Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره ورزش و جوانان اسلامشهراز برگزاری بیش از 520 برنامه ورزشی در هفته تربیت بدنی در این شهرستان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا از شهرستان اسلامشهر :رئیس اداره ورزش و جوانان اسلامشهر گفت: هفته تربیت بدنی از 26 مهرماه الی دوم آبانماه به منظور آشنایی جامعه با اهمیت و اثرات کاربرد ورزش در زندگی فردی و اجتماعی، اشاعه و توسعه و ترویج ورزش در خانه و خانواده و هدایت و ارشاد جامعه به ورزش‌های همگانی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قدیر آرمیان با ابراز اینکه ورزش جزء ضروری‌ترین مسائل زندگی همگان است عنوان کرد: اداره ورزش و جوانان اسلامشهر همه ساله برنامه‌های فرهنگی ورزشی متعددی را برای هفته تربیت بدنی تدارک دیده است.

وی با خاطر نشان نمودن اینکه هر روز برای ما روز ورزش است افزود: *مهمترین و شاخص ترین برنامه‌های این هفته در آغازین روزهای هفته تربیت بدنی شامل: همایش پیاده روی در مسکن مهر ـ دو صحرانوردی ـ دوچرخه سواری ـ تجدید میثاق با امام راحل ـ دیدار با خانواده شهدای ورزشکار ـ جلسه شورای ورزش و تجلیل از استعدادهای برتر ورزشی می باشد.

وی در ادامه اظهار داشت: در مورخه 25/07/1398 بمناسبت اربعین حسینی مراسم نمادین به صدا درآوردن زنگ ورزش و همایش بزرگ دوچرخه سواری از انتهای کمربندی جدیدالتاسیس اسلامشهر تا مقابل اداره ورزش و جوانان شهرستان و با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار خواهد شد.

آرمیان ادامه داد: اختصاص سانس استخر ویژه آقایان و بانوان بصورت رایگان برای عموم شهروندان اسلامشهری  از دیگر برنامه‌های روز و هفته ورزش به شمار می رود.

رئیس اداره ورزش و جوانان افزود: در هفته ورزش نیز شاهد برگزاری همایش باشکوه پیاده روی خانوادگی خواهیم بود که این مراسم طبق روال سال های گذشته با اهداء جوایز نفیس از جمله: کمک هزینه سفر مشهد مقدس، دوچرخه و البسه با همکاری فرمانداری، شورای اسلامی شهر، شهرداری، نیروی انتظامی، سازمان فرهنگی ورزشی و شبکه بهداشت برگزار خواهد شد.

آرمیان اظهار داشت: در ادامه برنامه‌های هفته تربیت بدنی می‌توان به برگزاری یادواره شهدای ورزشکار، با همکاری سپاه ناحیه سیدالشهدا(ص) ، همایش باستانی و زورخانه‌ای در زورخانه حیدر کرار، برگزاری همایش تجلیل از قهرمانان برون مرزی، تجلیل از جوانان نخبه و پیشکسوتان ورزشی، برگزاری همایش بزرگ دوچرخه سواری، برپایی جشنواره آشپزی توسط هیات روستایی و برنامه‌های بومی و محلی، برگزاری مسابقات والیبال، طناب کشی، مسابقه بزرگ دو صحرانوردی 5 کیلومتر جوانان، هفت سنگ در روستاهای شهرستان، غبار روبی و عطرافشانی مزار شهدای ورزشکار، اجرای طرح سپاس (دیدار از خانواده معظم شهدای ورزشکار) در منازلشان، تجدید میثاق جامعه ورزش اسلامشهر همزمان با جامعه ورزش کشور با آرمانهای رهبر کبیر انقلاب در حرم مطهر و تجدید بیعت مجدد با مقام معظم رهبری (مدظله العالی) ، برگزاری مسابقات تیراندازی روسا و کارکنان ادارات، برگزاری مسابقات فوتبال، بسکتبال، ووشو، بوکس، پرورش اندام، کوهنوردی و ژیمناستیک ، شنا، پینگ پنگ، شطرنج، مینی والیبال، آمادگی جسمانی، مسابقات والیبال جوانان ، بدمینتون، طناب کشی، دارت و مسابقات ایستگاهی و اعزام ورزشکاران به گلگشت و اردوهای خانوادگی کوهنوردی اشاره کرد.  

آرمیان با تاکید به توجه به ورزش و تلاش برای توسعه آن در میان همه اقشار جامعه سودمند است گفت: چون ورزش مایه پرهیز از بی‌کاری، مبارزه با کسالت و تنبلی، افزایش توانایی‌های روحی و جسمی، شجاعت، سلامت جسمانی و فکری و نیز وسیله‌ای برای جمع‌گرایی و اجتماعی شدن است، لکن باید برای توسعه و گسترش آن به صورت همگانی تلاش کرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اداره ورزش و جوانان اسلامشهر ایران تیراندازی شاخص

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۵۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خانه شطرنج اسلامشهر افتتاح شد

نخستین خانه شطرنج اسلامشهر با حضور مسئولین و جمعی از ورزشکاران و پیشکسوتان ورزشی در محل سالن ورزشی استخر آتش‌نشانی این شهرستان افتتاح شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اسلامشهر، نخستین خانه شطرنج اسلامشهر به همت اداره ورزش و جوانان و هیئت شطرنج و همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر با حضور مسئولین و جمعی از ورزشکاران و پیشکسوتان ورزشی در محل سالن ورزشی استخر آتش‌نشانی این شهرستان افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

سید صادق صالحی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اسلامشهر در آیین افتتاح خانه شطرنج اظهار داشت: خانه شطرنج اسلامشهر با هدف استعدادیابی و آشنایی بیشتر نونهالان، نوجوانان و جوانان با ورزش فکری شطرنج با اعتبار بالغ‌بر 10 میلیارد ریال در فضایی به وسعت 300 مترمربع و با 240 میز مخصوص شطرنج آماده‌سازی شده است‌.

وی افزود: با افتتاح این خانه علاقه‌مندان به رشته ورزشی شطرنج از این پس می‌توانند در لیگ‌های مطرح کشور حضور یابند‌.

در ادامه حجت‌الاسلام ترکمن رئیس کمیسیون فرهنگی ورزشی شورای اسلامی شهر اسلامشهر در این افتتاحیه گفت: یکی از وظایف مسئولین نهادها و سازمان‌ها و ادارات توسعه سرانه ورزشی است و هرچقدر در این زمینه کار شود شاهد کاهش آسیب‌های اجتماعی و بزهکاری در جامعه خواهیم بود.

وی با اشاره به لزوم ورزش در طول زندگی تأکید کرد: دوره جوانی انسان زمانی شکل می‌گیرد که از شخصیتی پرنشاط و امیدآفرین و خوش‌فکر و قوی برخوردار باشد که این موفقیت‌ها در کنار ورزش تحقق می‌یابد.

ترکمن رئیس کمیسیون فرهنگی ورزشی شورای اسلامی اسلامشهر با اشاره به شعار سال جهش تولید با مشارکت مردم گفت: تولید به معنای ایجاد ارزش‌افزوده است، در هر فضایی که ارزش‌افزوده ایجاد شود وارد مرحله تولیدشده است، در همین راستا توسعه اماکن ورزشی باعث نشاط و شادابی و تحرک جامعه و در نهایت تولید در عرصه ورزش می‌شود.

تکمیل بیمارستان اسلامشهر نیازمند 500میلیارد تومان اعتبار است

در ادامه حمیدرضا یگانه رئیس هیئت شطرنج اسلامشهر با بیان برنامه‌های این هیئت خاطرنشان کرد: افتتاح خانه‌های شطرنج در محلات اسلامشهر، راه‌اندازی تیم پیشکسوتان شطرنج و حضور در لیگ، استعدادیابی نونهالان و نوجوانان، برگزاری کلاس مربیگری و داوری، برگزاری کلاس‌های شطرنج در مدارس و .... از مهمترین برنامه‌های هیئت شطرنج شهرستان اسلامشهر در این خانه است.

انتهای پیام/

  

دیگر خبرها

  • برنامه‌های خوبی در سازمان تربیت بدنی ارتش پیش‌بینی شده است
  • آموزش یک رشته ورزشی برای دانش‌آموزان در برنامه هفتم توسعه از الزامات است
  • بردسکن میزبان سیزدهمین همایش ورزش‌های پهلوان زورخانه‌ای
  • تسلیمی مدیرکل دفتر سیاست‌گذاری و توسعه ورزش بانوان شد
  • خانه شطرنج اسلامشهر افتتاح شد
  • نقش ویژه مساجد در تحقق آرمان‌های فرهنگی در جامعه
  • ورزش می‌تواند با آرام کردن مغز سلامت قلب را حفظ کند‌
  • تجلیل از دست‌اندرکاران رویداد کشوری جامعه پرداز در همدان
  • آماده باش نیروهای امدادی و درمانی برای یادواره عملیات بازی دراز
  • ورزش می تواند با آرام کردن مغز سلامت قلب را حفظ کند