Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از اردبیل، حسین دشتی، مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل، امروز، 25 مهرماه در جلسه بررسی کمک به اعزام زائران اربعین در اردبیل، اظهار کرد: یک هزار و ۳۰۰ نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان اردبیل در راهپیمایی باشکوه اربعین حسینی حضور خواهند داشت و با یاری خیران و نیکوکاران تمهیدات سفر مددجویان اردبیلی برای زیارت بارگاه ملکوتی امام حسین(ع) و حضرت عباس(ع) در اربعین حسینی فراهم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه رهسپار شدن خانوار تحت حمایت به عتبات عالیات و اماکن مذهبی تاثیر بسزایی در افزایش روحیه آنها دارد، افزود: حضور خانوار تحت حمایت در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی به ارتقای خودباوری و خوداتکایی مددجویان نیز کمک خواهد کرد.
دشتی با اشاره به اینکه خانوار تحت حمایت نسبت به مسائل اعتقادی، دینی و فرهنگی علاقمند و پرتلاش هستند، بیان کرد: یکی از اهداف مهم در اعزام مددجویان به راهپیمایی اربعین حسینی، اعتلای دانش مذهبی مددجویان است تا پس از بازگشت با روحیه بالاتری به سمت توانمندسازی حرکت کنند.
مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل با بیان اینکه ۴۰ نفر از مددجویان تحت حمایت نیز در تاسوعا و عاشورای حسینی به کربلای معلی اعزام شده بودند، گفت: تمامی مددجویان برای نخستین‌بار به عتبات عالیات اعزام شده‌اند و قدردان کمک‌های نیکوکاران هستیم که با کمک‌های خود زمینه سفر آنها را فراهم کردند.
وی با اشاره به اینکه یکی از برنامه‌های مهم کمیته امداد استان اردبیل اعزام خانوار تحت حمایت به اردوهای زیارتی است، اعلام کرد: از این طریق درصدد هستیم مددجویانی که تاکنون موفق به حضور در حرم مطهر امام حسین(ع) و امام رضا(ع) نشده‌اند، رهسپار عتبات عالیات و مشهد مقدس شوند.
دشتی با بیان اینکه مشارکت گسترده خیران موجب خواهد شد تا بتوانیم زمینه اعزام تعداد بیشتری از مددجویانی که در حسرت زیارت بارگاه ملکوتی امام سوم(ع) و امام هشتم(ع) هستند را فراهم کنیم، افزود: طرح «شوق زیارت» یکی از طرح‌های مشارکتی کمیته امداد است که با هدف اعزام مددجویانی که تا کنون توفیق اعزام به عتبات عالیات و مشهد مقدس را نداشته‌اند، اجرا می‌شود.
مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل به برگزاری اردوهای درون استانی و برون استانی برای یک هزار و ۸۰۰ نفر از خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان اردبیل در طول فصل تابستان سال‌جاری اشاره کرد و گفت: اردوهای زیارتی با هدف تقویت و افزایش روز افزون سطح معنوی، تحکیم بنیان خانواده، ایجاد نشاط معنوی و تقویت روحیه خودباوری برای مددجویان برگزار می‌شود که نقش بسزایی در توانمندسازی خانوار تحت حمایت دارد.
وی با بیان اینکه کمیته امداد استان اردبیل توجه ویژه‌ای به ارائه آموزه‌های قرآنی و دینی به خانوار تحت حمایت دارد، اعلام کرد: در کنار اعزام مددجویان به اردوهای زیارتی، برای آنها کارگاه‌های آموزشی متعددی در زمینه‌های فرهنگی و اجتماعی برگزار می‌شود تا مسیر توانمندی آنها هموارتر شود.
دشتی با اشاره به اینکه نیکوکاران می‌توانند این نهاد را در برگزاری اردوهای زیارتی برای خانوار تحت حمایت یاری کنند، بیان کرد: جلوه راهپیمایی عظیم اربعین حسینی هر سال پررنگ‌تر می‌شود که با یاری خیران و نیکوکاران امیدواریم شاهد حضور تعداد بیشتری از مددجویان اردبیلی در این مراسم باشکوه باشیم.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا قرآن نیازمند مددجویان پیاده روی اربعین خیرین امام حسین اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۴۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه ۲۷۰۰ خدمت حقوقی به مددجویان کمیته امداد اصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ رئیس اداره حقوقی و امور نمایندگان کمیته امداد استان اصفهان گفت: ارائه خدمات حقوقی، مشاوره‌ای و قضایی به خانوار‌های تحت حمایت یکی از بسته‌های خدماتی این نهاد برای کمک رسانی و رفع مشکلات آنها است و در سال گذشته ۲ هزار و ۷۱۲ مورد خدمت حقوقی به مددجویان تحت حمایت این نهاد ارائه شد.
جواد کرانی با بیان اینکه میز خدمت حقوقی برای کمک به مددجویان در امور حقوقی و ارتقای سطح آگاهی آنان، با هدف جلوگیری از پایمال شدن حقوق مددجویان تحت حمایت تشکیل شده، ادامه داد: در سال گذشته بیش از ۴۹۰ پرونده مددجویان در محاکم قضایی پیگیری شده است.
وی افزود: تنظیم و تقدیم ۵۰۷ لایحه، اظهارنامه و دادخواست به مراجع قضایی و ۷۰ مورد شرکت در جلسات رسیدگی، از جمله اقدامات حوزه حقوقی استان اصفهان در سال گذشته بوده است.
رئیس اداره حقوقی و امور نمایندگان کمیته امداد استان اصفهان، گفت: از دیگر برنامه‌های این حوزه، ارائه آموزش‌های حقوقی به صورت حضوری و مجازی، برای بهره مندی و افزایش سطح آگاهی ۴ هزار و ۳۰۰ نفر از مددجویان بوده است.

دیگر خبرها

  • واگذاری ۷۸۰ انشعاب گاز رایگان به جامعه هدف کمیته امداد و بهزیستی اردبیل
  • راه‌اندازی ۱۲ واحد گلخانه در مهرستان
  • افتتاح ۹۴۰ باب واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد
  • واگذاری ۳هزارو ۳۵۵ واحد مسکن به مددجویان کمیته امداد استان کرمان
  • ارائه ۲۷۰۰ خدمت حقوقی به مددجویان کمیته امداد اصفهان
  • مسکن مددجویان کمیته امداد اردبیل افتتاح شد/تکمیل ۹۸واحد تا شهریور
  • ۸۰۹ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد افتتاح شد
  • افتتاح ۹۴۰ باب واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد استان
  • ۱۳۰۰ نفر از ایتام و فرزندان محسنین میناب تحت حمایت قرار دارند
  • کمک ۱۲۰ میلیارد تومانی کمیته امداد منطقه یک یاسوج به مددجویان