Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-23@08:57:17 GMT

بیش از چهارسال از تحویل خودرو به مشتری گذشته است

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۹۶۳۵۱

بیش از چهارسال از تحویل خودرو به مشتری گذشته است

گروه خودروسازی سایپا به انتشار ویدئوی نشت آب به داخل اتاق خودرو تیبا که در فضای مجازی منتشر شده واکنش نشان داد و اعلام کرد که این خودرو صفر کیلومتر نبوده ودر فرودین ۹۴ تحویل مشتری شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان، گروه خودروسازی سایپا به انتشار ویدئوی نشت آب به داخل اتاق خودرو تیبا که در فضای مجازی منتشر شده واکنش نشان داد و اعلام کرد که این خودرو صفر کیلومتر نبوده ودر فرودین ۹۴ تحویل مشتری شده؛ از این رو نمی‌توان متصور بود که نقص منجر به ورود آب به اتاق از ابتدا وجود داشته و به احتمال فراوان در طی استفاده هموطن محترم از خودرو و یا شرایط محیطی نگهداری آن ایجاد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ویدئوی منتشر شده به گونه‌ای است که بیننده تصور می‌کند خودروی دارای ایراد، از تولیدات جدید بوده و به تازگی خریداری و تحویل شده، حال آنکه پس از بررسی مشخص شد که بیش از چهار سال از تحویل خودرو به مشتری می‌گذرد و در این چهارسال قطعاً این خودرو در معرض بارندگی‌های قبلی قرار گرفته است که اگر چنین مشکلی در هنگام تحویل خودرو وجود داشت، در سال های پیش هم بروز می‌کرد.

همچنین صد در صد خودروهای تولیدی گروه سایپا در انتهای خط تولید تحت تست های کیفی نظیر تست نشتی و نفوذ آب با فشار و ... قرار گرفته و در صورت وجود نفوذ آب به داخل خودرو یا هر نقص دیگری به هیچ عنوان تجاری نشده و در پروسه تحویل قرار نمی‌گیرد.

لازم به ذکر است مرکز ارتباطات و امور بین الملل سایپا پس از شناسایی و برقراری تماس با این هموطن محترم، پیش از آنکه دلیل ایراد نقص فنی مشخص شود، مراتب عذرخواهی گروه خودروسازی سایپا از اشکال به وجود آمده را به ایشان اعلام و در ادامه برای مشخص شدن دلیل نشت آب به مرکز ارتباط با مشتریان سایپا و شبکه خدمات پس از فروش معرفی کرده است.

در بررسی های اولیه و بنابر اظهارات این هموطن، مشخص شد نشت آب از محل آنتن رادیو خودرو صورت گرفته است که می تواند ناشی از فرسودگی طبیعی یا دریافت خدمت خارج از شبکه خدمات پس از فروش سایپا باشد. با این حال، هماهنگی های لازم با یکی از نمایندگی های شرکت سایپایدک در شهر محل اقامت ایشان برای پذیرش این خودرو و رفع ایراد آن صورت گرفته است.

گروه خودروسازی سایپا در پایان از هموطنان و رسانه‌های گروهی درخواست می‌کند پیش از انتشار اینگونه ویدئوهای بررسی نشده، ضمن رعایت اصول حرفه‌ای و اصل اطلاع‌رسانی بی‌طرفانه در طرح انتقادات، جانب انصاف را نگه دارند./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی اربعین زائران اربعین حسینی پیاده روی اربعین حب الحسین یجمعنا مرز بین المللی شلمچه اربعین ۹۸ کانون های مساجد اصفهان محصولات سایپا سایپا خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۶۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آقای وزیر می‌دانید مردم باید ۷ ماه قبل خودرو‌های خود را تحویل می‌گرفتند؟

فتح الله توسلی تصریح کرد: قیمت به صورت تصاعدی افزایش می‌یابد و هیچ کسی پاسخگو نیست و آقای وزیر میدانید مردم باید از هفت ماه قبل باید خودرو را تحویل می‌گرفتند، اما هنوز هیچ پاسخی دریافت نکرده اند.

به گزارش ایلنا، وی در نشست علنی امروز (یکشنبه دو اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی طی نطق میان دستور خود ضمن گرامیداشت سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و اعلام حمایت از اجرای عملیات وعده صادق گفت: به عنوان خادم مردم باید مواردی را یادآوری کنم، از جمله کمبود نیروی انسانی در جامعه پزشکی یک مسأله مهم است و من تاکید میکنم مسئولین باید از محیط گلخانه‌ای خارج شوند و واقعیت‌های جامعه را ببینند.

وی افزود: کشاورزان در تامین سوخت خود مشکل دارند و نباید کسانی در تهران با تصمیمات ناهماهنگ کشاورزان را در شرایط سخت فعلی سرگردان کنند، بررسی‌های نشان می‌دهد حقوق و مزایای کارکنان وزارت کشور نیز بسیار ناچیز است و انگیزه کافی در این وزارتخانه وجود ندارد و آسیب جدی به کشور خواهد زد همینطور وضعیت بازار و افزایش نابسامان قیمت‌ها قابل قبول نیست.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد: افزایش قیمت ارز قابل پذیرش نیست و همه باید به وظایف خود عمل کنند و سازمان توسعه تجارت در این زمینه غیر پاسخگو است و به وظایف خود به خوبی عمل نکرده است و باید در این زمینه عمل کند.

وی با انتقاد از وضعیت بازار خودرو، گفت: وزیر محترم صنعت معدن و تجارت من شما را یکی از وزرای با سابقه و توانمند میدانم، اما بار‌ها عرض کردم وضعیت خودرو پاشنه آشیل وزارت صمت است و آیا وزیر از وضعیت خودرو و کیفیت و قیمت آن اطلاع دارد؟

وی ادامه داد: شرکت‌های خودروسازی به تعهدات خود عمل نمی‌کنند و قیمت به صورت تصاعدی افزایش می‌یابد و هیچ کس پاسخگو نیست و آقای وزیر میدانید مردم باید از هفت ماه قبل خودرو را تحویل می‌گرفتند، اما هنوز هیچ پاسخی دریافت نکرده اند و در نهایت می‌شنوند که این خودرو مورد نظر شما موجود نیست.

دیگر خبرها

  • قیمت خودرو‌های سایپا امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • آغاز دومین طرح فروش فوق‌العاده ایران خودرو | نوع خودرو، قیمت و زمان تحویل
  • آغاز فروش فوق‌العاده سایپا با تحویل ۳ ماهه از فردا + جزییات
  • وعده شناسایی و رفع موانع واگذاری سهام ایران خودرو و سایپا
  • قیمت خودرو‌های سایپا امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • کشف یک دستگاه خودرو پژو مسروقه
  • خودروی رانا پلاس طرح مادران چه زمانی تحویل داده می‌شود؟
  • آقای وزیر می‌دانید مردم باید ۷ ماه قبل خودرو‌های خود را تحویل می‌گرفتند؟
  • قیمت خودرو‌های سایپا امروز یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • قیمت خودرو‌های سایپا امروز شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول