Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - رئیس اداره اجتماعی پلیس آگاهی ناجا در خصوص فروش سیم کارت های عراقی فاقد اعتبار به زائران هشدار داد.
به گزارش خبرگزاری آریا از مهر، سرهنگ شهاب امینی با بیان اینکه کارآگاهان پلیس آگاهی تمام تلاش خود را برای تامین امنیت مشتاقان حرم حسینی به عمل می آورند، اظهار داشت: تکلیف ما این است که اجازه ندهیم افراد فرصت طلب این آرامش و نظم معنوی را بر هم بزنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به کلاهبرداری با عنوان فروش سیم کارت های اعتباری عراقی افزود: به دنبال گزارش هایی مبنی بر فروش سیم کارت های عراقی فاقد اعتبار به زوار حرم اباعبدالحسین (ع)، توصیه می کنیم از خرید سیم کارت از افراد دستفروش اجتناب کرده و سعی کنند از مکان های معتبر سیم کارت خود را تهیه کنند.
رئیس اداره اجتماعی پلیس آگاهی ناجا با اشاره به گزارش های دیگری مبنی بر اینکه عده ای افراد سودجو از تصویر گذرنامه زائران سوءاستفاده می کنند، به مشتاقان حرم سیدالشهدا (ع) هشدار داد: لازم است زائران گرامی از در اختیار قرار دادن گذرنامه و حتی تصویر آن به افراد غیرمسئول و فرصت طلب پرهیز کنند.
وی در خصوص پارک خودرو نیز خاطرنشان کرد: برخی از زوار اتومبیل های خود را در سطح شهر و یا جاهایی دور از پارکینگ هایی که در این خصوص تعبیه شده پارک می کنند، این عزیزان باید از پارکینگ های دارای مجوز و مورد تایید استفاده کرده و حتما قبض دریافت کنند.
سرهنگ امینی همچنین هشدار داد: خواهران و برادران شرکت کننده در راهپیمایی میلیونی اربعین حسینی مراقبت بیشتری از اموال و مدارک هویتی خود داشته باشند و تلفن همراه خود را در زمان شارژ به حال خود رها نکنند.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۵۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتبار ۲۴۰ همتی وزارت آموزش و پرورش در بودجه سال ۱۴۰۳

رییس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه  و نماینده مردهم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: امسال در بودجه کشور ۲۴۰ همت یا ۲۴۰ هزارمیلیارد تومان بودجه برای وزارت آموزش و پرورش در نظر گرفته شد.

حمید رضا حاجی بابایی افزود: امسال در وزارت آموزش  و پرورش مجوز به کارگیری افراد بازنشسته تا ۲۴ ساعت در هفته هم داده شد تا این معلمان به کمک فارغ التحصیلان دانشگاه فرهنگیان و آزمون استخدامی جدید به جمع معلمان آموزش و پرورش اضافه شوند.

حاجی بابایی افزود: در کنار به کارگیری این افراد، معلمان پیش دبستانی و مدارس غیر انتفاعی، افراد شاغل در طرح‌های مختلف آموزش و پرورش هم که در آزمون استخدامی نمره قبولی را کسب نکرده اند، هم در قالب معلمان حق التدریس به کار گرفته می‌شوند تا همه کلاس‌های درس دارای معلم باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • پشت پرده ‌خرید و فروش اموال دزدی
  • چگونه با فروش آنلاین به دردسر نیفتیم؟
  • دستگیری سارق اشیای قیمتی بانوان کهنسال در قم
  • کلاه‌برداری بیش از ۱.۵ میلیاردی با دستبرد به ۸۲ کارت عابر بانک در نیشابور
  • دستگیری سارق طلاجات بانوان کهنسال در قم
  • کلاهبرداری ۲۸ میلیاردی باند حرفه‌ای با مدارک افراد معتاد و کارتن‌خواب
  • کلاهبرداری ۲۸ میلیاردی یک باند حرفه‌ای با مدارک افراد معتاد و کارتن‌خواب
  • اعتبار ۲۴۰ همتی وزارت آموزش و پرورش در بودجه سال ۱۴۰۳
  • کاسبی پر درآمدی به نام فروش کارت ملی!
  • ۳۰۰ میلیون بده خودرو وارداتی بخر!