Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@18:27:46 GMT

محور قم –جعفریه در ایستگاه پایانی

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۹۵۳۲۹

محور قم –جعفریه در ایستگاه پایانی

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،صبوری،مدیرکل راه و شهرسازیقم،با بیان این که ساخت کامل جاده قم -جعفريه تا دهه فجر به اتمام می رسد،گفت:عملیات ساخت بزرگراه راه قم -جعفریه به طول ۳۰ کیلومتر از سال ۹۰ در دست اجرا است.

او پل قلعه سنگی، پل طغرود و چهار کیلومتر انتهایی این جاده را بخش‌های باقیمانده این جاده ۳۰ کیلومتری عنوان کرد و گفت: مراحل ساخت چهار کیلومتر انتهایی این جاده با تامین اعتبار ده میلیارد تومانی هفته آینده آغاز می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صبوری افزود:پل قلعه سنگی که از سوی شرکت ساخت و توسعه زیر بنا‌های حمل و نقل کشور در حال انجام است تا پایان آبان به اتمام می رسد و پل طغرود نیز تا دهه فجر به اتمام خواهد رسید که هزینه اجرای آن‌ها بیش از ۴ میلیارد تومان است.

 مدیر کل راه و شهرسازی قم، جاده قم جعفریه را یکی از جاده‌های پرتردد استان قم عنوان کرد و گفت: با تبدیل بخش‌هایی از این جاده به بزرگراه در چندسال گذشته تردد در آن ۴۰ درصد افزایش و تلفات جاده‌ای ۷۰ درصد کاهش یافته است.

انتهای پیام/ش

آخرین وضعیت محور قم جعفریه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وضعیت راه ها راه و شهرسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۵۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روکش آسفالت محور روستایی اسلامیه سرند

تین نیوز

 رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای فردوس، از انجام عملیات ماسه آسفالت محور روستایی اسلامیه به سرند شهرستان فردوس به طول ۲.۵ کیلومتر خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، محمد اعتمادی مقدم، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان فردوس در خراسان جنوبی گفت: در راستای افزایش ارتقای ایمنی و توسعه محورهای مواصلاتی فردوس و به منظور رفاه حال کاربران جاده ای، ماسه آسفالت راه روستایی اسلامیه سرند به طول ۲.۵ کیلومتر اجرایی شده است.

اعتمادی مقدم تصریح کرد: این پروژه به صورت امانی در فروردین ماه سال جاری اجرایی شد که برای اجرای این عملیات حدود ۱۸ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی یادآور شد: حوادث جاده ای همواره یکی از دغدغه های نگران کننده در طول راه ها بوده که امیدواریم با ارتقای ضریب ایمنی راه ها شاهد کاهش جدی تلفات و خسارات رانندگی باشیم.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان فردوس، در خصوص پروژه های راه روستایی در حال اجرا این اداره عنوان کرد: احداث راه روستائی نوق به انارستانک به طول ۴.۲ کیلومتر توسط این اداره در دست اقدام است.

اعتمادی مقدم در پایان متذکر شد: فردوس دارای بیش از ۷۴۵ کیلومتر جاده بین شهری و روستایی است که عملیات روکش آسفالت محورها، همه ساله به تناسب اعتبارات و با تأمین قیر در برنامه این اداره قرار می گیرد که با توجه به خرابی رویه های آسفالتی محورها و نیز اولویت بندی آنها نسبت به انجام روکش راه های حوزه استحفاظی اقدام می شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • عملیات روکش آسفالت محور طبس – یزد آغاز شد
  • تردد در محور هراز برقرار است
  • نصب ۳۶۰ تابلو و علائم هشداردهنده جاده‌ای در جاده های تکاب
  • کمربندی دلیجان به طول ۶ کیلومتر آسفالت می‌شود
  • ساخت ۲۵ کیلومتر بزرگراه در مسیر زاهدان ـ بیرجند
  • ساخت ۲۵ کیلومتر بزرگراه در مسیر زاهدان بیرجند
  • ساخت ۲۵ کیلومتر بزرگراه در محور زاهدان _ بیرجند
  • خط کشی ۶۶ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی شهرستان چایپاره در سال ۱۴۰۲
  • اجرای ۱۰ طرح راهسازی با ۹۵۰ میلیارد تومان اعتبار در استان همدان
  • روکش آسفالت محور روستایی اسلامیه سرند