Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مرحله یک هشتم نهایی رقابت های فوتبال جام حذفی عصر امروز پنجشنبه با دیدار تیم های استقلال و فجرسپاسی در ورزشگاه آزادی تهران پیگیری شد که نیمه اول این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید. 

استقلال در این دیدار با سید حسین حسینی، روزبه چشمی، عارف غلامی، فرشید اسماعیلی، مهدی قائدی، وریا غفوری، داریوش شجاعیان، هرویه میلیچ، مسعود ریگی، محمد دانشگر و آرش رضاوند به میدان رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان استراماچونی شروع خوبی در این دیدار داشتند و حملاتی را روی دروازه حریف شیرازی پی ریزی کردند اما هر بار به دلیلی نتوانستند توپ را وارد دروازه کنند. مهدی قائدی و فرشید اسماعیلی در نیمه اول صاحب چند موقعیت شدند که مدافعان تیم فجر اجازه رسیدن به گل را به آنها ندادند. در دقیقه 14 به تیر دروازه برخورد کرد و به بیرون رفت. 

در دقایق پایانی نیمه اول تیم فجر که در چند ضد حمله خطرناک ظاهر شده بود موقعیت هایی را روی دروازه استقلال ایجاد کرد. اما مهمترین اتفاق دقایق پایانی ضربه سر قائدی بود که از درون محوطه شش قدم زد و دروازه بان فجر اجازه ورود توپ به دروازه را نداد تا نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان برسد.

کد خبر 4749669

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز یک هشتم نهایی جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران جام جهانی والیبال تیم فوتبال استقلال تهران تیم ملی والیبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس والیبال تیم فوتبال امید ایران لیگ برتر فوتبال ایران تیم ملی فوتبال کامبوج تیم ملی فوتبال بحرین کشتی فرنگی مارک ویلموتس کشتی آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۵۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسطوره استقلال، خوشحال‌ترین ایرانی از شکست الهلال!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال العین امارات با وجود شکست ۱-۲ برابر الهلال در دیدار برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا، به واسطه برتری ۲-۴ در دیدار رفت، راهی فینال این مسابقات شد.

العینی‌ها که تنها قهرمانی خود در این تورنمنت را در سال ۲۰۰۳ به دست آوردند، از آن مسابقات یک فوق ستاره ایرانی را به خاطر دارند که محبوبیت بی‌نظیری در استقلال دارد؛ فرهاد مجیدی!

فرهاد که پیش از بازی هم با انتشار ویدیو گلزنی خود در نیمه‌نهایی آن مسابقات برای العین و شاگردان کرسپو آرزوی موفقیت کرده بود، حالا با انتشار تصویری از عکس تیمی العینِ قهرمان آسیا با حضور خودش، صعوا به فینال را به اعضای تیم سابق خود، تبریک گفت.

دیگر خبرها

  • باخت بد استقلال در یک دیدار دوستانه برابر تیمی از اسلامشهر!
  • دانشگر پا به توپ شد/ رقابت نیازمند و میرزازاد برای دروازه
  • فوتسال تایلند با برتری برابر عراق به نیمه نهایی آسیا صعود کرد
  • فوتسال ایران راهی جام جهانی شد/صعود ملی‌پوشان به مرحله نیمه نهایی
  • اسطوره استقلال، خوشحال‌ترین ایرانی از شکست الهلال!
  • شکایت فرماندهی انتظارمی کشور از سیدحسین حسینی
  • شکایت فرماندهی فراجا از کاپیتان استقلال | حسینی در دادگاه فرهنگ و رسانه
  • رقابت نیازمند و میرزازاد برای جدال برابر پرسپولیس
  • پرگل‌ترین بازی ایران برابر کویت رقم خورد/ صعود مقتدرانه به حذفی
  • برد تیم ملی ایران برابر کویت در نیمه اول/ افغانستان در آستانه حذف