Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، ائتلاف سعودی حدود ۶۴ روز است که ۱۱ فروند کشتی را توقیف کرده و اجازه ورود آنها به بندر «الحدیده» را نمی‌دهد؛ موضوعی که باعث تشدید بحران یمن شده است.

بر اساس گزارش شبکه «المسیره»، ائتلاف متجاوز پس از اعتراضات گسترده یمنی و بین‌المللی، امروز (پنجشنبه) یک کشتی را آزاد کرده و این کشتی برای خالی کردن محموله خود در بندر الحدیده آماده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این گزارش به نقل از منابع آگاه در بندر الحدیده آمده، میزان سوخت موجود در کشتی آزاد شده اما جوابگوی نیازهای ضروری بخش‌های خدماتی نیست.

المسیره به نقل از رئیس سازمان بنادر دریایی سرخ گزارش داد: نفتکش «میرا» که در بندر الحدیده لنگر انداخته حامل ۱۳۵۰۰ تن مازوت (نفت کوره) و ۲۴۳۹ تن سوخت دیزل است.

شرکت نفت یمن دیروز اعلام کرده بود، با توجه به ادامه توقیف کشتی‌ها وضعیت خطرناک‌تر شده و ساعات کاری در پمپ‌بنزین‌ها کم خواهد شد.

شرکت نفت یمن همچنین جیره‌بندی توزیع سوخت میان شهروندان را تشدید کرد و از ۴۰ لیتر در هر سه روز به ۴۰ لیتر در هر پنج روز رساند.

مجموع سوخت‌های موجود در کشتی‌های توقیف شده به ۱۰۶۳۵۳ تن بنزین و ۱۸۰۷۷۲ تن سوخت دیزل می‌رسد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۵۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۲ فروند قایق صیادی ترال متخلف در قشم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شیلات هرمزگان، سرهنگ مسعود احسانی افزود: گروه‌های مشترک گشت‌های دریایی پایگاه حفاظت منابع آبزیان شهرستان قشم و بندرعباس ضمن اخذ تجهیزات کامل با یک فروند گلف سازمانی به حوزه استحفاظی اعزام شدند که در این عملیات ۲ فروند قایق غیر مجاز ترال متخلف، ۱۱ تخته ترال، ۶ دستگاه تور ترال غیرمجاز حلوا سفید به همراه ۱۸ کیلوگرم ماهی مخلوط کشف و ضبط شد.

وی ادامه کرد: این میزان توقیفات پیرو تاکید مدیر کل شیلات هرمزگان بر مقابله با صید غیر مجاز در راستای ممنوعیت فصل صید حلوا سفید با تلاش پایگاه حفاظت منابع آبزیان شهرستان‌های بندرعباس و قشم در منطقه پنج مایلی جزیره قشم صورت گرفته است.

فرمانده یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات هرمزگان با اشاره به اینکه مبارزه با صید غیر مجاز برای حفظ و حراست از منابع آبزی که به عنوان ثروت ملی محسوب می‌شود از وظایف یگان حفاظت منابع آبزیان است، گفت: وارد کردن هر نوع خسارت به ذخایر آبزیان به عنوان ثروت ملی طبق قانون حفاظت و بهره برداری از منابع آبزی جمهوری اسلامی ایران ممنوع است.

سرهنگ احسانی اضافه کرد: در این عملیات ۶ نفر متهم دستگیر شدند که با تشکیل پرونده به مرجع قضائی برای سیر مراحل قانونی معرفی شدند.

وی گفت: تمامی توقیف‌های انجام شده ضمن تشکیل پرونده به کمیسیون رسیدگی به تخلفات صیادی شیلات برای تعیین تکلیف و یا در صورت نیاز به دستگاه قضا ارجاع داده شده‌اند.

فرمانده یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات هرمزگان اعلام کرد: شماره تلفن ۰۷۶۳۳۳۳۱۴۳۴ ستاد یگان حفاظت از منابع آبزیان شیلات هرمزگان آماده دریافت هرگونه اخبار و اطلاعات در راستای صید و صیادی و مقابله با صید غیر مجاز به صورت شبانه روزی پاسخگوی مخاطبین این حوزه است.

کد خبر 6086079

دیگر خبرها

  • ۳ شناور حامل کالای قاچاق در آب‌های استان بوشهر توقیف شد
  • تخلیه غلات 101 فروند کشتی در بندر امیرآباد بهشهر
  • تخلیه غلات ۱۰۱ فروند کشتی در بندر امیرآباد بهشهر
  • تخلیه غلات ۱۰۱ فروند کشتی در بندر امیرآباد
  • ظرفیت تخلیه و بارگیری در بندر دیلم ۲ برابر شد
  • توقیف دو فروند قایق صیادی ترال در آب‌های قشم
  • پهلوگیری بارج ۲ هزارتنی در بندر دیلم
  • توقیف ۲ فروند قایق صیادی در آب‌های قشم
  • توقیف ۲ فروند قایق صیادی ترال متخلف در قشم
  • توقیف ۲ فروند شناور متخلف صید ترال در آب‌های قشم