Web Analytics Made Easy - Statcounter

« آزاده محمدی» روز پنجشنبه در حاشیه برگزاری چهارمین دوره باشگاه‌های کتاب‌خوانی خمین در گفتوگو با ایرنا افزود: جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی کودک و نوجوان در راستای برنامه‌های ترویجی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و در کنار برنامه‌های اجرایی این وزارتخانه برای ایجاد انگیزه مطالعه و افزایش میزان آن اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: ۲۰ مربی پرورشی مدارس ابتدایی و پنج کتابدار از کتابخانه‌های عمومی خمین در کارگاه‌های چهارمین دوره جام باشگاه‌های کتاب و کتاب‌خوانی کودک و نوجوان این شهرستان  در روزهای ۲۵ و ۲۶ مهرماه شرکت می‌کنند.
سرپرست فرهنگ و ارشاد اسلامی خمین بیان کرد: به شرکت‌کنندگان در این دوره گواهی ارایه می‌شود و این افراد می‌توانند در مجموعه خود باشگاه کتاب و کتاب‌خوانی را راه‌اندازی کنند.
محمدی اظهار داشت: ۲ مربی در خمین توانسته‌اند باشگاه کتاب ‌وانی ثبت کنند.
وی، مبنای این کارگاه را نهادینه کردن فرهنگ کتاب‌خوانی در بین کودکان و نوجوانان، تشویق و ایجاد امکان برای کتاب‌خوانی کودکان و نوجوانان دانست.
سرپرست فرهنگ و ارشاد اسلامی خمین گفت: در این کارگاه‌ها مربیان و علاقه‌مندان به کتاب کودک و نوجوان با شکل کار و اهداف این طرح آشنا شده و به‌عنوان تسهیل‌گر با تشکیل باشگاه کتاب‌خوانی با عضویت حداقل ۱۲ گروه همسال و ثبت‌نام در سایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اقدام به خواندن گروهی کتاب می‌کنند.
محمدی تصریح کرد: جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی از سال ۹۴ در کشور راه‌اندازی شده است و در هر سال یه دوره از این جام برگزار می‌شود.
خمین در جنوب استان مرکزی دارای ۶ باب کتابخانه عمومی در شهر و روستا است.
 

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگی خمین کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۶۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید از فردا

طباطبایی، مدیر روابط عمومی سازمان پژوهش و برنامه ریزی وزارت آموزش و پرورش گفت: ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید برای دانش‌آموزان پایه‌های دوم تا ششم ابتدایی، هشتم و نهم دوره متوسطه اول، یازدهم و دوازدهم دوره متوسطه دوم و پایه‌های تحصیلی آمادگی ۲ (استثنایی)، اول ۲ (استثنایی)، اول ۳ (استثنایی) و اول تکمیلی (استثنایی) از فردا چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ آغاز می‌شود.

او ادامه داد: دانش‌آموزان برای ثبت سفارش کتاب‌های درسی باید به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به نشانی my.Gov.ir یا پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir یا سامانه irtextbook.ir مراجعه کنند.

طباطبایی گفت: ثبت سفارش کتاب‌های درسی پایه اول دبستان، آمادگی ۱ (استثنایی)، اول ۱ (استثنایی) و اول مقدماتی (استثنایی) از ۱۰ تیر آغاز شده و تا ۹ شهریور ۱۴۰۳ ادامه دارد.

او ادامه داد: دانش‌آموزان پایه‌های تحصیلی هفتم و دهم دوره متوسطه اول و دوم نیز از ۱۰ تیر باید برای ثبت سفارش کتاب‌های درسی اقدام کنند.

وی افزود: کتاب‌های درسی دانش‌آموزان تمام دوره‌های تحصیلی از طریق مدرسه محل تحصیل که در سفارش دانش‌آموز قید شده توزیع می‌شود. 

دانش‌آموزان پایه‌های تحصیلی هفتم و دهم دوره متوسطه اول و دوم نیز از ۱۰ تیر باید برای ثبت سفارش کتاب‌های درسی اقدام کنند.

گفتنی است که کتاب‌های درسی دانش‌آموزان تمام دوره‌های تحصیلی از طریق مدرسه محل تحصیل که در سفارش دانش‌آموز قید شده توزیع می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی آموزش و پرورش

دیگر خبرها

  • جزئیات ثبت سفارش کتاب‌های درسی از فردا
  • سهم فرهنگ آب رفت
  • تعزیه‌خوان باسابقه خمین درگذشت/ پیام تسلیت مدیرکل هنرهای نمایشی
  • جزئیات ثبت سفارش کتاب‌های درسی اعلام شد
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید از فردا
  • ثبت سفارش کتاب‌های درسی از ۵ اردیبهشت
  • چهل‌ودومین جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران فراخوان داد
  • هفدهمین جشنواره بین‌المللی پژوهش فرهنگی برگزار می‌شود
  • کتابخانه‌های عمومی با برگزاری برنامه‌های فرهنگی مردم را به کتاب‌خوانی ترغیب کنند
  • لزوم برگزاری رویداد‌های فرهنگی و گردشگری با محوریت روایتگری در فارس