Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-24@02:32:10 GMT

تیم ملی روئینگ ایران راهی کره جنوبی شد

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۹۵۳۳۳

تیم ملی روئینگ ایران راهی کره جنوبی شد

ملی پوشان روئینگ ایران برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا راهی کره جنوبی شدند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، رقابت‌های روئینگ قهرمانی آسیا 1 تا 5 آبان در کره جنوبی برگزار می‌شود و تیم‌های ملی آقایان و بانوان ایران برای حضور در این مسابقات راهی این کشور شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با هماهنگی‌های فدراسیون ملی پوشان 5 روز زودتر راهی محل مسابقات شدند تا با شرایط محل مسابقه خود نیز هماهنگی های لازم را بدست بیاورند.

افشین فرزام و فرزین رضایی مربی و کمک مربی تیم ملی آقایان و سولماز عباسی و هما خاتمی مربی و کمک مربی روئینگ بانوان ایران هستند.

عاقل حبیبیان، سیاوش سعیدی، بهمن نصیری، میلاد الله وردیان و امیرحسین محمودپور ترکیب تیم آقایان را تشکیل می‌دهند و نازنین ملایی، مریم امیدی پارسا، نازنین رحمانی، هانیه خرسند، زینب نوروزی، شکیبا وقوفی و کیمیا زارعی ملی پوشان روئینگ بانوان ایران هستند.

محمدابراهیم دولابی نیز تنها نماینده ایران در پاراروئینگ قهرمانی آسیا خواهد بود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران رقابت های قهرمانی آسیا زینب کره جنوبی آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۵۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین افتتاحیه مسابقات ورزشی جام شهدای مهارت در البرز

به گزارش جام جم آنلاین البرز، بهزاد غفاری بیان داشت: ۳۶۰ نفر از کارکنان سازمان فنی حرفه‌ای سراسر کشور در پنج رشته فوتسال، والیبال، دارت، شطرنج و تنیس روی میز به میزبانی اداره کل آموزش و فنی حرفه‌ای استان البرز رقابت می‌کنند.

وی؛ برگزاری جام شهدای مهارت در استان البرز با بیان اینکه یکی از الزامات ایجاد نشاط و انگیزه در بین کارکنان، ورزش است، عنوان کرد: این مسابقات از چهارم لغایت ششم اردیبهشت برای بانوان، و سیزدهم تا شانزدهم اردیبهشت ماه سال‌جاری در شهرستان کرج برگزار خواهد شد.

این مسئول برگزاری این جام را در استان مثبت ارزیابی کرد و اظهار داشت: شناسایی و کشف استعداد‌های برتر ورزشی از مزایای چنین مسابقاتی بوده و فرصتی مناسب برای توسعه ورزش و گسترش فرهنگ تعالی ورزش است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان البرز با بیان اینکه دو نفر البرزی در رشته دارت ویژه آقایان در این رویداد ورزشی شرکت کرده‌اند، افزود: استان البرز برای اولین بار میزبان این مسابقات است.

غفاری با اشاره به هزینه‌های بالای باشگاه‌های ورزشی، از مسئولان درخواست کرد تا امکانات ورزشی بیشتری با هزینه کم یا رایگان در اختیار کارمندان این اداره‌کل قرار دهند تا بتوان هم سلامت کارکنان را ارتقا داد و هم در مسابقات کشوری به موفقیت‌های چشمگیرتری برسیم.

مشخصات شرکت کنندگان بانوان:
۱۲ نفر شنا؛ دارت، تنیس روی میز هر کدام ۶ نفر به طور جداگانه و ۷ تیم والیبال برای بانوان در این جام شرکت کرده‌اند که جمعا ۱۳۰ نفر در این مسابقات به رقابت می‌پردازند.

مشخصات شرکت کنندگان آقایان:
۱۵ نفر شنا؛ دارت، تنیس روی میز هر کدام ۶ نفر به طور جداگانه و ۸ تیم والیبال و ۸ تیم فوتسال آقایان در این جام شرکت کرده‌اند که جمعا ۲۳۰ نفر در این مسابقات به رقابت می‌پردازند.

دیگر خبرها

  • آیین افتتاحیه مسابقات ورزشی جام شهدای مهارت در البرز
  • انتخاب سرمربی تیم ملی کوراش آقایان و بانوان از خراسان‌شمالی
  • کادر فنی تیم‌های ملی کوراش آقایان و بانوان ایران معرفی شد
  • معرفی کادر فنی تیم‌های ملی کوراش
  • میزبانی دانشگاه آزاد از تیم ملی هاکی زنان
  • چگونگی همکاری مربی پُرمشغله یونانی با تیم ملی بسکتبال بانوان
  • کمبود اسپانسر در نهایت به‌ضرر لیگ‌برتر تمام می‌شود
  • ملی پوشان ووشو امشب راهی چین می‌شوند
  • ملی‌پوشان ووشو امشب راهی چین می‌شوند
  • کسب اولین سهمیه قایق دونفره در تاریخ قایقرانی ایران