Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - با برگزاری چهل و یکمین مرحله قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک سپه 295 برنده خوش شانس جایزه یک میلیارد ریالی کمک هزینه خرید مسکن مشخص شدند.
به گزارش پایگاه پایگاه خبری نقدینه؛ در این مراسم که با حضور نمایندگانی از دادستانی کل کشور، وزارت امور اقتصادی و دارایی، بانک مرکزی ج.ا.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ا و عضو هیئت مدیره و جمعی از مدیران بانک برگزار شد، برندگان خوش شانس چهل و یکمین مرحله قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک سپه مشخص شدند.
بنابراین گزارش، تعداد کل جوایز این دوره از قرعه کشی حساب ها 476 هزار و 143 فقره بود که 295 جایزه آن مربوط به کمک هزینه خرید مسکن (هرکدام به مبلغ یک میلیارد ریال)، 495 جایزه کمک هزینه خرید خودروی ایرانی (هرکدام به مبلغ 300 میلیون ریال)، یک هزار و 895 جایزه کمک هزینه سفر به عتبات عالیات (هرکدام به مبلغ 20 میلیون ریال) و 473 هزار و 458 جایزه کمک هزینه خرید صنایع دستی(هرکدام به مبلغ یک میلیون ریال) بود.
بر اساس این گزارش تعداد کل حساب های حائز شرایط قرعه کشی3 میلیون و 590 هزار و 331 فقره بوده است.
این قرعه کشی بر مبنای تراکنش های حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک سپه از پایان شهریور ماه سال 97 تا یازدهم مهر ماه سال 98 بوده و شرایط اعطای جایزه به برندگان، دارا بودن حداقل مبلغ 200 هزار ریال است.
این گزارش می افزاید تعداد حساب های قرض الحسنه این دوره از قرعه کشی بانک سپه نسبت به دوره قبل 24 درصد رشد داشته است.
اسامی برندگان چهل و یکمین مرحله قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز متعاقباً از طریق وب سایت بانک سپه اعلام خواهد شد.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۵۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقف تراکنش‌های بانکی بانک رفاه کارگران افزایش یافت

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، با اعلام بانک مرکزی حداکثر تراکنش خرید از هر کارت متعلق به مشتری حقیقی از مبلغ یک میلیارد ریال به دو میلیارد ریال و مجموع تراکنش‌های انجام‌شده کارتی برای مشتری حقیقی در کل شبکه بانکی، روزانه از مبلغ یک میلیارد ریال به دو میلیارد ریال افزایش یافت. 

بر اساس این گزارش، همچنین هر مشتری حقیقی مجاز است از تمامی حساب‌های خود در هر مؤسسه اعتباری، روزانه مبلغ دو میلیارد ریال را به صورت غیرحضوری برداشت کند. این آستانه (حدنصاب) پیش‌تر معادل یک میلیارد ریال تعیین شده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعلام اسامی برندگان قرعه کشی بلیت بازی پرسپولیس و سپاهان ویژه دارندگان "پرسپولیس کارت"
  • برندگان دومین جشنواره بزرگ اصناف بانک تجارت معرفی شدند
  • اطلاعیه جدید بانک مرکزی/ سقف برداشت از حساب‌های بانکی دوباره تغییر کرد
  • سقف برداشت از حساب‌های بانکی کاهش یافت؟ | ابلاغیه جدید بانک مرکزی
  • پایان خردادماه آخرین مهلت افتتاح حساب یا تکمیل موجودی جشنواره حساب‌های قرض الحسنه پس انداز بانک ملت
  • پرداخت ۱۴۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه توسط بانک کشاورزی در سال ۱۴۰۲
  • آشنایی با انواع وام بانک مهر ایران + شرایط و جزئیات دریافت وام از ۱۰۰ تا ۳۰۰ میلیون
  • شرایط و نحوه دریافت وام ۳۰۰ میلیونی بانک ملی طرح مهربانی
  • جذب حدود ۵۳ میلیارد ریالی تسهیلات دولتی برای مشاغل خانگی نیشابور
  • سقف تراکنش‌های بانکی بانک رفاه کارگران افزایش یافت