Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش النهرین، صادق الحسینی رئیس کمیته امنیتی استان دیالی از هلاکت یک عامل انتحاری که قصد حمله به زائران اربعین در دیالی را داشت، خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، وی افزود: تیمی از دستگاه اطلاعاتی و مبارزه با تروریسم عراق در دیالی به عمق وادی ثلاب در حوض حمرین در ۸۹ کیلومتری شمال شرق بعقوبه وارد شدند و موفق به کشتن عامل انتحاری که کمربند انفجاری بر تن داشت و قصد داشت که زائران اربعین در دیالی را هدف قرار دهد، شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الحسینی همچنین از کشف مخفیگاه بزرگ داعشی ها و موتورسیکلت هایی در آن خبر داد.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: عراق داعش زائران اربعین عامل انتحاری کمربند انفجاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۶۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از تمامی ظرفیتها برای میزبانی از بزرگترین پیاده روی جهان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،طالبی در ستاد اربعین حسینی استان گفت: همه ما نسبت به همایش بزرگ اربعین نه فقط یک تکلیف اداری بلکه به عنوان وظیفه فردی و اجتماعی مسئول هستیم  و باید مصوبات ستاد اربعین به نحو شایسته پیگیری و اجرا شود.

وی با اشاره به اینکه همایش اربعین حسینی فرصت بسیار خوب، مهم و مناسب برای نشان دادن اتحاد مردم جهان نه تنها مسلمانان بلکه همه آزادی‌خواهان به دنیا، صهیونیست‌ها و تکفیری‌ها است افزود: بایستی حمایت و تامین زمینه زیارت راحت برای زائران فراهم شود. 

اهتمام مدیران دستگاه های اجرایی برای کمک به هر چه باشکوه برگزار کردن پیاده روی اربعین، فراهم شدن مناسب  جابه جایی زائران، پیگیری و هماهنگی  حمل ونقل ریلی از طبس به مرز مهران ،تامین و ذخیره سازی اقلام مورد نیاز زائران از سوی سازمان جهاد کشاورزی،برگزاری جلسات منظم  از سوی کمیته‌های  ستاد اربعین، پیگیری و احداث ۱۲۰ چشمه بهداشتی و حمام در سایت کاظمین، تامین هدایای تشویقی برای کامیون‌داران، برنامه‌ریزی و انجام اقدامات تبلیغی و فرهنگی قبل، حین و بعد از اربعین، تسهیل در صدور گذرنامه زائران و همکاری ویژه دستگاه‌های انتظامی و امنیتی برای رصد منطقه و پیشگیری لازم برای تهدیدات امنیتی از دیگر مصوبات این جلسه بود.

رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات خراسان جنوبی نیز در این ستاد با بیان اینکه با کمبود کامیون برای بار موکب‌ها مواجه‌ایم افزود:  ۱۵۵ دستگاه تریلی بار موکب‌ها را به صورت رایگان جابه‌جا می‌کنند و انتظار می‌رود مشکلات حداقلی رانندگان رفع شود.

جوینده افزود:  امسال حداقل ۴۰ دستگاه اتوبوس برای اعزام هزار و ۸۰۰ نفر زائر در استان نیاز است و همچنین چهار دستگاه کامیون یخچال دار برای حمل گوشت و یک دستگاه برای حمل دارو باید تامین شود.

وی با اشاره به اینکه  از ۲۰ مرداد امسال خدمت رسانی به زائران آغاز می‌شود و به مدت ۱۶ روز ادامه دارد گفت: تمامی کمیته‌های ذیل ستاد اربعین باید همکاری لازم را داشته باشند.

دیگر خبرها

  • استفاده از تمامی ظرفیتها برای میزبانی از بزرگترین پیاده روی جهان
  • هویت عامل انتحاری فرودگاه کابل مشخص شد
  • هلاکت عامل شهادت ستواندوم شهید حمید سلطانی نژاد
  • عامل شهادت شهید «حمید سلطانی نژاد» به هلاکت رسید
  • عامل شهادت شهید سلطانی‌نژاد به هلاکت رسید
  • عامل شهادت ستواندوم شهید حمید سلطانی نژاد به هلاکت رسید
  • عامل شهادت ستوان‌دوم شهید حمید سلطانی نژاد به هلاکت رسید
  • عامل شهادت ‌شهید حمید سلطانی‌نژاد به هلاکت رسید
  • عامل شهادت شهید حمید سلطانی نژاد به هلاکت رسید
  • هلاکت عامل شهادت ستواندوم شهید حمید سلطانی‌نژاد