Web Analytics Made Easy - Statcounter

همایون یوسفی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایلنا، گفت: صبح امروز برای بازدید از منطقه چذابه و خدمت رسانی به زائران راهی آن منطقه بودیم که در حین مسیر تصادفی بین سه خودرو رخ داد که در این میان یک نفر جان باخت و سه نفر نیز به شدت آسیب دیدند.

وی با بیان اینکه بنده در این حادثه دچار آسیب نشدم گفت: هم اکنون در بیمارستان و پیگیر وضعیت مصدومان هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایلنا

کلیدواژه: همایون یوسفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۵۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش‌های روز گذشته هیچ آسیبی به روستاهای دلیجان وارد نکرد

ابوالفضل قاسمی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بارش‌های شدید روز گذشته در شهرستان دلیجان موجب آبگرفتگی و جاری شدن روان‌آب در سطح سه روستای راوه، رباط‌ترک و کهک شد که با تلاش مجموعه شهرستان این آبگرفتگی‌ها تا شب گذشته برطرف شد و شاهد هیچ‌گونه خسارت به منازل و تأسیسات زیرساختی نبودیم.

وی با اشاره به آمادگی تمامی دستگاه‌های شهرستان به منظور پیشگیری از حوادث و اقدام فوری، افزود: در حال حاضر تمامی راه‌ها و معابر روستایی شهرستان دلیجان باز بوده و تردد بدون هیچ مشکلی در آنها جریان دارد. بررسی شرایط روستاها و محورهای روستایی از طریق بخشدار مرکزی دلیجان و دهیاری‌ها نیز در حال پیگیری بوده و مشکل خاصی وجود ندارد.

فرماندار شهرستان دلیجان گفت: بارش‌های روز گذشته در شهرستان دلیجان موجب جاری شدن روان‌آب در سه روستای دلیجان شد که بدون وارد شدن هیچ آسیبی به این روستاها برطرف شد.

کد خبر 6087638

دیگر خبرها

  • درانی: پاکستان بیشتر از هند از ناحیه افغانستان آسیب دیده است
  • این خانه بدون کوچکترین تغییر و آسیبی به طبیعت ساخته شده! (عکس)
  • واژگونی رانا با یک جان باخته در محور بجستان به روستای مزار
  • تاکید نماینده ولی فقیه بر رسیدگی بیشتر مسئولان به آسیب های اجتماعی
  • آتش سوزی یک مدرسه دخترانه در اهواز + جزییات
  • بارش‌های روز گذشته هیچ آسیبی به روستاهای دلیجان وارد نکرد
  • آتش سوزی در یک مدرسه دخترانه
  • پیگیری مشکلات جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران
  • نماینده مجلس: فرو نشست اصفهان جدی است؛ ابنیه تاریخی مورد آسیب قرار گرفته
  • آسمانی شدن مادر شهید در رحیم آباد