Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رادیو اربعین، فریبا گودرزی با اشاره به کاهش دمای هوا و ورود سامانه بارشی به برخی نقاط کشور اظهار داشت: کمینه دما در کرمانشاه صبح فردا به هفت درجه می‌رسد و در کرمانشاه هوای سردی را در پیش خواهیم داشت.

وی بابیان اینکه زائرانی که از مرز خسروی تردد می‌کنند باید لباس گرم به همراه داشته باشند، افزود: از امروز در مرز خسروی شاهد وزش باد و افزایش ابر خواهیم بود و در مرز مهران امشب وزش بادهای شدیدی مورد انتظار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارشناس هواشناسی با تأکید بر اینکه از فردا غبار محلی در مهران پیش‌بینی می‌شود، گفت: زائرانی که از مرز مهران در حال تردد هستند باید از ماسک استفاده کنند و این در حالی است که در مرز شلمچه آسمان صاف تاکمی ابری است.

گودرزی با اشاره به وضعیت آب‌وهوا در شهرهای زیارتی عراق بیان کرد: روز جمعه در کربلا دمای هوا سه درجه کاهش می‌یابد و آسمان در شهر نجف نیمه‌ابری تا ابری پیش‌بینی‌شده است.

کد خبر 4749626

منبع: مهر

کلیدواژه: اربعین 98 سازمان هواشناسی بازگشت زائران اربعین اربعین 98 اربعین حسینی مرز مهران ایلام بوشهر زائران اربعین گرگان قزوین شهرکرد رادیو اربعین شیراز استانداری سمنان بیرجند مرز شلمچه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۵۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سایه باران کماکان بر سر تهران

آفتاب‌‌نیوز :

بنابر اعلام اداره‌کل هواشناسی استان تهران، وضعیت جوی استان طی امروز و فردا با نفوذ سامانه بارشی، آسمانی نیمه‌ابری تا ابری و در بعضی ساعات همراه با بارش باران، گاهی رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید و در مناطق مستعد، بارش تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

از فردا به تدریج شدت ناپایداری‌ها کاسته شده و از روز پنج‌شنبه تا اوایل هفته آینده آسمان صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد خواهد بود.

گفتنی است از روز پنج‌شنبه روند تدریجی افزایش دما مورد انتظار می‌باشد.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • سایه باران کماکان بر سر تهران
  • شادی کشاورزان مازندرانی از بارش رحمت الهی
  • آسمان قزوین فردا ابری است
  • رگبار باران و وزش باد در مازندران
  • آسمان مازندران امروز ابری همراه با رگبار باران
  • لباس‌های زمستانی را جمع نکنید؛ سرما در راه است!
  • پیش بینی آب و هوای تهران؛ تهران کی سرد می‌شود؟
  • پیش بینی آب و هوای تهران؛ دمای تهران از فردا کاهش می یابد
  • دمای هوای تهران از فردا کاهشی می‌شود
  • باد و باران در راه مازندران