Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ; دکتر مهدی نورالله‌زاده پزشک اورژانس پست امداد و نجات پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ۸۵ نفر از زائران مجروح بدحال ناشی از حوادث جاده‌ای که در بیمارستان‌های ایلام بستری بودند از طریق هواپیمای ارتش به تهران اعزام شدند.

او ادامه داد: این تعداد زائر که دچار جراحت‌های شدید شده و انتقال آن‌ها با توجه به ترافیک سنگین جاده‌ها از راه زمینی امکان‌پذیر نبود با همکاری پدافند هوایی ارتش برای تکمیل مداوا به تهران منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نورالله زاده افزود: روز گذشته ۴۵ نفر از این مجروحان حوادث جاده‌ای با نظر پزشکان به وسیله هواپیمای C ۱۳۰ متعلق به پدافند هوایی ارتش به تهران منتقل شدند و چند روز قبل نیز ۴۰ نفر دیگر به وسیله همین هواپیما به تهران اعزام شدند.

او یادآور شد: هم اکنون نیز تعداد قابل توجهی از بیماران نیاز به اعزام در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های استان ایلام بستری هستند که به احتمال زیاد با پرواز بعدی که در آینده نزدیک صورت خواهد گرفت جهت مداوای بیشتر به تهران اعزام می‌شوند.

نورالله زاده اضافه کرد: علاوه بر اعزام بیماران بدحال به تهران از طریق هواپیما، در صورت نیاز وضعیت جسمانی بیمارانی که قصد سفر هوایی دارند نیز قبل از پرواز مورد معاینه و چکاب قرار می‌گیرند.

او تاکید کرد: از زمان استقرار این پست امدادی در ۱۹ مهرماه تاکنون افزون بر ۹۰۰ نفر بیمار به این پست مراجعه کرده که از این تعداد بیش از ۶۰۰ نفر به صورت ویزیت و درمان سرپایی و مشاوره و ۳۰۰ نفر نیز بستری پایی شده اند.

انتهای پیام/غ

۸۵  زائر مجروح  از طریق هواپیمای ارتش از ایلام به تهران اعزام شدند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محرم 98 اربعین 98

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۵۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام بیش از ۹ هزار زائر از خراسان‌رضوی به سرزمین وحی

سرپرست حج و زیارت خراسان‌رضوی از آخرین وضعیت پروازهای حج عمره در استان طی سال‌جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌رضوی و به نقل از روابط عمومی حج و زیارت استان، حجت‌الاسلام مهدی شجاع در خصوص آخرین وضعیت پروازهای حج عمره در خراسان‌رضوی اظهار کرد: در سال‌جاری تعداد ۹ هزار و ۳۶۵ زائر در قالب ۶۷ کاروان از خراسان‌رضوی به حج تمتع اعزام خواهند شد که از این تعداد ۳۲ کاروان به ظرفیت چهار هزار و ۴۴۰ زائر در کاروان‌های مدینه‌بعد و ۳۵ کاروان به ظرفیت چهار هزار و ۹۲۵ زائر در کاروان‌های مدینه‌قبل ثبت‌نام شده‌اند.

وی افزود: تعداد پنج هزار و ۳۹۰ زائر مشهد در قالب ۳۷ کاروان و سه هزار و ۹۷۵ زائر شهرستان‌های استان نیز در قالب ۳۰ کاروان به سرزمین وحی اعزام خواهند شد.

سرپرست حج و زیارت خراسان‌رضوی ادامه داد: در عملیات حج تمتع سال‌جاری نیز زائران استان خراسان‌شمالی طبق سنوات گذشته به همراه زائران استان خراسان‌رضوی از اواخر اردیبهشت از طریق فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد مقدس به سرزمین وحی اعزام خواهند شد.

شجاع بیان کرد: اعزام‌ها از تاریخ بیست‌ونهم اردیبهشت تا ششم تا دوازدهم خرداد و آغاز عملیات بازگشت زائران خانه خدا از اول تیرماه خواهد بود.

کد خبر 746937

دیگر خبرها

  • نقض حریم هوایی افغانستان در قندهار
  • اولین نبرد هوایی یک جنگنده تحت کنترل هوش مصنوعی و انسان انجام شد
  • اعزام ۸۵ زائر بوشهری به حج عمره
  • اولین نبرد هوایی بین یک جنگنده تحت کنترل هوش مصنوعی و انسان انجام شد
  • اعزام ۲۶۰ زائر از استان اصفهان به سرزمین وحی
  • اعزام ۳ هزار زائر یزدی به حج تمتع
  • ۲۵۵ زائر حج عمره خوزستانی به سرزمین وحی اعزام می‌شوند
  • اعزام بیش از ۹ هزار زائر از خراسان‌رضوی به سرزمین وحی
  • اعزام ۲۵۵ زائر حج عمره خوزستانی به سرزمین وحی
  • ۲۲۰ فروند هواپیمای تفریحی-آموزشی داریم