Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مدیرکل دفتر تجهیز ماشین آلات و راهدارخانه‌ها گفت: ۲۵۰ اکیپ راهداری با استفاده از ماشین‌آلات سنگین، نیمه سنگین و سبک راهداری در محور‌های منتهی به مرز‌های شلمچه، مهران، چذابه و خسروی مستقر هستند. تاریخ انتشار: 18:29 - 25 مهر 1398 - کد خبر: ۵۵۹۷۲۹ به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری میزان به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی محمد رودباری اظهار کرد: اکیپ‌های راهداری متشکل از نیرو‌های پرتلاش راهداری با استفاده از ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین راهداری در محور‌ها و مسیر‌های منتهی به مرز‌های مورد تردد زائران اباعبدالله (ع) مستقر شده و آماده خدمات رسانی به زائران هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: ۲۵۰ اکیپ راهداری با استفاده از ماشین‌آلات سنگین نظیر لودر، گریدر، کامیون و ماشین آلات نیمه سنگین و سبک راهداری مجهزبه چراغ گردان با آرم سازمان در محور‌های منتهی به مرز‌های شلمچه، مهران و چذابه و خسروی مستقر هستند و همچنین در نقاطی از راه‌ها که احتمال گره ترافیکی و تصادف وجود دارد، نیرو‌های راهداری حضور فعال و موثری خواهند داشت.

وی با اشاره به این که در این ایام ۳۲ اکیپ راهداری در محل راهدارخانه‌ها مستقر هستند خاطر نشان کرد: اربعین سال جاری علاوه بر آماده باش و تجهیز امکانات حوزه راهداری از استان‌های کرمانشاه، ایلام و خوزستان همچنین از ۱۴ استان معین نیز امکانات و نیروی راهداری با آماده باش کامل برای محور‌های منتهی به مرز‌های خسروی، چذابه، مهران و شلمچه اعزام شدند.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران و تجهیز ماشین آلات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بیان کرد: امسال برای اولین بار ۴۷ اکیپ راهداری به صورت ۲۴ ساعته و شبانه روزی به خدمات رسانی به زائران پرداخته و مسیر تردد را بر عاشقان اباعبدالله (ع) هموار و امن می‌سازند، این در حالی است که ۱۷۲ اکیپ راهداری نیز به صورت ۱۲ ساعته اماده خدمات رسانی هستند.

رودباری خاطر نشان کرد: ۲۰ دستگاه جرثقیل نیز در نقاط شناسایی شده محور‌های مورد تردد زائران و مسیر‌های منتهی به مرز‌ها که دارای احتمال گره ترافیکی و تصادف در روز‌های اوج تردد می‌باشند، مستقر شده است.

وی گفت: محل‌های استقرار اکیپ‌های راهداری و راهدارخانه‌های طول مسیر‌ها برای خدمات رسانی به زائران آشکارسازی شده است و طی بازدید‌های مستمر سرپرست‌های تعیین شده برای گشت‌ها در هر استان و هچنین سیستم در ستاد مرکزی نظارت به نحوه خدمات رسانی و انجام گشت‌های ضروری و مستمر راهداری انجام می‌شود.

گفتنی است، ۲۰ نفر نیروی متخصص در حوزه راهداری برای خدمات رسانی به پایانه برکت اعزام شده اند.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: زائر اربعین اکیپ لودر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۶۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی آبادان از آغاز فعالیت این دانشگاه در مرز شلمچه برای ارائه خدمات در اربعین حسینی(ع) از نیمه مرداد خبر داد و گفت: ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران فعالیت خواهند کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، اسماعیل ویسی در نخستین ستاد برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی(ع) دانشگاه علوم پزشکی آبادان که امروز  برگزار شد، اظهار کرد: در اربعین حسینی(ع)  از 15 مرداد فعالیت دانشگاه علوم پزشکی آبادان در مرز شلمچه با استقرار نیروهای خدمات‌رسان حوزه سلامت آغاز می‌شود و تا یک هفته پس از اربعین ادامه خواهد داشت.

وی افزود: در این مدت 11 پایگاه اورژانس جاده‌ای در مسیر زائران، یک پایگاه ثابت با 10 دستگاه آمبولانس و دو دستگاه اتوبوس آمبولانس در مرکز شهید سلیمانی شلمچه و هواپیمای بیماربر نیز در منطقه استقرار پیدا می‌کنند.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: نقطه‎‌گذاری هفت محل برای ایجاد سالن‌های سرد به منظور رفاه حال زائران و مدیریت یکپارچه سازمان‌ها و موسسات همکار، نیز از دیگر اقدامات پیش‌بینی‌‎شده دانشگاه علوم پزشکی آبادان برای اربعین حسینی پیش‌رو خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آماده باش تمامی دستگاه‌های اجرایی برای خدمات رسانی به مردم
  • امداد خودرو جاده‌ای شبانه روزی همدان
  • استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه
  • کمبود ناوگان اتوبوسرانی در ایام اربعین رفع شود
  • ناوگان سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان نوسازی می شود
  • ناوگان سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان نوسازی می‌شود
  • شهرداری‌ها خط اول خدمت به مردم هستند
  • تجهیز، بازسازی و خرید ماشین آلات راهداری خراسان جنوبی با اعتبار ۱۳۲ میلیارد تومان
  • ناوگان خدمات شهری شبستر به ماشین آلات جدید تجهیز شد
  • خسارت سیل به بیش از ۶۰۰ حلقه چاه کشاورزی در زرآباد