Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان راهداری‌ و حمل‌ونقل جاده‌ای با بیان اینکه بیش از ۱۱ هزار دستگاه ناوگان اتوبوسی برای جابه‌جایی زائران در بازگشت از سفر اربعین، آماده‌سازی و عملیاتی شده‌اند، گفت: ۲۵۰ گشت‌ راهداری در محورها حضور دارند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی عبدالهاشم حسن‌نیا در جلسه با بازرس کل راه و شهرسازی سازمان بازرسی کل کشور افزود: در حال حاضر بالغ بر ۲۵۰ گشت‌ راهداری در محورها حضور دارند و به صورت ۲۴ ساعته به هم‌وطنان خدمات‌رسانی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین بیش از ۱۱ هزار دستگاه ناوگان اتوبوسی به منظور جابه‌جایی زائران در بازگشت از سفر اربعین، آماده‌سازی و عملیاتی شده‌اند. ​

وی افزود: با برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده براساس پیش‌بینی سفرهای رفت زائران از مرزها، تعداد ناوگان مورد نیاز در بازگشت زائران آماده‌سازی شده و تعدادی در پایانه‌ها مستقر هستند و تعدادی هم در مسیر اعزام به پایانه‌ها هستند.

حسن نیا بیان اینکه با بهره‌گیری از سامانه سپهتن، عملکرد ناوگان اتوبوسی به صورت لحظه‌ای رصد می‌شود، افزود: با این امکان، مدیریت حمل و نقلی بر روی ناوگان اتوبوسی انجام می‌شود و از طریق تماس و ارسال پیامک به رانندگانی که غیرفعال هستند، هماهنگ شده و به پایانه‌های مورد نظر اعزام می‌شوند./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی زائران اربعین حسینی پیاده روی اربعین اربعین حب الحسین یجمعنا مرز بین المللی شلمچه اربعین ۹۸ کانون های مساجد اصفهان زائران اربعین حسینی اربعین حسینی اربعین پیاده روی اربعین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۵۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌ بینی ۷۵ میلیارد تومان برای نوسازی ناوگان ماشین‌ آلات راهداری

تین نیوز

در لایحه بودجه ۱۴۰۳، در بخش بودجه های عمرانی، اعتباری بالغ بر ۲۲۶۹ میلیارد و ۳۶۰ میلیون تومان برای سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای پیش بینی شده است که از جمله ردیف های مورد نظر می توان به نوسازی ناوگان ماشین آلات راهداری به مبلغ ۷۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان اشاره کرد.

 

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، جداول بخش دوم لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ شامل بخش کلان، درآمدها و واگذاری دارایی های سرمایه ای، اعتبار طرح های تملک دارایی های سرمایه ای و شرکت ها و بانک های دولتی در هفته ای که گذشت منتشر شد.

بدین ترتیب برای سال ۱۴۰۳، منابع بودجه کل کشور، یعنی آنچه دولت برای اداره کشور در اختیار دارد، ۶۳۴۷ میلیارد تومان پیش بینی شده است. این مبلغ در بخش مصارف، صرف هزینه ها برای پرداخت حقوق و دستمزد، بودجه عمرانی یا تملک دارایی های سرمایه ای و تملک دارایی های مالی یا پرداخت سود اوراق منتشر شده سال های قبل می شود.

بودجه عمرانی (تملک دارایی های سرمایه ای) از این منابع، ۴۰۰ هزار میلیارد تومان پیش بینی شده است. در جدول اعتبار طرح های تملک دارایی های سرمایه ای دستگاه های اجرایی لایحه بودجه، اعتباری بالغ بر ۲۲۶۹ میلیارد و ۳۶۰ میلیون تومان برای سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای پیش بینی شده که بخشی از آن ها در زیر آمده است. 

برای اجرای تعمیرات اساسی و نگهداری پل های بزرگ و ابنیه فنی راه های کشور با هدف تعمیر و نگهداری ابنیه فنی شامل ۷۰۰۰ دستگاه، ۱۶۰ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان پیش بینی شده است.

برای نگهداری راه های شریانی محورهای جنوب و جنوب غربی با هدف روکش آسفالت راه های شریانی شامل ۱۲۰ هزار و ۵۲ کیلومتر، ۹۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان پیش بینی شده است.

برای نگهداری راه های شریانی محورهای شرقی با هدف روکش آسفالت راه های شریانی شامل ۱۴۰ هزار و ۷۶ کیلومتر، ۹۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان پیش بینی شده است.

برای نگهداری راه های شریانی محورهای شمال و غرب، با هدف روکش آسفالت راه های شریانی شامل ۸۵۰۵ کیلومتر ۹۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان پیش بینی شده است.

برای نوسازی ناوگان ماشین آلات راهداری با هدف تامین ماشین آلات ۳۱ استان کشور، ۷۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان پیش بینی شده است.

برای تامین تجهیزات و ماشین آلات و علائم ایمنی راه های شریانی کشور، دو میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان پیش بینی شده است.

برای حذف و اصلاح نقاط حادثه خیز در راه های شریانی کشور با اولویت مسیرهای پرتردد با هدف اصلاح ۱۲۸۰ نقطه حادثه خیز، ۶۹۳ میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان پیش بینی شده است.

برای روکش آسفالت و ایمن سازی راه های اصلی و فرعی غیرشریانی با هدف روکش آسفالت و ایمن سازی ۵۰ هزار کیلومتر، ۲۴۶ میلیارد و ۹۶۰ میلیون تومان پیش بینی شده است.

برای کمک های فنی و اعتباری حمل ونقل جاده ای با هدف افزایش ظرفیت ناوگان حمل ونقل جاده ای شامل ۱۸ هزار و ۹۰۸ دستگاه، یک میلیارد تومان پیش بینی شده است.

برای احداث، بهسازی و نگهداری واحدهای راهداری مستقر در راه ها دو میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان پیش بینی شده است.

برای ایمن سازی و نگهداری راه های شریانی کشور با هدف ایمن سازی و نگهداری ۳۳ هزار و ۶۰۱ کیلومتر راه، ۷۷۴ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان پیش بینی شده است.

برای تامین و اجرای علایم، تجهیزات و تاسیسات ایمنی راه های کشور با هدف ایمن سازی ۱۸ هزار و ۲۸۰ کیلومتر راه، ۳۱ میلیارد تومان پیش بینی شده است. 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • ثبت رکورد جدید جابه جایی کالا توسط ناوگان حمل و نقل کردستان
  • جابه‌جایی ۹ میلیون تن کالا توسط ناوگان باری کردستان
  • تزریق تدریجی ۵۹ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل مشهد
  • حال خوب| خوشحالی مردم «حُمِیل» از سیل جمعیت زائران اربعین
  • کاهش زمان انتظار در ایستگاه‌های خط واحد شهر یزد
  • جواد تشکری مدیر رادیو اربعین شد
  • پیش‌ بینی ۷۵ میلیارد تومان برای نوسازی ناوگان ماشین‌ آلات راهداری
  • فعالیت ۱۰۳ اتوبوس درون‌شهری در شهر یزد
  • تاکسی های برقی در راه تهران | آماده سازی زیرساخت های شهری برای ۴۰ هزار تاکسی برقی
  • تاکسی‌های برقی در راه تهران | آماده سازی زیرساخت‌های شهری برای ۴۰ هزار تاکسی برقی