Web Analytics Made Easy - Statcounter

هواداران تیم فوتبال استقلال بازهم در جریان بازی این تیم مقابل فجرسپاسی شیراز علیه مدیرعامل باشگاه شعار دادند. ۲۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۳ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تیم‌های فوتبال استقلال و فجرسپاسی شیراز در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی از ساعت 16:50 امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار پس از تساوی بدون گل دو تیم در 90 دقیقه به وقت‌های اضافه کشیده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بخشی از حواشی این بازی به شرح زیر است:

* در جریان نیمه دوم این دیدار باز هم  هواداران استقلال با توجه به عملکرد ضعیف این تیم علیه امیرحسین فتحی، مدیرعامل استقلال شعار سر دادند و با شعار «فتحی حیا کن، استقلال رها کن» خواستار برکناری او از سمت مدیرعاملی استقلال شدند.

* هواداران استقلال در چند صحنه علیه پیام حیدری، داور مسابقه شعار سر دادند که روزبه چشمی، مدافع آبی‌پوشان از آنها درخواست کرد علیه داور مسابقه فحاشی نکنند.

*در اکثر دقایق بازی استراماچونی، سرمربی ایتالیایی استقلال از عملکرد شاگردان خود عصبانی بود و بر سر آنها  فریاد می‌کشید.

* درگیری و کشمکش بین هواداران استقلال در اکثر سکوهای ورزشگاه آزادی دیده می‌شد و هواداران مدام با یکدیگر درگیری لفظی داشتند.

* در شروع وقت‌های اضافه بازی مهمترین اتفاق، صحنه مشکوک پنالتی به نفع تیم استقلال بود که پس از گذشت پنج دقیقه و ایجاد حواشی، داور مسابقه اعتقادی به پنالتی نداشت. در این بین نیمکت دو تیم و مخصوصاً اعضای تیم استقلال به شدت به تصمیم داور اعتراض کردند.

* هواداران تیم استقلال پس از صحنه مشکوک پنالتی بار دیگر علیه پیام حیدری شعار سر دادند.

حاشیه دیدار استقلال - فجر|شعار «حیا کن و رها کن» علیه فتحی و حضور دیاباته + عکس

انتهای پیام /

R7869/P/S3,27/CT11 واژه های کاربردی مرتبط فجر سپاسی فوتبال جام حذفی فوتبال ایران استقلال تهران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فجر سپاسی فوتبال جام حذفی فوتبال ایران استقلال تهران فجر سپاسی فوتبال جام حذفی فوتبال ایران استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۶۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست استقلال در دیدار دوستانه

تیم فوتبال استقلال در دیداری دوستانه مقابل آریو اسلامشهر قرار گرفت و با یک گل شکست خورد.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال استقلال عصر امروز در یک بازی دوستانه مقابل آریو اسلامشهر، یکی از تیم‌های حاضر در لیگ دسته اول آزادگان قرار گرفت و در نهایت با یک گل شکست خورد.

جواد نکونام، سرمربی استقلال در این مسابقه از بازیکنان نیمکت‌نشین و جوان استفاده کرد. این مسابقه از ساعت ۱۶ در کمپ زنده‌یاد ناصر حجازی و بنا به تصمیم کادر فنی استقلال پشت درهای بسته و بدون حضور تماشاگر برگزار شد.

وحید بیاتلو که هدایت آریو اسلامشهر را برعهده دارد، پیش از شروع بازی با نکونام و اعضای کادرفنی استقلال خوش‌وبش کرد. احمد فیض کریم‌لو، بازیکن سال‌های دور استقلال که یکی از اعضای کادر فنی آریو محسوب می‌شود نیز مورد استقبال آبی‌پوشان تهرانی قرار گرفت.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: مالک جدید استقلال: به کمتر از قهرمانی آسیا رضایت نمی دهیم دیدار دوستانه با زدوخورد تمام شد

دیگر خبرها

  • شکست استقلال در دیدار دوستانه
  • (ویدئو) صحبت‌های خسرو حیدری، سوژه هواداران پرسپولیس شد!
  • علی البلیهی به سمت الهلالی ها یورش برد | شعار هواداران علیه مدافع باتجربه؛ مقصر حذف ما، تویی!
  • حیدری: پیشنهاد مدیریت آکادمی استقلال را قبول نکردم
  • خسرو حیدری ۱۱ بازیکن برتر تاریخ ایران را انتخاب کرد | از فامیل بازی تا حضور عجیب برخی از هم تیمی ها
  • حیدری: تیم نکونام شخصیت قهرمانی دارد
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می شود
  • یعنی چی که می‌خواهند استراماچونی را جانشین نکونام بکنند | پرسپولیس در کمین استقلال نشسته اما آقایان به دنبال حاشیه‌اند
  • همه علیه ستاره بارسا: حق با گواردیولا بود!
  • پرسپولیس امسال هم قهرمان لیگ می‌شود/ حاشیه‌های استقلال زیاد است