Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید«مهدی مقدسی»عصر پنجشنبه در نشست فصلی انجمن ورزشی‌نویسان استان مرکزی در اراک افزود: خبرنگار حرفه‌ای ورزش برای رسیدن به واقعیت یک خبر باید در نقش کاوشگر خبری در دریای اقیانوس داده‌ها ظاهر شود و نباید با سطحی‌نگری و نگارش پوسته‌های خبر، زمینه را برای مخفی ماندن واقعیت‌ها  مهیا کند.
وی ادامه داد: مسئولان باید نه در شعار که در عمل برای خبرنگارانی که صادقانه و دلسورانه در راستای بهبودورزش استان، سال‌ های متمادی و بدون چشم‌داشت قلم زده‌اند و به انعکاس اخبار و محتوا اقدام کرده‌اند، جایگاه خاص قایل شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: با وجود اهمیت، گستردگی کار و مخاطبان زیاد در حوزه ورزش، انجمن ورزشی‌نویسان باید با برگزاری کارگاه‌های مختلف نسبت به آموزش روزآمد خبرنگاران برنامه‌ریزی کند.
مدیرکل دفتر اجتماعی استانداری مرکزی نیز گفت: توسعه ورزش استان نیازمند تدوین سند کارشناسی است که انجمن ورزشی‌نویسان باید در این امر خطیر همکاری داشته باشد.
سید «احمد ساجدی» افزود: نگاه مسئولیت پذیر اجتماعی صنایع و دستگاه‌های اجرایی باید به سمت و سوی حمایت‌های داوطلبانه هدایت شود به‌طوری که ورزشکاران برای حمایت دست به سوی آن‌ها دراز نکنند.
عضو هیات رئیسه انجمن ورزشی‌نویسان کشور نیز در این نشست گفت: اتحاد و همبستگی در راستای مطالعه‌گری منطقی باید اولویت اصلی انجمن ورزشی‌نویسان استان مرکزی باشد.
«جهانگیر کوثری» افزود: استان مرکزی یکی مناطق صنعتی کشور محسوب می‌شود که انجمن ورزشی‌نویسان باید با ایجاد ارتباط تنگاتنگ با این صنایع زمینه توسعه ورزش قهرمانی استان را بیش از پیش فراهم کند. 

انجمن ورزشی‌نویسان استان مرکزی از سال ۱۳۹۵ فعالیت خود را آغاز کرد و هم‌اکنون بیش از ۱۰۰ عضو دارد.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان مرکزی نشاط اجتماعی نشست خبری ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۶۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوی ورزش ایران: جایزه ای که از مردم بگیری چیز دیگری است

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛ ناهید کیانی ملی پوش تکواندو ایران در مورد کسب عنوان برترین بانوی ورزش ایران با رای مردمی گفت: وقتی منتخب مردم باشی یک چیز دیگر است من قهرمان جهان شدم تا مردم خوشحال بشوند وقتی دیدم مردم  هم  مرا دیدند بیشتر خوشحال شدم تلاش می‌کنم در المپیک نماینده شایسته‌ای برای ایران باشم و  قول میدم همه توانم را برای کسب مدال طلا بگذارم.

وی در مورد نقش پدر و مادرش در موفقیت‌های ورزشی اش گفت: پدر و مادر من هیچوقت برای من محدودیت نگذاشتند در مورد درس و ورزش و به من اختیار دادند که علاقه ام را دنبال کنم و من هم تا آخر عمرم این را فراموش نمی‌کنم.

دیگر خبرها

  • بانوی ورزش ایران: جایزه ای که از مردم بگیری چیز دیگری است
  • یک انتصاب جدید‌ و مهم در فدراسیون والیبال ایران
  • حضور منتخبان جامعه جوانان ورزشی در مناطق عملیاتی جنوب
  • خبر خوب برای زنان شاغل | فعال شدن ایستگاه ورزشی رایگان عصرگاهی و ۵ مجموعه ورزشی جدید در تهران
  • خبر خوب برای زنان شاغل | فعال شدن ایستگاه های ورزشی رایگان عصرگاهی و ۵ مجموعه ورزشی جدید در تهران
  • آمار ورزشکاران سازمان یافته استان مرکزی ۱۴ درصد افزایش یافت
  • ۲۲ درصد دانش آموزان قزوینی دچار اضافه وزن هستند
  • آغاز فعالیت‌های تفریحی ورزشی در ایستگاه‌های تندرستی
  • آشنایی باشگاه‌های ورزشی با اصول باشگاه داری نوین
  • نواخته شدن زنگ تحرک در ۲۲ بوستان پایتخت