Web Analytics Made Easy - Statcounter

امروز (پنجشنبه) و در شهر «شانگهای» چین، اجلاس کمیته های مختلف فدراسیون جهانی ووشو برگزار شد.

«حسین اوجاقی» در جلسه کمیته ورزشکاران حضور یافت که طی آن، مباحثی در خصوص تسهیل روند و تلاش برای حضور این رشته در المپیک مطرح شد.

کمیته ورزشکاران، هفت عضو دارد که اوجاقی یکی از اعضای آن است.

«امیرعباس لشگری» هم در جلسه کمیته پزشکی حضور یافت که در آن مواردی از جمله آموزش ورزشکاران، داشتن گواهینامه  گذراندن دوره‌های ضددوپینگ و نحوه جریمه ورزشکاران مختلف مطرح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپس «محمدرضا پورغلامی» در نشست کمیته فنی جهانی شرکت کرد که در آن؛ عملکرد چهار سال گذشته کمیته فوق و مباحث داوری فنی مسابقات جهانی ۲۰۱۹ مورد بررسی قرار گرفت.

این آخرین جلسه کمیته فنی برای دوره ۲۰۱۵ الی ۲۰۱۹ بود.

در نهایت جلسه کمیته ووشوی سنتی هم با حضور «حسین حضرتی» انجام پذیرفت و عملکرد گذشته و برنامه‌های پیش رو، مورد تحلیل قرار گرفت.

شهر شانگهای چین میزبان مسابقات ووشوی قهرمانی بزرگسلان جهان است که این رقابت‌ها از روز شنبه آغاز می‌شود.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون ووشو قهرمانی جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۶۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از مجمع پارلمانی جهانی شهید سلیمانی (ره)

جام جم آنلاین آذربایجان شرقی: این نشست با حضور نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم و نمایندگان ادوار گذشته و همچنین شخصیت‌های سیاسی فعال در حوزه جبهه مقاومت مانند سخنگوی وزارت خارجه (به نیابت از وزیر امور خارجه کشور)، سفیر جنبش حماس در ایران، دبیرکل کنفرانس بین‌المللی فلسطین و اعضای موسس مجمع برگزار شد.

میرتاج الدینی افزود: این مجمع بنا دارد با مشارکت و حضور نمایندگان مجالس کشورهای سراسر جهان به‌عنوان صدای ملت‌ها با تداوم راه پرافتخار شهید بین‌الملل سردار قاسم سلیمانی در راستای حمایت از مستضعفان جهان و دفاع از حقوق ملت‌ها، با ایجاد همبستگی و همکاری نمایندگان مجالس کشورها در مسیر دیپلماتیک، به حمایت از جبهه مقاومت بخصوص حمایت از مردم مظلوم فلسطین و مقابله با رژیم صهیونیست اشغالگر قدس بپردازد.

 

دیگر خبرها

  • 6 طلا برای ووشوی ایران در انتخابی جام جهانی
  • جریمه سنگین دروازه‌بان تیم ملی در جام جهانی
  • رونمایی از مجمع پارلمانی جهانی شهید سلیمانی (ره)
  • عضو ایرانی هیات رئیسه جهانی در کمیته نظارت بر مسابقات ووشو
  • برگزاری نشست هیئت رئیسه فدراسیون جهانی ووشو با حضور علی‌نژاد
  • آمار ورزشکاران سازمان یافته استان مرکزی ۱۴ درصد افزایش یافت
  • دوپینگ ۶ ورزشکار پاورلیفتینگ ایران در سال ۲۰۲۳
  • کادر فنی تیم ملی منتظر جلسه قلعه نویی با رییس فدراسیون
  • احضار مدیر سپاهان به کمیته اخلاق
  • سرپرست سپاهان به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال احضار شد