Web Analytics Made Easy - Statcounter

 محمود بنانژاد رئیس اتاق اصناف مشهد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، با اشاره به اینکه افزایش ساعت کار نانوایی‌های اطراف حرم مطهر رضوی با هدف افزایش خدمات این واحد‌ها به زائران پیاده و هیات‌های عزاداری صورت گرفته است، گفت: بر این اساس با هماهنگی ها صورت گرفته، مقرر شد، آرد بیشتری علاوه بر سهمیه عادی در اختیار  نانوایی‌ها قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  او تصریح کرد: نانوایی‌ها در اطراف حرم مطهر امام رضا(ع) در روزهای آینده تعطیل نخواهند بود و همچنین روز  سه‌شنبه که روز تعطیلی آن‌ها است، نان مورد نیاز مجاوران و زائران را تأمین و پخت خواهند داشت.

بنانژاد افزود: در سایر نقاط شهر نیز با توجه به فعالیت نانوایی‌های آزادپز مشکلی در تأمین نان مورد نیاز شهروندان نخواهیم داشت.

رئیس اتاق اصناف مشهد گفت: از روز شنبه نظارت بر بازارهای اطراف حرم مطهر افزایش می‌یابد و این مسئله تا آخر هفته تداوم خواهد داشت.

 

انتهای پیام// ز.م

 

ساعت کار نانوایی‌های اطراف حرم مطهر رضوی در روز‌های پایانی ماه صفر افزایش می‌یابد

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اتاق اصناف حرم مطهر رضوی اربعین 98

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۵۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵ نانوایی در شیراز نان کامل توزیع می‌کند

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به اینکه نان، قوت اصلی بیشتر مردم جامعه است، سلامت آن را بسیار با اهمیت دانست و از عرضه نان کامل در ۲۵ نانوایی شهر شیراز خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، عباس رضاییان‌زاده ضمن بیان تعریف نان کامل، اظهار داشت: نان کامل یا نان سبوس‌دار، به دلیل وجود پوسته و جوانه، منبع غنی فیبر، ویتامین E، ویتامین‌های گروه B، مواد معدنی و ترکیبات آنتی اکسیدان، یکی از بهترین گزینه‌ها برای امنیت غذایی و ارتقای سلامت جامعه محسوب می‌شود.

وی افزود: نان تهیه شده از آرد سفید، به دلیل درصد سبوس‌گیری بالا و حذف سهم زیادی از فیبر و املاح حیاتی گندم مانند آهن، کلسیم، روی، منیزیم و فسفر در جریان آسیاب کردن، ارزش چندانی ندارد و نان‌هایی که از آرد کامل تهیه می‌شود، از کامل‌ترین نان‌ها به شمار می‌رود.

معاون بهداشت دانشگاه با بیان اینکه نان کامل در دمای کمتر و زمان طولانی‌تری نسبت به نان سفید پخت می‌شود، ادامه داد: وجود فیبر بیشتر در نان کامل باعث ایجاد سیری زودرس و کاهش جذب قند و کلسترول در دستگاه گوارش و پیشگیری از چاقی می‌شود و از ابتلا به بیماری‌های غیرواگیر از جمله دیابت، بیماری‌های قلبی و عروقی و سرطان‌های گوارش به‌ویژه سرطان کولون پیشگیری می‌کند.

رضاییان‌زاده با اشاره به افزایش کیفیت و توسعه دسترسی به نان کامل و ارتقای آگاهی جامعه در این خصوص، گفت: با توجه به افزایش نانوایی‌های عرضه کننده نان کامل در شهر شیراز، شهروندان با توجه به فراهم شدن این ظرفیت تلاش کنند نان سفره خود را از نان‌های کامل تهیه کنند.

وی عنوان کرد: 25 نانوایی در شیراز نان کامل توزیع می‌کند.

انتهای پیام/424/

دیگر خبرها

  • ۲۵ نانوایی در شیراز نان کامل توزیع می‌کند
  • همایش بزرگ هفته عقیدتی سیاسی در لارستان برگزار می‌شود
  • پذیرایی نجم‌الدین شریعتی از زائران در چایخانه حرم مطهر رضوی
  • ببینید | حضور نجم الدین شریعتی در چایخانه حضرت در حرم مطهر رضوی
  • اجرای طرح ارزیابی حافظان قرآن کریم در خراسان رضوی همزمان با سراسر کشور
  • چراتعطیلی پنجشنبه‌ها بهتر از ‌شنبه‌هاست؟
  • مراسم صبحگاه یگان حفاظت حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار شد
  • نانوایی‌های شهر بهار به ۳۱ نانوایی افزایش یافت
  • تعمیرات نیروگاه‌های حرارتی کشور به روزهای پایانی رسید
  • وزش باد گرد و غبار را وارد خراسان رضوی کرد