Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-18@08:29:23 GMT

مردم از سفر‌های غیر ضرور پرهیز کنند

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۹۴۷۵۲

مردم از سفر‌های غیر ضرور پرهیز کنند

محمد اسلامی اظهار کرد: اکنون حدود یک میلیون و ۳۰۰ هزار زائر ایرانی در کشور عراق هستند. وی افزود: باتوجه به موج بازگشت زوار اربعین، سه هزار دستگاه اتوبوس به ناوگان اضافه کردیم و از مردم تقاضا می‌شود از سفر‌های غیر ضرور بپرهیزند.

وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: همچنین حجم قطار و پرواز‌ها را نیز در این ایام افزایش دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اسلامی بیان کرد: باتوجه به اینکه این همایش هرسال پر شور‌تر برگزار می‌شود باید توسعه زیر ساخت‌ها در این مسیر‌ها انجام شود.

وی با بیان اینکه در این ایام تنها مشکلی که برای زائران پیش آمد در کشور عراق بود، گفت: مردم با رعایت قانون و مقررات به همکاران ما در تسهیل تردد کمک کنند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: اربعین حسینی سفرهای غیر ضروری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۴۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تا کنون خسارتی از آفت «زنگ زرد» در مزارع لرستان گزارش نشده است

به گزارش خبرنگار مهر، کامران پیرزادی امروز سه‌شنبه در بازدید از اراضی روستاهای «سراب نیلوفر» و «مدبه» خرم‌آباد، اظهار داشت: باتوجه‌به آغاز فصل داشت شبکه‌های مراقبت ما باتوجه‌به اهمیت اقدامات و مبارزات به‌موقع در حال رصد و پایش عوامل خسارت‌زا در سطح اراضی کشاورزی استان هستند.

و عنوان کرد: عوامل اجرایی با درنظرگرفتن اینکه بر اساس آمار سازمان جهانی فائو، عوامل خسارت‌زا می‌توانند ۴۰ درصد به محصولات تولیدی آسیب بزنند، در ۶۹ شبکه مراقبت و با ۴۱۸ نفر کار پایش مزارع استان را انجام می‌دهند.

مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی لرستان، گفت: کار تشخیص به‌موقع بیماری‌ها، آفات، علف‌های هرز و همچنین اعلام زمان صحیح مبارزه با آن‌ها و توسعه سم‌پاشی و معرفی نوع سمومی که باید در زمان مشخص استفاده شود را اطلاع‌رسانی می‌کنیم.

پیرزادی، تصریح کرد: تاکنون کار مبارزه با علف‌های هرز در سطح ۱۴۵ هزار هکتار گندم و ۶۰ هزار هکتار انجام شده است و ۱۸ هزار هکتار زمین از نظر آفت سن و هزار و ۴۵۰ هکتار از حیث زنگ زرد، پاک‌سازی شده‌اند.

وی گفت: بیماری قارچی زنگ زرد یک بیماری سرمادوست است که در اثر رطوبت و دمای پایین، مزارع گندم را مورد حمله قرار می‌دهد و نیاز است به‌محض مشاهده علائم برای جلوگیری از اپیدمی بیماری از سموم توصیه شده سازمان حفظ نباتات استفاده شود.

مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی لرستان، تأکید کرد: بنا بر توصیه‌های صورت‌گرفته به کشاورزان تاکنون هیچ خسارتی از بیماری زنگ زرد نداشتیم چرا که با دیدن اولین بوته قارچی آن را گزارش می‌دهند تا سریعاً سم‌پاشی صورت بگیرد.

پیرزادی، گفت: در مزرعه تحقیقاتی «سراب نیلوفر» از طرف مرکز تحقیقات ارقام جدید کاشته می‌شود تا آن‌ها را از لحاظ عملکرد و مقاومت نسبت به بیماری‌ها بررسی و باتوجه‌به پایداری برای کاشت در سطح مزارع استان به کشاورزان توصیه شوند.

کد خبر 6079966

دیگر خبرها

  • توصیه به پرهیز از توقف در بستر رودخانه زاینده رود
  • رونمایی از مجموعه مقالات همایش بین‌المللی آثار جهانی فرهنگ و شعائر حسینی در کربلا،فردا
  • رونمایی از مجموعه مقالات همایش بین‌المللی آثار جهانی فرهنگ و شعائر حسینی در کربلا
  • دبیرکل اتاق ایران و عراق: دلار می‌ریزد
  • تا کنون خسارتی از آفت «زنگ زرد» در مزارع لرستان گزارش نشده است
  • پرهیز از سفر‌های غیرضروری به مناطق ییلاقی
  • «شهر هزار موشک» چگونه مقاومت کرد؟
  • حمایت مردم عراق از پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی
  • اختصاصی - واکنش رسمی تراکتور به فسخ خمس
  • لزوم پرهیز از سفر‌های غیرضروری به جنوب استان کرمان