Web Analytics Made Easy - Statcounter

هواداران استقلال به شدت علیه مدیرعامل این باشگاه و داور بازی شعار دادند.

به گزارش ایسنا، تیم‌های فوتبال استقلال و فجر سپاسی امروز (پنجشنبه) در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان ۹۰ دقیقه با تساوی بدون گل به پایان رسید.

استقلالی‌ها در این نیمه فشار زیادی به روی دروازه فجر وارد کردند تا بتوانند به گل برتری برسند اما دیرک و خط دفاعی فجر مانع از رسیدن استقلالی‌ها به هدفشان شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سوت‌های پیام حیدری در برخی صحنه‌ها اعتراض هواداران استقلال را به همراه داشت که مهم‌ترین اعتراض آن‌ها به صحنه مشکوکی بود که توپ در داخل محوطه جریمه به دست مدافع فجر برخورد کرد.

آندره‌آ استراماچونی در دقیقه ۸۲ تصمیم گرفت تا مرتضی تبریزی را به جای قائدی به داخل زمین بفرستد. پیش از انجام این تعویض هواداران استقلال برخلاف بازی‌های قبلی تبریزی را تشویق کردند و امید به گل‌زنی او داشتند.

هواداران استقلال در دقایق پایانی بازی علیه فتحی، مدیرعامل استقلال شعار دادند.

استقلال در دقایق پایانی بازی صاحب ضربه کرنر شد که پیام حیدری اجازه زدن این ضربه را نداد. این اقدام باعث اعتراض هواداران و فحاشی دوباره به پیام حیدری شد. در این صحنه بازیکنان استقلال از هواداران خواستند که فحاشی‌ها پایان پیدا کند.

پس از پایان فحاشی به داور بازی، هواداران استقلال بسیار بلندتر علیه فتحی شعار دادند و خواستار رفتن او شدند. سپس آن‌ها فتح‌الله‌زاده را تشویق کردند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تيم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال فجر سپاسی جام حذفي فوتبال ايران استانی ورزشی منطقه فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۶۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جواد نکونام یک استقلالی را به آرزویش رساند + عکس

به گزارش همشهری آنلاین این تمرین یک میهمان ویژه داشت. جوانی معلولی که با دست‌هایش فوتبال بازی می‌کند و در روزهای گذشته ویدیویی از وی در فضای مجازی باز نشر پیدا کرده بود، در محل تمرین استقلال حاضر شد.

محمدجواد نصیرمقدم که فیلم فوتبال بازی کردنش بازخورد زیادی داشت، امروز در حوالی غرب تهران رویایش رنگ واقعیت گرفت تا لحظات شادی را پشت سر بگذارد.

او اعلام کرده بود استقلالی است و آرزو دارد روزی در محل تمرین تیم محبوبش حاضر شود. این آرزو امروز محقق شد و جواد نکونام سرمربی استقلال از وی دعوت کرد تا میهمان تمرین تیمش باشد.

این جوان علاوه بر دیدار با مربیان و بازیکنان استقلال، به تماشای تمرین نشست و در پایان هم کنار بازیکنان فوتبال بازی کرد. همچنین جواد نکونام لباس استقلال را به این هوادار هدیه داد.

تیم فوتبال استقلال هم اکنون با ۵۳ امتیاز در صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار دارد.

کد خبر 846798 برچسب‌ها ویژه ورزشی جواد نکونام باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • جواد نکونام یک استقلالی را به آرزویش رساند + عکس
  • اعتراض شدید به رای متفاوت دانیال اسماعیلی‌فر/ پرسپولیسی‌ها سند رو کردند!
  • یک استقلالی آب پاکی را روی دست خطیر ریخت | افسوس برای جدایی هایی که نزدیک است
  • استقلالی‌ها دیگر با لشگرکشی قهرمان نمی‌شوند | جدایی یحیی به نفع پرسپولیس شد | پرسپولیس بهترین تیم ایران است | استقلال امتیاز از دست می‌دهد و...
  • مدیرعامل استقلال خوزستان: در فضای مجازی به ما فحاشی کردند؛ ما زمین نداریم
  • همه علیه ستاره بارسا: حق با گواردیولا بود!
  • پرسپولیس امسال هم قهرمان لیگ می‌شود/ حاشیه‌های استقلال زیاد است
  • اعتراض‌ها به شادی جنجالی آنتونی؛ شاید فصل بعد در چمپیونشیپ بازی کنی!
  • اعتراض تند ذوبی‌ها: پنالتی بود آقای داور!
  • سرپرست شمس آذر: گودرزی به خاطر بی تجربگی و جوانی گفت استقلالی است/اگر حرکت نکونام به سمت تماشاگران ما بود جای تاسف دارد