Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین از میزان ، امیر حسین نقشینه، کارشناس سازمان هواشناسی درباره وضعیت جوی عتبات عالیات طی امروز و فردا گفت: آسمان نجف امروز و فردا صاف خواهد بود و دمای هوا امروز در گرم‌ترین و خنک‌ترین زمان ۳۶ درجه سانتیگراد و ۲۲ درجه سانتیگراد و فردا ۳۷ و ۲۰ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

وضعیت جوی شهر کاظمین

نقشینه در ادامه گفت: وضعیت جوی شهر کاظمین طی پنج شنبه و جمعه صاف خواهد بود و دمای هوا در گرم‌ترین و خنک ترین زمان به ۳۶ و ۲۱ درجه سانتیگراد می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وضعیت جوی شهر کربلا

این کارشناس سازمان هواشناسی در ادامه بیان کرد: وضعیت جوی شهر کربلا نیز طی این دو روز صاف پیش‌بینی می‌شود. دمای هوا فردا در گرمترین و خنک‌ترین زمان به ۳۶ و ۲۲ درجه سانتیگراد و پس فردا به ۳۷ و ۲۱ درجه سانتیگراد می‌رسد.

وضعیت جوی مرز خسروی

نقشینه درباره وضعیت جوی مرز خسروی اظهار کرد: آسمان مرز خسروی ( قصرشیرین) امروز و فردا جمعه قسمتی ابری گاهی همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود. دمای هوا فردا در گرم‌ترین و خنک‌ترین زمان به ۳۴ و ۲۱ درجه سانتیگراد می‌رسد. دمای هوا پس فردا در گرم‌ترین زمان ۳۴ درجه سانتیگراد و در خنک‌ترین زمان ۱۹ درجه سانتیگراد خواهد بود.

وضعیت جوی مهران

وی در ادامه گفت: وضعیت جوی مهران امروز کمی ابری تا نیمه ابری همراه با وزش باد شدید و فردا صاف تا قسمتی ابری گاهی همراه با افزایش باد ‌پیش‌بینی می‌شود. دمای هوا طی این دو روز در مهران در گرم‌ترین و خنک‌ترین زمان ۳۸ و ۲۱ درجه سانتیگراد خواهد بود.

وضعیت جوی مرز شلمچه

وی درباره وضعیت جوی مرز شلمچه نیز اظهارکرد: آسمان شلمچه امروز و فردا صاف تا قسمتی ابری با بیشترین و کمترین دمای ۳۹ و ۲۱ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود. آسمان این شهر پس فردا صاف تا کمی ابری در بعضی ساعات همراه با وزش باد خواهد بود و دمای هوا در گرم‌ترین و خنک ترین زمان به ۳۸ و ۲۰ درجه سانتیگراد می رسد.

وضعیت جوی ایلام

نقشینه افزود: وضعیت جوی ایلام نیز امروز کمی ابری تا نیمه ابری گاهی همراه با وزش باد و فردا صاف تا قسمتی ابری گاهی همراه با افزایش باد پیش‌بینی می‌شود. دمای هوا در این دو روز در گرم‌ترین زمان ۲۸ درجه سانتیگراد و در خنک‌ترین زمان ۱۳ درجه سانتیگراد خواهد بود. وضعیت جوی اهواز امروز صاف تا قسمتی ابری و فردا صاف تا کمی ابری در بعد از بعضی ساعات همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وضعیت جوی کرمانشاه

نقشینه گفت: وضعیت جوی کرمانشاه طی این دو روز قسمتی ابری گاهی همراه با وزش باد خواهد بود. دمای هوا امروز در گرم‌ترین و خنک‌ترین زمان به ۲۷ و ۱۰ درجه سانتیگراد و پس فردا به ۲۷ و ۸ درجه سانتیگراد می‌رسد.

وضعیت جوی شهر بستان

این کارشناس سازمان هواشناسی در ادامه بیان کرد: آسمان بستان امروز صاف تا قسمتی ابری پیش‌بینی می‌شود و دمای هوا در گرم‌ترین و خنک‌ترین زمان به ۳۷ درجه سانتیگراد و ۱۹ درجه سانتیگراد می‌رسد. آسمان این شهر فردا صاف تا کمی ابری در بعضی ساعات همراه با وزش باد خواهد بود و دمای هوا در کمترین و خنک‌ترین زمان ۳۷ و ۲۰ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: عتبات عالیات کاظمین کربلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۵۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش دما و بارش باران در تهران

اداره کل هواشناسی استان تهران از بارش باران از امروز (۳ اردیبهشت) و کاهش محسوس دما از فردا خبر داد.

به گزارش مشرق، براساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگوهای همدیدی، طی امروز تا چهارشنبه (۳ تا ۵ اردیبهشت) با نفوذ سامانه بارشی، آسمان استان قسمتی ابری تا نیمه ابری و در بعضی ساعات همراه با افزایش ابر و بارش باران، گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید، در مناطق مستعد بارش تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

فردا (۴ اردیبهشت) کاهش محسوس دما و از پنج شنبه (۶ اردیبهشت) روند تدریجی افزایش دما مورد انتظار است. روزهای پنجشنبه و جمعه (۶ و ۷ اردیبهشت) آسمان صاف تا کمی ابری، همراه با وزش باد خواهد بود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، فرودگاه امام خمینی (ره) با بیشینه دمای ۳۰ درجه سانتیگراد گرم‌ترین ایستگاه هواشناسی استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا (۴ اردیبهشت‌ماه) نیمه‌ابری و وزش باد، در بعضی ساعت‌ها افزایش ابر، رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۲ و حداکثر دمای ۱۹ درجه سانتیگراد و طی ‌چهارشنبه (۵ اردیبهشت‌ماه) کمی ابری تا نیمه ابری و وزش باد، گاهی افزایش ابر با احتمال رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۲ و حداکثر دمای ۱۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

دیگر خبرها

  • پیش بینی وضعیت هوای تهران برای روز سه شنبه و چهارشنبه / باران و تگرگ در راه است
  • پیش بینی وضعیت هوای تهران برای روز سه شنبه و چهارشنبه | باران و تگرگ به تهران می رسد
  • وزش باد و بارندگی شدید برای امروز عصر و کاهش ۱۰ درجه دما برای فردا در قم
  • کاهش دما و بارش باران در تهران
  • هشدار هواشناسی؛ تهرانی‌ها آماده باشند
  • پیش‌بینی هواشناسی/ هوای تهران سرد می‌شود؟
  • کاهش محسوس دما طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه در گلستان
  • رگبار و کاهش دما در تهران از فردا
  • پیش‌بینی آب‌وهوای تهران طی روزهای آینده
  • پیش بینی وضعیت آب و هوای تهران