Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد: در هفدهم اکتبر، تحت رهبری ولادیمیر پوتین، فرمانده کل نیروهای مسلح، تمریناتی نظامی در سطح هوا، دریا و زمین تحت عنوان رعد-۲۰۱۹ انجام گرفت. طی این تمرینات نظامی، موشک‌های بالستیک و کروز مورد آزمایش قرار گرفت".

به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، در ادامه بیانیه این وزارتخانه آمده است: "تمام برنامه‌های حین تمرین نظامی، به طور کامل پیاده‌سازی شدند و تمام موشک‌ها به اهداف خود اصابت کردند".

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارتش روسیه از روز سه‌شنبه، تمرینات نیروهای هسته‌ای راهبردی ۲۰۱۹ تحت عنوان "گروم" (به معنای رعد) را آغاز کرده است که در کنار ناوگان شمالی، نواحی نظامی غربی، جنوبی و مرکزی را نیز در بر می‌گیرد.

مرکز ملی کنترل وزارت دفاع که در مسکو واقع است، به طور مکرر فعالیت‌های ارتش روسیه را نظارت و هماهنگ می‌کند؛ ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری این کشور نیز به عنوان فرمانده ارشد، گاه از این مرکز بازدید کرده و تمرینات نظامی را تحت نظر می‌گیرد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: پیاده روی اربعین حسن روحانی آمدنیوز روح الله زم بورس تهران نفتکش SABITI جام جهانی والیبال حسین فریدون روسیه موشک بالستیک پیاده روی اربعین حسن روحانی آمدنیوز روح الله زم بورس تهران نفتکش SABITI جام جهانی والیبال حسین فریدون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۶۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینفوگرافیک| عملیات ایران علیه اسرائیل در یک نگاه

در عملیات وعده صادق، انبوهی از پهپادها و موشک‌های کروز در موج اول به‌سمت سرزمین‌های اشغالی پرتاب شدند و در موج‌های بعدی، تعداد زیادی از موشک‌های بالستیک دوربرد ایرانی به‌سمت اهداف شلیک شدند. - اخبار رسانه ها -

به گزارش گروه رسانه های خبرگزاری تسنیم،  در عملیات وعده صادق، انبوهی از پهپادها و موشک‌های کروز در موج اول به‌سمت سرزمین‌های اشغالی پرتاب شدند و در موج‌های بعدی، تعداد زیادی از موشک‌های بالستیک دوربرد ایرانی به‌سمت اهداف شلیک شدند.این عملیات پاسخی به حمله جنگنده‌های ارتش اسرائیل به ساختمان کنسولگری کشورمان در دمشق بود که طی آن سردار محمدرضا زاهدی فرمانده مستشاران ایرانی در سوریه و لبنان به‌همراه 6 نفر از همرزمانش به شهادت رسیدند.

تهیه شده در اداره کل رسانه های نوین خبرگزاری تسنیم

انتهای پیام/

بازگشت به صفحه رسانه‌‌ها

دیگر خبرها

  • شکست بزرگ اسرائیل در آزمایش دفاعی ایران
  • روسیه: ۲۹۹ پهپاد اوکراینی منهدم شد
  • کره شمالی: ما یک قدرت نظامی فوق العاده می‌سازیم
  • نیویورک‌تایمز: جنگ اوکراین برای ارتش آمریکا حکم رگه طلا را دارد
  • قمار جنگ اسرائیل و ایران
  • ارتش روسیه به سامانه ضدهوایی اس-۵۰۰ مجهز می شود
  • اینفوگرافیک| عملیات ایران علیه اسرائیل در یک نگاه
  • ببینید | موشک‌های بالستیک ایران توانستند با عبور از سپر دفاعی اسرائیل را هدف قرار دهند!
  • موشک‌های بالستیک ایران توانستند با عبور از سپر دفاعی اسرائیل را هدف قرار دهند! + فیلم
  • واکنش انگلیس به پرتاب موشک بالستیک در کره شمالی