Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- در روز نخست مسابقات ماراتن قهرمانی آسیا و قهرمانی جهان صادق زمانی به مدال طلای آسیا رسید و ایلیا نادرنژاد مدال برنز را بدست آورد. تاریخ انتشار: 16:12 - 25 مهر 1398 - کد خبر: ۵۵۹۷۴۳

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از سایت فدراسیون قایقرانی، مسابقات ماراتن قهرمانی جهان و قهرمانی آسیا از صبح امروز در شائوشینگ چین آغاز شد که ملی پوشان کشورمان در روز اول در ٢ ماده به مصاف رقبا رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضا رئیسی و صادق زمانی در مسابقه مسافت کوتاه بزرگسالان و ایلیا نادرنژاد در مسابقه ماراتن جوانان حضور یافت که در بخش بزرگسالان صادق زمانی با زمان ١۵:٣۴.٢٨ دقیقه مقام نخست آسیا را کسب کرد و صاحب مدال طلا شد.

رضا رئیسی دیگر قایقران کشورمان در این ماده با زمان ١٨:۴۴.٣٩ دقیقه در گروه خود در بین آسیایی‌ها پنجم شد.

ایلیا نادرنژاد قایقران جوان کشورمان نیز در مسابقه ماراتن جوانان با زمان ١:۴٨:۵١.٣٣ ساعت پس از ٢ قایقران چینی در جایگاه سوم آسیا ایستاد و صاحب مدال برنز شد.

این رقابت‌ها تا ٢٨ مهرماه در چین ادامه پیدا می‌کند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: قایقرانی ماراتون مدال طلا قهرمانی آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۵۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیررضا ده‌بزرگی به مدال برنز آسیا رسید

نماینده کشورمان در وزن ۶۰ کیلوگرم مقابل کشتی‌گیر ازبک پیروز شد و به مدال برنز آسیا رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، دومین روز از رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا به میزبانی قرقیزستان در شهر بیشکک امروز _سه‌شنبه بیست‌وهشتم فروردین_ در حال برگزاری است.

در وزن ۶۰ کیلوگرم که ۱۷ شرکت‌کننده دارد، امیررضاده‌بزرگی در رده‌بندی به مصاف بهراموف از ازبکستان رفت که با نتیجه ۹ بر صفر پیروز شد و به مدال برنز آسیا رسید.

وی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با جوی هوانگ از چین تایپه سرشاخ شد که با نتیجه ۹ بر صفر به برتری رسید. ده‌بزرگی در مرحله سوم کشتی‌ها با عزیزاف از تاجیکستان کشتی گرفت و با نتیجه هشت بر پنج به برتری رسید و راهی نیمه‌نهایی شد. این کشتی‌گیر در نیمه‌نهایی مقابل شارشنبکوف از قرقیزستان روی تشک رفت و با نتیجه ۹ بر صفر مغلوب شد تا راهی دیدار رده‌بندی شود.

کد خبر 745204

دیگر خبرها

  • مدال برنز ملی‌پوش کایاک ایران در قهرمانی آسیا
  • تبریک کمیته ملی المپیک به قهرمانی مقتدرانه فرنگی کاران در آسیا
  • تبریک کمیته ملی المپیک و وزیر ورزش به فرنگی‌کاران
  • تیم ملی کشتی فرنگی ایران به مقام قهرمانی رسید / ۴ مدال طلا،۳ نقره و ۲ برنز
  • کشتی فرنگی ایران مقتدرانه قهرمان آسیا شد
  • کشتی فرنگی قهرمانی آسیا| قهرمانی مقتدرانه تیم ملی/کسب ۹ مدال رنگارنگ توسط نمایندگان کشورمان
  • دومین طلای روز دوم و چهارمین طلای ایران را ساروی گرفت
  • مدال برنز ده‌بزرگی در کشتی فرنگی قهرمانی آسیا
  • کشتی فرنگی قهرمانی آسیا- قرقیزستان؛ ده بزرگی به مدال برنز رسید
  • امیررضا ده‌بزرگی به مدال برنز آسیا رسید