Web Analytics Made Easy - Statcounter

قرعه‌کشی رقابت‌های روز نخست از مرحله سوم مسابقات گرندپری ۲۰۱۹ - بلغارستان انجام شد و آرمین هادی پور، میرهاشم حسینی و سروش احمدی رقبای خود را شناختند.

به گزارش ایسنا، مرحله سوم مسابقات گرندپری در سال ۲۰۱۹ صبح فردا (جمعه) با حضور ۳۲ تکواندوکار برتر جهان در هر ۴ وزن المپیکی مردان و زنان در "صوفیه" بلغارستان آغاز و به مدت ۳ روز ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس برنامه اعلامی روز جمعه و در نخستین روز این رقابت‌ها، پیکارهای اوزان ۵۸- و ۶۸- کیلوگرم مردان و ۵۷- کیلوگرم زنان برگزار می‌شود که آرمین هادی‌پور در وزن ۵۸- کیلوگرم و میرهاشم حسینی و سروش احمدی در وزن ۶۸- کیلوگرم نمایندگان تکواندو ایران هستند.

ظهر امروز (پنج‌شنبه) قرعه‌کشی رقابت‌های روز نخست انجام و رقیبان هادی‌پور، حسینی و احمدی در این دوره از مسابقات مشخص شدند.

بر اساس قرعه کشی صورت گرفته، آرمین هادی‌پور نماینده وزن اولی تکواندو ایران پس از یک دور استراحت، در نخستین دیدار به مصاف برنده دیدار "لئون گلاسنویک" از کرواسی و "آدرین ویسنته" اسپانیایی می‌رود. در ادامه باید یکی از هوگوپوشان تونس، نیجر و روسیه را شکست دهد.

میرهاشم حسینی در وزن ۶۸- کیلوگرم در اولین دیدار با "هروان منگیو" کانادایی مبارزه می‌کند و در صورت برتری باید برنده دیدار آمریکا و بلغارستان را شکست دهد. سروش احمدی دیگر نماینده ایران در این وزن و در پایین جدول، ابتدا با "دیلان چلاموتو" از فرانسه دیدار می‌کند و در ادامه باید برنده پیکار بلژیک و صربستان را از پیش رو بردارد.

مبارزات مرحله مقدماتی از ساعت ۱۰ تا ۱۴ و رقابت‌های مرحله یک هشتم و یک چهارم از ساعت ۱۵ تا ۱۸ انجام خواهد شد؛ دیدارهای مرحله نیمه نهایی و فینال نیز از ساعت ۱۹:۳۰ تا ۲۲:۳۰ پیگیری می‌شود.

هدایت این تیم برعهده فریبرز عسکری به عنوان سرمربی و علی محمد بسحاق و وحید عبداللهی به عنوان مربی است.

این رقابت‌ها ۴G است و به نفرات اول تا سوم به ترتیب ۴۰، ۲۴ و ۱۴.۴ امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیک و هم‌چنین پنج، سه و هزار دلار جایزه نقدی تعلق می‌گیرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۴۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام شرایط ملی‌پوش شدن ۲ وزن المپیکی و یک وزن غیر المپیکی

کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی شرایط انتخاب ملی پوش ۲ وزن المپیکی و یک وزن غیر المپیکی را اعلام کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پس از برگزاری رقابت های قهرمانی آسیا و گزینشی قاره آسیا، کادر فنی بر اساس چرخه انتخابی تیم ملی تصمیمات خود را برای مشخص شدن ملی پوشان اوزان 60 و 67 کیلوگرم به جهت حضور در المپیک پارس و ملی پوش وزن 82 کیلوگرم به جهت حضور در رقابت‌های اوزان غیر المپیکی در وزن 82 کیلوگرم را به شرح زیر اعلام کرد:

60 کیلوگرم: با توجه به چرخه انتخابی تیم ملی، مرحله نهایی انتخابی تیم ملی جهت انتخاب ملی‌پوش کشورمان در المپیک پاریس رقابت‌های رنکینگ مجارستان خواهد بود و آقایان امیررضا ده بزرگی و مهدی محسن نژاد به این مسابقات اعزام می‌شوند.

67 کیلوگرم: با توجه به چرخه انتخابی تیم ملی، مرحله نهایی انتخابی تیم ملی جهت انتخاب ملی‌پوش کشورمان در المپیک پاریس رقابت‌های رنکینگ مجارستان خواهد بود و آقایان محمدرضا گرایی و سعید اسماعیلی به این مسابقات اعزام می شوند.

82 کیلوگرم: با توجه به عملکرد نامناسب محمدعلی گرایی در مسابقات جهانی سال های اخیر در وزن 77 کیلوگرم و  عدم حضور وی در چرخه انتخابی تیم ملی به دلیل محرومیت، مقرر شد با توجه به عملکرد ضعیف کشتی گیران وزن 82 کیلوگرم، در چارچوب اختیارات کادر فنی، به آقای گرایی شانس مجددی در این وزن اهداء شود تا با نفر برتر رقابت های جام تختی به رقابت‌های رنکینگ مجارستان اعزام شود.

 پس از رقابت های رنکینگ مجارستان، ارزیابی فنی کادر فنی از عملکرد نفرات فوق، انجام پذیرفته و پس از آن در مورد ملی پوشان این اوزان تصمیم گیری خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مهم ترین خبرهای ورزشی فارس
  • کشتی فرنگی جام تختی| نفرات برتر پنج وزن نخست مشخص شدند
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع تکواندوی آسیا
  • برتری موسوی و تقوی برابر حریفان
  • شرایط ملی پوش شدن ۲ وزن المپیکی و ۱ وزن غیر المپیکی اعلام شد
  • مبارزه ووشوکاران ۳۸ کشور در چین/ رقبای نمایندگان ایران مشخص شدند
  • جام‌جهانی ووشو| نمایندگان ایران حریفان خود را شناختند
  • اعلام شرایط ملی‌پوش شدن ۲ وزن المپیکی و یک وزن غیر المپیکی
  • نمایندگان ووشو ایران حریفان خود را در جام‌جهانی شناختند
  • ووشوکاران در ساندا و تالو حریفان خود را شناختند