Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-03-29@09:39:39 GMT

ستاره رئال مادرید ال کلاسیکو را از دست می‌دهد؟

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۹۶۲۱۷

ستاره رئال مادرید ال کلاسیکو را از دست می‌دهد؟

گرت بیل ستاره ولزی رئال مادرید دو دیدار هفته آینده این تیم مقابل مایورکا و گالاتاسرای را از دست خواهد داد و حضورش در دیدار ال‌کلاسیکو نیز در هاله ای از ابهام قرار دارد.

به گزارش مشرق، مصدومیت های پیاپی بازیکنان رئال مادرید از ابتدای فصل کار را برای این تیم و زین الدین زیدان دشوار کرده است. همچنین وقفه بازی های ملی و مصدوم شدن بازیکنان رئال در ترکیب تیم‌های ملی کشورشان به دردسری جدید برای کهکشانی ها تبدیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


یکشنبه گذشته از سری مسابقات مقدماتی یورو 2020 دو تیم ولز و کرواسی به مصاف یکدیگر رفتند. در این دیدار که با نتیجه تساوی به پایان رسید، گرت بیل و لوکا مودریچ دو ستاره باشگاه رئال مادرید، کار خود را با مصدومیت به اتمام رساندند.

در این بین مصدومیت لوکا مودریچ خیلی جدی به نظر نمی رسد اما گرت بیل قطعاً دو بازی هفته آینده رئال مادرید مقابل مایورکا و گالاتاسرای را از دست خواهد داد. همچنین حضور او در مسابقه حساس ال کلاسیکو در هاله ای از ابهام قرار دارد.


گرت‌بیل روز چهارشنبه و پس از بازگشت از کاردیف به مادرید در تست پزشکی رئال ‌شرکت کرد و پس از آن مشخص شد که او باید به مدت یک هفته تا ۱۰ روز ریکاوری خود را انجام دهد.
این ستاره ولزی و ۳۰ ساله رئال مادرید پس از انجام بازی هفته آینده این تیم مقابل گالاتاسرای در لیگ قهرمانان اروپا بار دیگر توسط پزشکان معاینه خواهد شد تا حضور یا عدم حضورش در دیدار حساس مقابل بارسلونا مشخص شود.

منبع: ورزش سه

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز اربعین تحولات عراق تحولات یمن گرت بیل رئال مادرید ال کلاسیکو بارسلونا لالیگا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۶۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار پرز با اندریک، وینیسیوس و رودریگو؛ رئیس رئال مادرید خطاب به اندریک: اینجا بی‌صبرانه منتظرت هستیم! / فیلم

فلورنتینو پرز، رئیس رئال مادرید پس از پایان بازی دوستانه اسپانیا و برزیل در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو با اندریک، وینیسیوس و رودریگو، سه بازیکن برزیلی تیمش دیدار کرد.

دانلود (2.4MB)

دیگر خبرها

  • صعود اندریک با موشک، سقوط گابی‌گل به قعر!‏
  • پلی به گذشته - بریس رونالدو نازاریو با پیراهن رئال مادرید مقابل سویا (2004/3/28) / فیلم
  • مصاحبه تلخ برای لیورپول: شاخک‌های رئال فعال شد!‏
  • خیال آنچلوتی راحت شد: قرارداد ستاره رئال تمدید می‌شود
  • غیر رسمی؛ تونی کروس با رئال مادرید تمدید کرد
  • خیال رئالی‌ها راحت: مصدومیت ستاره تیم جدی نیست
  • دیدار پرز با اندریک، وینیسیوس و رودریگو؛ رئیس رئال مادرید خطاب به اندریک: اینجا بی‌صبرانه منتظرت هستیم! / فیلم
  • اشک‌ های ستاره رئال مادرید به خاطر توهین‌ های نژاد پرستانه (فیلم)
  • چه‌کسی بیش از همه هم‌بازی رونالدو بوده است!
  • به پیشنهاد پیکه: ستاره سابق رئال به فوتبال برگشت