری و مشارکت فرمانداری شهرستان با دانشگاه آزاد اسلامی، و با حضور نخبگان دانشگاهی از جمله اعضای باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان، اعضای کار آفرین مرکز تحقیقات گیاهان دارویی، دانشجویان مهارت آموخته مدرسه اشتغال، همکاران واستادان مرکز رشد واحدهای غرب استان تهران مستقر درواحد های غرب استان وسایراستادان و فرهیختگان این واحد دانشگاهی و بهره مندی از پایان نامه های تخصصی در حل مشکلات شهری  شهرستان قدس در تداوم ایجاد همایش های تخصصی با هدف آسیب شناسی بخش صنعت وتجارت به عنوان نقطه شروع رفع مشکلات اثر بخش بوده و پیگیری های لازم از نظر کاربردی در سطح قابل توجهی با بهره وری مورد نیاز می تواند انجام شود.

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی دولت صنعت فرماندار شهرستان مشکلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۴۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست دانشگاه علم و صنعت ایران منصوب شد | داود یونسیان کیست؟

محمدعلی زلفی‌گل در این حکم خطاب به داود یونسیان تاکید کرده است: انتظار می‌رود با اتکا به خداوند متعال و استعانت از حضرت ثامن الائمه (ع) و با پیروی از آموزه‌های اسلامی، مبانی علمی، روحیه انقلابی، راهبرد‌های اساسی دولت مردمی و برنامه‌های ارائه شده به مجلس شورای اسلامی و جلب همکاری استادان، مدیران، یاوران علمی (کارکنان) و دانشجویان، تمامی امکانات مادی و معنوی دانشگاه از جمله ظرفیت عظیم خیرین و واقفین را برای تحقق سیاست‌ها و برنامه‌های اسناد بالادستی، مرجعیت و دیپلماسی علمی توسعه همه جانبه علم و فناوری، آموزش پژوهش‌محور، پژوهش آموزش‌محور، مهارت‌افزایی، کارآفرینی، فرهنگ‌سازی کار گروهی و در نهایت اجرای تمام محور‌های سند دانشگاه اسلامی به کار گیرید.

داوود یونسیان (زاده تهران _ ۱۳۵۵) دارای دکترای مهندسی مکانیک، عضو هیات علمی دانشکده مهندسی راه آهن دانشگاه علم و صنعت با مرتبه استادی است. وی دارای بیش از ۲۰۰ مقاله علمی، پژوهشی بین‌المللی و چهار عنوان کتاب تالیفی است. همچنین پژوهشگر نمونه دانشگاه علم و صنعت در سال‌های متمادی، استاد نمونه کشوری در سال ۱۴۰۱، دانشجوی نمونه کشور در مقطع دکتری در سال ۱۳۸۴ و عنوان دانشمند برجسته جوان فرهنگستان علوم جمهوری اسلامی ایران در سال ۱۳۹۳ را کسب کرده است.

معاون پژوهش و فناوری و ریاست دانشکده‌های مهندسی راه آهن و فناوری‌های نوین از جمله سوابق اجرایی یونسیان است.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری همچنین در نامه جداگانه‌ای از خدمات دکتر منصور انبیا رییس پیشین دانشگاه علم و صنعت ایران در زمان تصدی این مسئولیت قدردانی کرد.

دکتر منصور انبیا (متولد ۱۳۳۷ در تهران)، عضو هیأت علمی و استاد شیمی تجزیه دانشگاه علم و صنعت ایران است که معاون طرح و توسعه دانشگاه علم و صنعت، رییس پژوهشگاه شیمی و مهندسی شیمی ایران؛ سرپرست معاونت دانشجویی دانشگاه علم و صنعت ایران از مهرماه ۱۴۰۰ به سمت سرپرستی دانشگاه علم و صنعت منصوب شده بود.

منبع: ایرنا

tags # اخبار اجتماعی سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • گردهمایی سفیران سلامت دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد
  • رویداد صدرا در اشتغال‌زایی نسل جوان نقش دارد
  • حضور استاندار در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه
  • دانشگاهیان با ایجاد شرکت‌های دانش‌بنیان موجب خودکفایی کشور می‌شوند
  • تشکیل کمیته اقتصادی با تمرکز بر درآمدزایی غیرشهریه‌ای استان تهران
  • راه‌اندازی نیروگاه خورشیدی تا سطح ۴۰ مگاوات تولید برق در «عین‌الکش»/ بیمارستان سینا را از ما گرفتند!
  • سرپرست دانشگاه علم و صنعت ایران منصوب شد | داود یونسیان کیست؟
  • تحقیقات مسئله‌محور در مسیر موفقیت/ امیدها به رشد درآمدهای غیرشهریه‌ای دانشگاه آزاد آباده افزایش یافت
  • تأکید بر ارتباط ستاد نماز جمعه و جامعه علمی و نخبگانی
  • سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان منصوب شد