Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، در چارچوب هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان کشور امروز شهرداری سیرجان در ورزشگاه تختی این شهر میزبان هیئت فوتبال البرز بود.

این دیدار با نتیجه‌ی سه بر یک به نفع شهرداری سیرجان پایان یافت.

تیم فوتبال بانوان شهرداری سیرجان تا اواسط نیمه دوم با نتیجه یک بر صفر از حریف کرجی خود عقب بود، مریم جهان نجاتی با تعویض جوان‌ترین بازیکن خود هستی فروزنده به درون زمین نتیجه باخت را با دوگل فروزنده عوض کرد و نتیجه کار دو بریک شد تا این بازیکن ملی پوش پدیده لیگ بانوان در این هفته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه اعلام خطا بر روی شبنم بهشت، این تیم صاحب یک پنالتی شد که کاپیتان این تیم سهیلا نظام آبادی پنالتی را تبدیل به گل کرد و نتیجه بازی سه بر یک به نفع تیم شهرداری سیرجان به پایان رسید.

انتهای پیام/ب

پیروزی شهرداری سیرجان مقابل هیئت فوتبال البرز در لیگ برتر بانوان کشور

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۵۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتیجه ۳ بر صفر عالی است/ کارمان را انجام دادیم!

سرمربی پرسپولیس با ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش گفت که کار آنها در دیدار با صنعت نفت بردن بازی بود و این کار را هم انجام دادند.

به گزارش مشرق، اوسمار ویرا پس از پیروزی ۳ بر صفر پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر گفت: می‌دانید بازی در آبادان چقدر سخت است. نتیجه ۳ بر صفر در فوتبال عالی است و از عملکرد بازیکنانم واقعاً رضایت دارم.

وی در مورد صدرنشینی تیمش گفت: می‌دانیم که یک بازی بیشتر از رقیب‌مان انجام دادیم. کاری که ما باید انجام می‌دادیم بردن بازی بود و این کار را انجام دادیم.

سرمربی پرسپولیس در خصوص مصدومیت عالیشاه عنوان کرد: امید بازیکن خیلی مهمی برای ماست، خصوصاً در این زمان. امیدوارم مصدومیت دشواری نباشد ولی باید منتظر جواب MRI باشیم.

اوسمار در خصوص اینکه آیا پرسپولیس درخواستی برای استفاده از VAR در بازی‌های باقی مانده داشته است؟ گفت: VAR یک روش خوب در فوتبال است و کمک می‌کند ولی من در این لحظه از تصمیم باشگاه خبر ندارم و هر تصمیمی بگیرند از آن تبعیت می‌کنیم.

وی در خصوص مسابقات باقی مانده پرسپولیس در جام حذفی و لیگ اظهار داشت: همه بازی‌ها برای ما مهم هستند. جام حذفی هم خیلی مهم است، چون با یک بازی ۹۰ دقیقه‌ای می‌توانیم به مرحله بعد برویم و به همین خاطر با تمام بازیکنان در زمین حاضر می‌شویم.

دیگر خبرها

  • شکست تیم فوتبال شمس آذر برابر استقلال
  • تساوی گل گهر سیرجان و استقلال خوزستان در لیگ برتر فوتبال
  • نتیجه ۳ بر صفر عالی است/ کارمان را انجام دادیم!
  • اوسمار: نتیجه ۳ بر صفر عالی است
  • گلایه پورموسوی از گل‌گهری‌ها
  • گل‌گهر ۲-۲ استقلال خوزستان؛ جنون فوتبالی در سیرجان، کامبک پس از پایان ۹۰ دقیقه!
  • شوک به گل‌گهر: وسط زمین سیرجانی‌ها خالی شد
  • سرمربی گل‌گهر: برابر استقلال خوزستان باید پیروز شویم
  • اتفاق غیرمنتظره در دربی اصفهان
  • ساماندهی سگ‌های بلاصاحب البرز بدون هماهنگی همه شهرستان‌ها نتیجه‌بخش نیست