Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حسن بهرام نیا بعد از ظهر پنجشنبه ضمن بازدید از دو پروژه راه‌سازی روستایی دهفول- برزول- فارسبان در بخش زرین‌دشت و نهاوند- دهفول در بخش مرکزی اظهار کرد: ساماندهی و آسفالت جاده روستایی نهاوند - دهفول از مطالبات چندین ساله اهالی روستای دهفول و کشاورزان و دامدارانی است که در مسیر این جاده کسب روزی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: عملیات خاک‌ریزی و زیرسازی این محور به طول حدود ۶ کیلومتر در حال انجام است که امیدواریم در اسرع وقت به بهره‌برداری برسد.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه اعتبار این پروژه ۶۰۰ میلیون تومان است، افزود: بیش از یک هزار و ۳۰۰ هکتار باغ و زمین کشاورزی در بستر این جاده وجود دارد و می‌تواند محلی برای گردشگری ورزشی در شهرستان نهاوند باشد.

وی در ادامه با اشاره به آغاز عملیات اجرایی محور گردشگری دهفول- برزول- فارسبان به طول ۱۹ کیلومتر گفت: در حال حاضر عملیات اجرایی فاز نخست این پروژه به طول ۱.۵ کیلومتر بااعتبار اولیه ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان از سه‌راهی روستای دهفول تا ابتدای شهر برزول آغازشده و در حال حاضر عملیات زیرسازی این محور در دست اجرا است.

بهرام نیا با تقدیر از پیگیری‌های بخشدار زرین‌دشت، شهردار و اعضای شورای  شهر برزول گفت: این محور با توجه به حجم تردد به جهت قرار گرفتن سراب فارسبان در ادامه مسیر یکی از محورهایی است که نیازمند ساماندهی و تعریض بود که عملیات اجرای آن چندی پیش آغاز شد.

وی بابیان اینکه با ساماندهی این محور تردد چندین روستای بخش زرین‌دشت، فیروزان و گیان ایمن و آسان خواهد شد، گفت: امیدواریم این پروژه نیز با توجه به جدیت پیمانکار و پیگیری مسئولین شهرستان در آینده نزدیک مورد بهره‌برداری قرار گیرد تا مردم از برکات آن بهره‌مند شوند.

کد خبر 4749618

منبع: مهر

کلیدواژه: نهاوند همدان اربعین 98 اربعین حسینی مرز مهران ایلام بوشهر زائران اربعین گرگان قزوین شهرکرد رادیو اربعین شیراز استانداری سمنان بیرجند موکب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۶۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات اجرایی میدان ورودی رزن آغاز شد

احمد محمدی راستی در گفتگو با خبرنگار مهر، از آغاز عملیات اجرایی احداث میدان ورودی شهر رزن از سمت پلیس راه رزن، قزوین خبر داد و گفت: با توجه به اینکه شهر رزن یکی از مبادی اصلی ورودی غرب کشور محسوب می‌شود و از طرفی شاهد نابسامانی بصری و عدم زیبای در ورودی شهر بودیم ساماندهی و اجرای میدان ورودی بسیار ضروری بود.

محمدی راستی افزود: مساحت این میدان یک و هفت دهم هکتار است که کارکردهای مختلفی برای آن پیش بینی شده است

وی اظهار داشت: در بحث اجرای فضای سبز و پارک و مهمتر از همه در بحث ترافیکی جهت ارتباط کنارگذر با ورودی شهر رزن این میدان کاربرد دارد.

شهردار رزن گفت: بیش از ۱۰ میلیارد تومان برای این پروژه اعتبار پیش بینی شده است که در ۳ فاز اجرا می‌شود.

محمدی افزود: در مرحله اول پس از زیر سازی بحث کشت گل در حاشیه میدان اجرا می‌شود و سپس رینگ کندروی خودرو اجرا و محیط گردشگری و پارک مرکزی در آن پیش بینی خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم با افتتاح این پارک خدمات حمل و نقل و گردشگری در شهر رزن ارتقا یابد.

کد خبر 6087060

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات تکمیل مونوریل قم همزمان با دور دوم سفر رییس جمهور
  • عملیات اجرایی طرح رود دره خرداد ماه آغاز شود
  • آغاز عملیات تعریض جاده کوشکک در گتوند
  • آغاز عملیات اجرایی انتقال آب غیرشرب به پارک علم و فناوری خراسان شمالی
  • آغاز اجرای پروژه تعریض محور دهگلان_ بلبان آباد
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه هتل پنج ستاره ملل مشگین‌شهر
  • عملیات اجرایی میدان ورودی رزن آغاز شد
  • افزوده شدن ۱۸۰ کیلومتر راه اصلی به محور‌های ارتباطی استان همدان
  • ضرب الاجل دستگاه قضایی به متولیان ساماندهی جاده های نهاوند
  • بهره برداری از فاز اول پایانه شرق تا پایان خرداد ۱۴۰۳