Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان یزد از پیش بینی بیش از 100 برنامه فرهنگی ورزشی در گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش خبر داد .

به گزارش خبرگزاری برنا از یزد، رضا نارگانی اظهار کرد : منابع انسانی و داشتن مردمی سالم ، با نشاط و فعال از شاخص های مهم توسعه یافتگی است و به همین دلیل موضوع ورزش و توسعه آن از اهمیت ویژه ا ی برخوردار است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نارگانی با اشاره به آغاز هفته تربیت بدنی و ورزش از 26 مهرماه لغایت 2 آبان ماه اظهار داشت :امسال برنامه های خوب ، مفرح و متنوعی را به مناسبت این هفته در سطح شهرستان در نظر گرفته ایم .

وی ادامه داد:برگزاری همایش های ورزشی در پارک های سطح شهر و همچنین انجام مسابقات مختلف ورزشی در سطح هیات های ورزشی شهرستان از جمله برنامه های پیش بینی شده در این هفته است که با هدف نشان دادن اهمیت ورزش در جامعه و ترغیب مردم بر بحث ورزش برگزار خواهد شد .

نارگانی در خصوص برگزاری یادواره شهدای ورزشکار نیز گفت : در نظر داریم با مشارکت ارگانها ی مختلف و حمایت فرمانداری یزد این یادواره را با هدف نزدیک کردن نسل جوان به فرهنگ ایثار و شهادت برگزار نماییم.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان از بر پایی  نمایشگاه و جشنواره ورزشی در پارک آزادگان خبر داد و گفت  : این نمایشگاه با مشارکت و حمایت سازمان فرهنگی ،اجتماعی و ورزشی شهرداری  و با حضور هیات های مختلف ورزشی و سازمانهای مردم نهاد شهرستان یزد در پارک آزادگان در تاریخ 1و2و3 آبان ماه برگزار می شود .

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اداره ورزش و جوانان جامعه رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شهرداری یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۶۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌های گرامیداشت مقام معلم در شهرستان زارچ

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد،  اولین جلسه شورای آموزش‌وپرورش شهرستان زارچ با حضور اعضاء در محل اداره آموزش‌وپرورش زارچ برگزار شد.
 
 فرماندار زارچ ضمن تبریک پیروزی غرورآفرین نظام جمهوری اسلامی، در برابر رژیم صهیونیستی خاطرنشان کرد: این اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در هدف قرار دادن مواضع رژیم تروریستی صهیونیستی، موجب شادی قلب همه مسلمانان جهان به‌ویژه مردم شریف ایران شد. 


زیبائیان ضمن تقدیر و تشکر از نقش‌آفرینی فرهنگیان در تعلیم و تربیت آینده‌سازان این مرزوبوم گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برنامه‌های گرامیداشت مقام شامخ معلم در شهرستان زارچ نسبت به سال‌های گذشته متنوع‌تر خواهد بود. 
 
امام‌جمعه زارچ با اشاره به در پیش بودن سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و گرامیداشت مقام معلم و تبریک پیشاپیش این ایام به فرهنگیان و معلمان ابراز داشت: بزرگداشت مقام معلم امسال در شهرستان با محوریت برنامه فرهنگی برنامه‌ریزی‌شده است 
 
حجت‌الاسلام طباطبایی بر لزوم تقویت مدارس دولتی تأکید کرد و گفت: یکی از مشکلات حوزه آموزش‌وپرورش بی‌توجهی به تقویت مدارس دولتی بوده و لازم است در این زمینه اقدامی صورت گیرد.
 
صفری رئیس اداره آموزش‌وپرورش زارچ در ابتدای این جلسه با توجه به اینکه این جلسه با محوریت گرامیداشت هفته‌ی معلم تشکیل‌شده ضمن تشریح جزئیات برنامه‌های هفته معلم افزود؛ با توجه به در پیش بودن هفته گرامیداشت مقام معلم برنامه‌ریزی‌ها به‌دقت انجام پذیرفته تا بتوانیم شأن و جایگاه معلمین عزیز شهرستان را حفظ نماییم 
 
در ادامه اعضا نظرات خود را در جهت باشکوه برگزار کردن گرامیداشت هفته معلم ارائه کردند.

دیگر خبرها

  • استقبال از هفته کار و کارگر با مسابقات متنوع ورزشی در استان البرز
  • همایش پیاده روی خانوادگی در شهرستان تربت جام برگزار شد
  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری
  • افتتاح کلاس‌های درس تخصصی تربیت بدنی سرخه
  • مدارس پنجشنبه و جمعه آخر هفته‌ها به خانواده‌ها اختصاص می‌یابد؟
  • تدوین ۳۵ برنامه فرهنگی، هنری و ورزشی برای روز مراغه
  • تدوین برنامه های فرهنگی هنری و ورزشی در مراغه
  • آموزش یک رشته ورزشی برای دانش‌آموزان در برنامه هفتم توسعه از الزامات است
  • تسلیمی مدیرکل دفتر سیاست‌گذاری و توسعه ورزش بانوان شد
  • برنامه‌های گرامیداشت مقام معلم در شهرستان زارچ