Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-19@14:47:15 GMT

ترافیک پرحجم در مسیر بازگشت زائران اربعین

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۹۶۳۲۹

ساعت 24- رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از ترافیک پرحجم در مسیرهای بازگشت زائران اربعین از چهار پایانه مرزی خبر داد.

سرهنگ نادر رحمانی درباره وضعیت ترافیک محورها و مسیرهای بازگشت زائران اربعین از چهار پایانه مرزی گفت: برابر گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک در سراسر کشور در حال حاضر ترافیک در محور مهران به ایلام پرحجم و روان و در محدوده های کمربندی مهران، کنجانچم، تونل راه کربلا، روستای گلان، روستای مهدی آباد طول نیمه سنگین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در محور ایلام – کرمانشاه نیز وضعیت مشابه گزارش شده و در محدوده های تونل آزادی، سه راهی کارزان، سرابله، حمیل و تنگه قیر نیز ترافیک نیمه سنگین است.

وی ادامه داد: در استان خوزستان و در محور خرمشهر – شلمچه در هردومسیر ترافیک عادی و روان است، این وضعیت در محور حمیدیه-بستان -چذابه نیز وجود داشته و ترافیک در در هردومسیر عادی و روان گزارش شده است.

حمیدی درمورد محورهای واقع در استان کرمانشاه نیز گفت:‌ ترافیک در محور کرمانشاه –ایلام پرحجم و در محدوده های پل سیمره و گردنه چهارزبر در این همین محور نیمه سنگین است. در محور صحنه -کنگاور نیز در محدوده سه راهی نهاوند  و محور کرمانشاه-بیستون در محدوده روستای بلوردی نیز با ترافیک نیمه سنگین روبرو هستیم.

به گفته رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا ترافیک در  محور سرپل ذهاب - قصر شیرین - مرزخسروی نیز پرحجم اما روان گزارش شده است.

وی در مورد محورهای استان همدان نیز گفت: ترافیک در محور همدان-کرمانشاه پرحجم و در محدوده های سه راهی صالح آباد و گردنه اسد آباد نیمه سنگین گزارش شده است.

رحمانی با بیان اینکه موج بازگشت زائران اربعین آغاز شده، خاطرنشان کرد:‌در حال حاضر بار بازگشت در جاده‌های کشور بسیار بیشتر از بار رفت است و لازم است که رانندگان سفرهای خود دراین ایام را مدیریت کنند.

رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در مورد ترافیک در دیگر جاده‌ها نیز گفت: در استان البرز، شاهد ترافیک نیمه سنگین در آزادراه تهران به کرج در محدوده های  گرمدره و از پل کلاک تا پل فردیس، آزادراه کرج به قزوین از پل فردیس پل حصارک و آزادراه قزوین به کرج در محدوده پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس هستیم.

وی ادامه داد:‌ در محورهای شمالی نیز ترافیک در مسیر جنوب به شمال محور کرج –چالوس در محدوده های ابتدای محور تا کیلومتر 4،  سد کرج و  تونل شماره 5 ، سه راهی دیزین و دهانه جنوبی تونل کندوان نیمه سنگین و در طول محور پرحجم و روان گزارش شده است. در مسیر جنوب به شمال محور هراز نیز در محدوده های گالری امام زاده هاشم  و سه راهی چلاو ترافیک سنگین و در محدوده های  آب اسک، شنگلده، تونل وانا و لاریجان ترافیک نیمه سنگین گزارش شده و در طول محور نیز پرحجم و روان است.

به گفته رحمانی در مسیر شمال به جنوب محورهراز در محدوده تونل شماره یک ترافیک نیمه سنگین گزارش شده و در مسیر جنوب به شمال محور فیروزکوه نیز پرحجم وروان است.

ایسنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: ترافیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۶۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت راه‌های کشور؛ بارش باران در جاده‌ها

بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور، برخی از محورهای استان های سیستان بلوچستان جنوب، اصفهان، خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، کرمان، کرمان جنوب، سیستان و بلوچستان، بوشهر، هرمزگان، چهارمحال و بختیاری، یزد و فارس دارای بارش باران است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور، آخرین وضعیت راه‌ها به شرح زیر است:

آخرین وضعیت جوی ترافیکی محورهای شمالی

- تردد روان در محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه و آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین – رشت (رفت و برگشت)

*در ضمن محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

آخرین وضعیت جوی ترافیکی محورهای دیگر

- ترافیک سنگین در آزادراه تهران – کرج – قزوین حدفاصل شهرک جهان نما تا مهرشهر

- ترافیک سنگین در آزادراه کرج – قزوین حدفاصل گلشهر تا مهرشهر

- ترافیک نیمه سنگین در آزادراه تهران – ساوه محدوده‌های فیروزبهرام و نسیم شهر

- ترافیک نیمه سنگین در محور تهران – شهریار حدفاصل زرنان تا شهریار

آخرین وضعیت جوی

- بارش باران در برخی از محورهای استان‌های سیستان بلوچستان جنوب، اصفهان، خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، کرمان، کرمان جنوب، سیستان و بلوچستان، بوشهر، هرمزگان، چهارمحال و بختیاری، یزد و فارس
محورهای مسدود غیرشریانی

محور خرم آباد – پلدختر تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از محور جایگزین خرم آباد – کوهدشت و آزادراه خرم آباد – پل زال انجام می‌شود.

محور گشت - سراوان

بندر خمیر – بندرلنگه

محورهای مسدود غیرشریانی

محور هشتگرد – طالقان

محور چاهان – زرآباد

جکدان – جاسک

محور بشاگرد – گوهران

فنوج – کتیج – رمشک

دلگان – بمپور

قصرقند – نیکشهر

بمپور – فیروزآباد

دلگان- زهکلوت

ایرانشهر – خیرآباد

رودبار – کهنوج

نیکشهر – بنت

جلگه - چاه اسحاق

جالق - سراوان

محورهای دارای انسداد فصلی سروآباد - پاوه سی سخت - پادنا گنجنامه – تویسرکان وازک – بلده پونل – خلخال کد خبر 744925

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/۳۱ فروردین ماه
  • وضعیت راه‌های کشور؛ترافیک نیمه سنگین در جاده چالوس و آزادراه تهران–پردیس
  • ترافیک نیمه سنگین در ۳ محور برون شهری کشور
  • ترافیک در ورودی و خروجی‌های مشهد نیمه سنگین است
  • ترافیک نیمه سنگین آخر هفته در مسیر مشهد
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/۳۰ فروردین ماه
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده چالوس و هراز
  • تکمیل طرح رانش محور ماربره به صالح آباد در گرو تخصیص اعتبار
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/۲۹ فروردین ماه
  • وضعیت راه‌های کشور؛ بارش باران در جاده‌ها