Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش صدای ایران از فارس، در این نظرسنجی، نظر شرکت‌کنندگان در مورد هفت چهره سیاسی و نظامی مورد پرسش قرار گرفته است: سردار قاسم سلیمانی، محمدجواد ظریف، سید ابراهیم رئیسی، محمدباقر قالیباف، محمود احمدی‌نژاد، حسن روحانی و محمدجواد آذری جهرمی.

بر اساس گزارشی که از نتایج این نظرسنجی منتشر شده، سردار سلیمانی با اختلاف زیاد از ۶ چهره دیگر، در صدر قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۸۲% از شرکت‌کنندگان درباره سردار سلیمانی دیدگاه مثبت داشته‌اند. از سال ۲۰۱۶ میلادی که این پرسش وارد نظرسنجی‌های دانشگاه مریلند شد، سردار سلیمانی همواره در رده نخست محبوبترین چهره‌های ایرانی قرار داشته است.

در رده دوم محبوبترین افراد در این نظرسنجی، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی قرار دارد. ۶۷% از شرکت‌کنندگان مجموعا دیدگاه مثبتی به ظریف داشته‌اند. در این میان، میزان افرادی که گفته‌اند دیدگاه «بسیار مثبتی» به ظریف دارند، از ۳۶% در ماه ژانویه ۲۰۱۸، به ۲۷% کاهش یافته است.

در این نظرسنجی میزان محبوبیت سید ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضائیه رشد قابل توجهی داشته است. دیدگاه مثبت ۶۴% از شرکت‌کنندگان در نظرسنجی، وی را با اختلافی اندک، در رده سوم محبوبترین چهره‌های ایرانی قرار داده است. میزان محبوبیت وی در قیاس با ابتدای سال گذشته میلادی ۱۰% افزایش یافته است.


در رده بعدی، محمدباقر قالیباف شهردار سابق تهران قرار دارد. ۵۹% از شرکت‌کنندگان در نظرسنجی گفته‌اند که به وی دیدگاهی مثبت دارند. محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور سابق ایران هم با ۵۲%، در رده پنجم قرار دارد.

در حالی که میزان محبوبیت حسن روحانی رئیس‌جمهور ایران در نظرسنجی‌های پیشین با وجود روند نزولی همواره بیش از ۵۰% بوده، اما در نظرسنجی جدید مریلند، میزان محبوبیت روحانی تنها ۴۲% عنوان شده است که در قیاس با نظرسنجی پیشین کاهشی قابل توجه را نشان می‌دهد.

محمدجواد آذری جهرمی هفتمین فردی است که در این نظرسنجی در مورد محبوبیتش سؤال شده است. ۳۲% از شرکت‌کنندگان گفته‌اند که او را نمی‌شناسند، ۳۳% او را می‌شناخته‌اند و دید مثبتی به او داشته‌اند و ۳۱% هم گفته‌اند که به وی دید منفی دارند.

مرکز مطالعات بین المللی و امنیتی دانشگاه مریلند دور اول این نظرسنجی را به صورت مصاحبه تلفنی و در اردیبهشت ماه ۱۳۹۸ انجام داده است. دور دوم این نظرسنجی در شهریور ۱۳۹۸ انجام شده است. موج سوم این نظرسنجی نیز در مهرماه ۱۳۹۸ انجام پذیرفته است. حاشیه خطای هر موج از این نظرسنجی ها ۳.۱ ± درصد می باشد.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: سردار سلیمانی قاسم سلیمانی صدای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۵۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری یازدهمین نمایشگاه چاپ دیجیتال ایران

به گزارش حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری تقریب، یازدهمین دوره نمایشگاه چاپ دیجیتال ایران IDPEX با هدف ارایه آخرین دستاوردهای مربوط به حوزه صنعت چاپ دیجیتال و بخش‌های وابسته ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ به ریاست جلال ذکایی در مجموعه نمایشگاهی برج میلاد تهران برگزار می شود.

ماشین‌آلات چاپ فضای باز، ماشین‌آلات نشر رومیزی (کپی پرینتر، پرینترهای لیزری و جوهرافشان و…)، ماشین آلات چاپ روی اجسام سخت، ماشین‌آلات لمینیت و کوتینگ، ماشین‌آلات عملیات تکمیلی، ماشین‌آلات برش و حکاکی، ماشین‌آلات چاپ سه‌بعدی، مواد مصرفی سطوح چاپ‌شونده (پارچه، بنر، فلکس، وینیل، مش، PVC و…)، مرکب و جوهر چاپ، سیستم‌های گردش کار، سیستم‌های مدیریت اطلاعات و استارت‌آپ‌های حوزه چاپ کالاهایی هستند که در این نمایشگاه ارایه می‌شوند.

آخرین مهلت ثبت‌نام برای حضور در این نمایشگاه تا ابتدای اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ است و درصورت تکمیل ظرفیت سالن‌های تحت پوشش پیش از تاریخ فوق، برگزارکننده از پذیرش درخواست‌های جدید معذور خواهد بود.

فضای هر غرفه از ۴۸ ساعت قبل از آغاز نمایشگاه به شرکت‌کنندگان خودساز تحویل داده می‌شود و شرکت‌کنندگان از ۲۴ ساعت قبل از آغاز نمایشگاه می‌توانند چیدمان کالای نمایشی و تزئین داخل غرفه خود را آغاز کنند.

این نمایشگاه ساعت ۱۰ صبح روز ۱۸ اردیبهشت افتتاح می شود و علاقه مندان می توانند از همان ساعت تا ۶ بعداز ظهر از آن بازدید کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سردار بلندپایه سپاه که نامش در سریال ضدایرانی آورده شد /همرزم سردار سلیمانی که جلوی تکفیری ها ایستاد
  • سردار سلیمانی:‌ حمله به اسرائیل فقط با ذره‌ای از قدرتمان بود
  • اسرائیل یک رژیم جعلی و منفور است
  • نیروهای مسلح محبوب‌ترین قشر در بین مردم هستند
  • تجدید میثاق ارتشیان کرمان با سردار شهید حاج قاسم سلیمانی
  • پربیننده‌ترین برنامه‌های صداوسیما مشخص شدند
  • هشدار به مصرف کنندگان | هوای برق را داشته باش
  • برگزاری یازدهمین نمایشگاه چاپ دیجیتال ایران
  • یازدهمین نمایشگاه چاپ دیجیتال ایران برگزار می‌شود
  • شوشتر، میزبان چهارمین کنگره ملی شعر سردار دل‌ها