Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@08:18:47 GMT

پیشرفت ۲۰ درصدی عملیات احداث محور تکاب - دندی

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۹۶۵۰۴

پیشرفت ۲۰ درصدی عملیات احداث محور تکاب - دندی

فرماندار تکاب روز پنج‌شنبه در جریان بازدید از عملیات احداث این طرح در گفت‌ و گو با خبرنگار ایرنا افزود: وضعیت پیشرفت فیزیکی محور تکاب - تخت سلیمان - دندی مطلوب و مناسب است و امیدواریم تا پیش از آغاز فصل بارندگی و سرما بخشی از این محور آسفالت‌ شود.

وی اظهارداشت: عملیات اجرایی احداث و تعریض این محور به طول ۲۵ کیلومتر از سه راهی پهلوان تا روستای احمدآباد با ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار در حال احداث است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: برای احداث جاده و تعریض این محور تاکنون ۱۲ کیلومتر خاکبرداری و پنج کیلومتر خاکریزی و ۱۲ دهنه پل نیز احداث شده‌است.

زمانی ادامه داد: عملیات زیرسازی چهار کیلومتر از ابتدای محور تکاب - تخت سلیمان - دندی نیز به پایان رسیده و آماده آسفالت است که در صورت مساعد بودن شرایط آب‌ و هوایی تا ۲۰ روز آینده آسفالت‌ریزی خواهد شد.

وی افزود: علاوه بر این در حال حاضر سه کیلومتر از این محور در حد فاصل سه‌راهی «بابانظر» تخت سلیمان تا روستای «قراولخانه» در حال بهسازی و آسفالت است.

فرماندار تکاب با بیان اینکه بهبود وضعیت محورهای مواصلاتی تکاب با جدیت پیگیری می‌شود گفت: در یک ماه گذشته نیز هشت کیلومتر از محور تکاب - بیجار آسفالت‌ریزی شده‌است.

تکاب از شهرهای جنوبی آذربایجان‌غربی است که در منطقه‌ای کوهستانی با جاده‌های سخت‌گذر واقع شده و نزدیک‌ترین شهر این استان به زنجان محسوب می‌شود.

با آسفالت و بهسازی محور تکاب - تخت سلیمان - دندی راه دسترسی تکاب به استان زنجان کوتاه‌تر و هموارتر می‌شود.

وضعیت نامناسب زیرساخت‌های ارتباطی از جمله جاده‌های بین شهری از مهمترین دغدغه‌ها و مطالبات مردم تکاب است.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تکاب دندی راهسازی توسعه پایدار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۶۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسفالت و روکش ۲۴۴ کیلومتر از راه های روستایی گیلان

ایسنا/گیلان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان، از آسفالت ۸۵.۵ کیلومتری و روکش آسفالت ۱۵۸.۷ کیلومتری راه های روستایی استان در سال ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: شاهد رشد ۳۳ درصدی آسفالت و روکش آسفالت راه‌های روستایی و فرعی بودیم.

غلامعلی نیک فهم امروز، ۲۶ فروردین ماه در گفت وگو با خبرنگاران، از آسفالت ۸۵.۵ کیلومتر از راه‌های روستایی استان گیلان در سال ۱۴۰۲ خبر داد و اظهار کرد: همچنین روکش آسفالت ۱۵۸.۷ کیلومتر از راه‌های روستایی استان در این مدت انجام شد.

وی با بیان اینکه گیلان با مواهب خدادادی و چشم‌انداز زیبا یکی از قطب‌های مهم سیاحتی در کشور محسوب می‌شود، تصریح کرد: ساخت پروژه‌های عمرانی در سطح استان، راه‌های روستایی را تبدیل به یک شریان مهم در گیلان کرده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان توجه به راه‌های روستایی را حائز اهمیت دانست و تصریح کرد: امیدواریم در سال جدید نیز، طول بیشتری از راه‌ها برای تردد کاربران، آسفالت و آماده بهره‌برداری شود.

نیک فهم همچنین از روکش ۶۵.۳ کیلومتر راه فرعی غیر شریانی در گیلان خبر داد و متذکر شد: در حوزه نگهداری راه‌های روستایی، هرچه آسفالت مناسب‌تر باشد، کاربران جاده تردد امن‌تری خواهند داشت.

وی خاطرنشان کرد: میزان رشد عملکرد آسفالت و روکش انجام گرفته در حوزه راه‌های روستایی و فرعی در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال گذشته، ۳۳ درصد بوده که از رشد قابل توجهی برخوردار است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۵۴۷ کیلومتر از جاده های استان بوشهر روکش آسفالت و لکه ‎گیری شد
  • آغاز روکش آسفالت محور سربیشه- نهبندان به طول ۱۷ کیلومتر
  • فاز اول عملیات آبرسانی به ۴ شهر ۶۰ درصد پیشرفت دارد
  • خط کشی ۲۰ کیلومتر از راه‌های شهرستان نوشهر
  • رشد ۳۳ درصدی بهسازی راه‌های روستایی گیلان
  • آسفالت و روکش ۲۴۴ کیلومتر از راه های روستایی گیلان
  • تسریع عملیات احداث طرح‌های مسکن در مهاباد
  • بهسازی ۸۶۱ کیلومتر از محور‌های خوزستان
  • ۶ نقطه حادثه‌خیز در جاده‌های پلدختر رفع شد
  • پیشرفت ۶۴ درصدی قطعه اول بزرگراه دالکی به کنارتخته