Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس در پیامی به رئیس جمهور لبنان در پی آتش‌سوزی گسترده اخیر در این کشور با او و ملت لبنان ابراز همدردی کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس در پیامی به میشل عون، رئیس جمهور لبنان در پی آتش‌سوزی گسترده اخیر در این کشور با او و ملت لبنان ابراز همدردی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، اسماعیل هنیه در این پیام تاکید کرد که ما با حزن و اندوه فراوان پیگیر آتش‌سوزی‌های لبنان و زخمی شدن شمار زیادی از شهروندان لبنان در این حادثه هستیم.

هنیه ضمن ابراز همدردی با ملت و دولت لبنان، برای تمامی مجروحان این حادثه از درگاه خداوند طلب شفای عاجل نمود و ابراز امیدواری کرد کشور لبنان هرچه زودتر از این مرحله گذر کند و هرگونه بدی و گرفتاری از آن دور باشد.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: لبنان اسماعیل هنیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۵۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برادرزاده اسماعیل هنیه نیز به شهادت رسید + فیلم

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، «به برادرت سلام برسان مادرجان». این جمله‌ای است که همسر برادر اسماعیل هنیه به فرزندش می‌گوید که امروز در بمباران منطقه الشیخ رضوان در نوار غزه به شهادت رسید.

رسانه‌های فلسطینی امروز اعلام کردند که در جریان بمباران امروز نوار غزه، برادرزاده رئیس دفتر سیاسی حماس به نام محمد عبدالکریم هنیه، نیز به شهادت رسید و به برادرش که پیشتر در طول جنگ کنونی غزه به شهادت رسیده بود، پیوست.

دو روز پیش نیز ملاک هنیه نوه اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس که در حمله رژیم اسرائیل در نوار غزه در روز عید فطر مجروح شده بود، به شهادت رسید.

محمد هنیه پدر ملاک هنیه نیز در حمله پهپادی رژیم اسرائیل در نوار غزه به شهادت رسیده بود. سه پسر اسماعیل هنیه به همراه تعدادی از نوه‌های او در حمله پهپادی رژیم اسرائیل در اردوگاه الشاطی هدف قرار گرفتند و به شهادت رسیدند.

هنیه در واکنش به این خبر گفت: حدود ۶۰ نفر از اعضای خانواده من مانند همه ملت فلسطین به شهادت رسیدند و میان آنها هیچ تفاوتی وجود ندارد.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اسماعیل هنیه وارد ترکیه شد
  • رئیسی پیگیر وضعیت ‌سیل‌زدگان‌ سیستان‌ و بلوچستان شد
  • رئیسی پیگیر وضعیت ‌سیل‌زدگان‌ سیستان‌وبلوچستان شد
  • رئیسی پیگیر‌ وضعیت ‌سیل‌زدگان‌ سیستان‌وبلوچستان شد
  • کم آبی و کاهش رشد جمعیت از چالش‌های اصلی استان سمنان هستند
  • تسلیت سردار قاآنی به اسماعیل هنیه
  •  پیام سردار قاآنی به اسماعیل هنیه
  • پیام شبانه سردار قاآنی به اسماعیل هنیه
  • برادرزاده اسماعیل هنیه هم به شهادت رسید + فیلم دردناک
  • برادرزاده اسماعیل هنیه نیز به شهادت رسید + فیلم