Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، تیم‌ تیر و کمان بانوان دانشگاه آزاد نخستین شکست خود در لیگ را تجربه کرد. این تیم که دوبازی اول خود را با پیروزی پشت سر گذاشته بود در سومین دیدار فصل در مقابل صدر نشین رقابت ها تیم sds group با نتیجه 5-0 مغلوب شد و در مکان سوم جدول مسابقات قرار گرفت.
گفتنی است، این تیم در هفته چهارم با قرعه استراحت روبرو بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/

104 / 188 تیم‌ تیر و کمان بانوان دانشگاه آزاد مسابقات لیگ صدر نشین

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: مسابقات لیگ صدر نشین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۶۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم رباتیک دانشگاه آزاد اسلامی یزد، موفق به کسب دومقام در مسابقات بین المللی روبوکاپ شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز یزد، تیم رباتیک دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی یزد به سرپرستی محمدرضا جناب‌زاده مسئول انجمن علمی رباتیک دانشجویی دانشگاه و ۱۳ نفر از اعضای این تیم، در هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی روبوکاپ آزاد ایران موفق به کسب دو مقام Best design در ربات پرنده و خودروی خودران این دوره از مسابقات شد.
ربات‌های شرکت کننده از تیم YRA دانشگاه آزاد اسلامی یزد به علت قطعه سازی، مونتاژ و طراحی مکانیک خوب حائز شرایط Best design شد.
این مسابقات توسط باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی با حضور بیش از یک هزار و ۸۰۰ شرکت کننده در ۳۰۰ تیم حائز شرایط از مدارس و دانشگاه‌های کشور و حضور ۹ تیم خارجی از ۵ کشور به میزبانی واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی از ۲۹ تا ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ در ۲۴ لیگ برگزار شد.

دیگر خبرها

  • میزبانی دانشگاه آزاد از تیم ملی هاکی زنان
  • راز شکست تیلور از زبان بروکس
  • پایان نخستین جشنواره حیات در مازندران با اعلام نفرات برتر
  • نخستین جشنواره قرآن و عترت دانشجویی در مازندران
  • تیم رباتیک دانشگاه آزاد اسلامی یزد، موفق به کسب دومقام در مسابقات بین المللی روبوکاپ شد
  • پنج تیرانداز ایران در خط آتش نخستین روز مسابقات
  • برنامه نخستین روز مسابقات، ۵ تیرانداز در خط آتش
  • پایان مسابقات دسته‌های آزاد اسکیت سرعت بانوان ایران
  • برنامه نخستین روز مسابقات/ ۵ تیرانداز در خط آتش
  • تیم ملی کشتی ایران رکورد تاریخش را در مسابقات قهرمانی آسیا شکست