Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی حمودی در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به دیدار پیش رو پیکان برابر پرسپولیس در هفته هفتم لیگ برتر گفت: بازی سختی پیش رو داریم. پرسپولیس قهرمان سال‌های اخیر ایران بوده و به دنبال تکرار موفقیت‌هایش است اما این بازی برای ما نیز حساس بوده و به طور حتم برای کسب سه امتیاز برابر پرسپولیس به میدان می‌رویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پیکان همیشه برابر تیم‌های بزرگ نتایج خوبی گرفته است. امسال هم می‌خواهیم که شرایط خوبمان را ادامه دهیم. ما در لیگ سه بازی را واگذار کردیم و بیش از این نباید امتیاز از دست بدهیم و از همین بازی نیز می‌خواهیم که امتیازات از دست رفته را جبران کنیم.

کاپیتان تیم فوتبال پیکان با اشاره به محرومیت هواداران پرسپولیس در دیدار پیش رو و تاثیر این موضوع روی بازی، اضافه کرد: بهتر است اگر جریمه‌ای قرار است صورت بگیرد به باشگاه ها اختصاص بیاید نه اینکه هواداران که بزرگترین سرمایه فوتبال هستند از دیدن بازی تیمشان محروم باشند. در خیلی از کشورها پول می دهند تا افراد برای تماشای بازی تیمشان به ورزشگاه بیایند اما متاسفانه با تصمیمات نادرست، مردم را از فوتبال دور می‌کنند. فوتبال بدون هوادار معنا ندارد و بازی به طور حتم بی روح می‌شود. شاید این موضوع به نفع ما باشد اما در مجموع با چنین تصمیماتی مخالف هستیم.

وی خاطرنشان کرد: در تعطیلات لیگ برنامه‌های تمرینی خوبی را پشت سر گذاشتیم و بازی‌های تدارکاتی خوبی را انجام دادیم. خودمان را برای یک بازی سخت و حساس در لیگ آماده کردیم تا در ادامه لیگ بتوانیم موفق ظاهر شویم.

حمودی خاطرنشان کرد: اگر دقت کرده باشید تیم ما از نظر فنی از تیم‌های بالا نشین جدول نیز بهتر بازی می‌کند اما با بدشانسی مواجه شدیم. اگر این بدشانسی‌ها نبود اکنون در بالای جدول بودیم.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس تیم فوتبال پیکان علی حمودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۵۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دقیقی: دنبال بازی سریع، روان و پرموقعیت برابر استقلال هستیم

سرمربی تیم فوتبال شمس آذر قزوین تأکید کرد، در دیدار مقابل استقلال دنبال بازی سریع، روان و پرموقعیت برابر استقلال هستند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، سعید دقیقی در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال شمس آذر قزوین مقابل استقلال در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت:  فردا بازی خیلی سختی برابر تیم بسیار خوب استقلال داریم. تمام مباحث تاکتیکی لازم را در طول هفته با بازیکنان کار کرده‌ایم. قطعاً دیداری است که تماشاگران از دیدن آن لذت می‌برند، چون شمس آذر جدا از نتیجه‌گیری دنبال بازی زیباست. فردا دنبال بازی سریع، روان و پرموقعیت برابر استقلال هستیم. استقلال مهره‌های خوبی دارد ولی در طول هفته با بازیکنان صحبت کردیم که جدا از گرفتن امتیاز، دنبال این هستم بازی زیبایی را ارائه دهیم.

رباط صلیبی مدافع شمس آذر پاره شد

ادامه دارد...

دیگر خبرها

  • برتری پرسپولیس برابر پیکان در دیداری تدارکاتی
  • پرسپولیس با ذخیره‌ها تیم رضا عنایتی را شکست داد
  • پیروزی پرسپولیس برابر پیکان در دیداری تدارکاتی
  • پیکان، شکست‌ناپذیر غیر از تقابل با پرسپولیس!
  • خبر بد برای پرسپولیس | کاپیتان بازی‌های مهم را از دست داد
  • آبی‌پوشان پایتخت به‌دنبال بازگشت به‌صدر جدول/ رونمایی از تراکتور بدون خمز
  • کاپیتان سابق تیم ملی: فوتبال را دنبال نمی‌کنم
  • تقسیم امتیاز همسایه‌ها؛ کامبک پیکان برای فرار از باخت برابر هوادار
  • دقیقی: دنبال بازی سریع، روان و پرموقعیت برابر استقلال هستیم
  • اسلامی: شجاعی مثل برخی مربیان دنبال دفاع کردن نیست