Web Analytics Made Easy - Statcounter

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: دونالد ترامپ اکونومیست کردها خیانت به کردها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۶۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشریه وب پژوهی فصلنامه شد

رئیس دانشگاه علم و فرهنگ گفت: دانشگاه علم و فرهنگ علاوه بر اقداماتی که در این حوزه وب پژوهی انجام داده است، نشریه‌ای را راه‌اندازی کرد که علاوه بر مجوز ISC، رتبه «ب» پژوهشی وزارت علوم را نیز کسب کرده است. این نشریه از امسال به‌صورت فصلنامه منتشر می‌شود و این اقدامی مبارک است و امیدواریم این نشریه، محلی برای تعامل اهالی علم باشد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علم و فرهنگ، مهدی باصولی، رئیس دانشگاه علم و فرهنگ ضمن خوش آمدگویی به اساتید و مدعوین حاضر در سالن همایش‌های بین‌المللی دانشگاه علم و فرهنگ گفت: از علل تداوم برگزاری کنفرانس بین‌المللی وب پژوهی این بود که باهدف درستی انتخاب شده و مسیر درستی را طی کرده است.

وی با اشاره به تلاش‌هایمحمدجواد شایگان فرد دبیر کنفرانس و همکارانی که در این مسیر تلاش کردند، افزود: خوشحالم که در این حوزه چشم‌انداز درستی را ترسیم کرده‌اید و در عمل نیز اقدامات مناسبی را انجام داده و تا به امروز توانسته‌اید دهمین کنفرانس بین‌المللی وب پژوهی را برگزار کنید.

رئیس کنفرانس بین‌المللی وب پژوهی در ادامه خاطرنشان کرد: موضوع وب پژوهی مسئله‌ای به‌روز بوده که سرعت رشد بالایی دارد و این نکته‌ای مهم، برای ادامه دارشدن این کنفرانس است.

رئیس دانشگاه علم و فرهنگ عنوان کرد: پرفسور بدیع از افراد شاخص در این حوزه بودند که حضورشان در این کنفرانس بسیار ارزشمند بود؛ اما امروز او را در جمعمان نداریم و بسیار متأثریم.

وی تأکیدکرد: دانشگاه علم و فرهنگ علاوه بر اقداماتی که در این حوزه انجام داده است، نشریه‌ای را راه‌اندازی کرد که علاوه بر مجوز ISC، رتبه «ب» پژوهشی وزارت علوم را نیز کسب کرده است.

همچنین خبر خوب که نشریه وب پژوهی از امسال به‌صورت فصلنامه منتشر می‌شود و این اقدامی مبارک است و امیدواریم این نشریه، محلی برای تعامل اهالی علم باشد.

وی در پایان گفت: این کنفرانس تلاش‌های بی‌وقفه‌ای برای توسعه و ترویج دانش در حوزه وب پژوهی انجام می‌دهد و با تلاش مشترک اساتید و دانشجویان، امیدواریم به رشد و پیشرفت بیشتری دست یابیم.
دکتر مهدی باصولی رئیس دانشگاه علم و فرهنگ خاطرنشان کرد: این کنفرانس یک کنفرانس تخصصی و بین‌رشته‌ای است و خوشحالیم که هرسال تعداد افرادی که در حوزه‌ فناوری اطلاعات در این کنفرانس حضور دارند، بیشتر می‌شوند و به جز پنل‌های تخصصی پنل‌هایی در حوزه‌های علوم‌انسانی، جامعه‌شناسی و… نیز مرتبط با این حوزه و جود دارد.

وی افزود: این کنفرانس تلاش‌های بی‌وقفه‌ای برای توسعه و ترویج دانش در حوزه وب پژوهی انجام می‌دهد و با تلاش مشترک اساتید و دانشجویان، امیدواریم به رشد و پیشرفت بیشتری دست یابیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نشریه وب پژوهی فصلنامه شد
  • نسل Z از نگاه اکونومیست/ چرا نباید نگران این جوانان بود؟
  • فرهاد قائمیان: تبعات منفی فرسودگی جمعیت برای جامعه مخرب است
  • تبعات منفی فرسودگی جمعیت برای جامعه مخرب است
  • خلیج‌فارس و تبعات تغییر اقلیم
  • ◄ شایعه ای در مورد افزایش تبعات پرداخت نکردن جریمه های رانندگی
  • ادامه خیانت مصر به فلسطینیان در تخریب تونل‌های مقاومت
  • خیانت و وطن فروشی علنی در مقابل دوربین + فیلم
  • مودریچ یک فصل دیگر در رئال مادرید می ماند
  • مودریچ یک فصل دیگر در رئال مادرید می‌ماند