Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس راه خراسان جنوبی از آمادگی کامل پلیس راه برای بازگشت مسافران اربعین حسینی در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علیرضا رضایی، ضمن تسلیت ایام اربعین حسینی اظهار کرد: طی دو روز آینده بار ترافیکی در مسیر برگشت زائران اربعین حسینی وجود دارد که پلیس راه در این زمینه با آمادگی کامل و استقرار گشت‌های محسوس و نامحسوس در محورهای مواصلاتی استان به دنبال ایمن‌سازی و کاهش ترافیک بوده و این مهم نیازمند توجه جدی تمامی دستگاه‌های ذیربط ‎در این خصوص است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه تخلفات حادثه‌ساز رانندگی موجب تألم خاطر پلیس می‌شود، خاطرنشان کرد: با رانندگان متخلف برابر قانون رفتار خواهد شد و باتوجه به اینکه طرح اربعین یکی از مهم‌ترین طرح‌ها در طول سال است، پلیس راه استان هماهنگی‌های لازم را در این خصوص با دستگاه‌های مرتبط برای امنیت زائران انجام داده است.

رئیس پلیس راه خراسان جنوبی تصریح کرد: در مواقع خستگی مغز زودتر از چشم می‌خوابد و خستگی باعث می‌شود تا تشخیص موقعیت و تصمیم‌گیری مناسب انجام نشود و در نتیجه حوادث ناگواری به وجود می‌آید که این مهم می‌طلبد رانندگان حتما قبل از حرکت در جاده‌ها استراحت کافی داشته باشند.

رضایی خاطرنشان کرد: رانندگان در مسیرهای پرحجم و پرتردد با داشتن صبر و حوصله، پرهیز از عجله و شتاب، و توجه به هشدارهای پلیس رانندگی کنند تا شاهد حوادث دلخراش در این ایام نباشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۶۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۱۱ دستگاه خودرو حامل ۶هزار لیتر سوخت قاچاق

به گزارش خبرنگار مهر، یدالله دهقان صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و سوخت، مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان خراسان جنوبی هنگام کنترل خودروها در ورودی شهرستان بیرجند به ۴ دستگاه سواری و ۶ دستگاه اتوبوس و یک دستگاه کامیون مشکوک شده و آنها را متوقف کردند.

رئیس پلیس اقتصادی خراسان جنوبی بیان کرد: مأموران با هماهنگی مقام قضائی در بازرسی از خودروها، مقدار ۶ هزار لیتر فرآورده‌های نفتی قاچاق خارج از شبکه توزیع به ارزش ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کشف کردند.

وی افزود: مأموران در این رابطه ۱۱ نفر متهم دستگیر که با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ دهقان از شهروندان خواست: در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت‌های غیرقانونی، مراتب را در اسرع وقت از طریق سامانه ۰۹۶۳۰۰ به پلیس امنیت اقتصادی اطلاع دهند تا برخورد قانونی با متخلفان صورت گیرد.

کد خبر 6084323

دیگر خبرها

  • اعزام زائران عمره خراسان‌ جنوبی عصر امروز از فرودگاه زاهدان
  • اهدای ۱۶۵ میلیارد ریال لوازم ضروری به نیازمندان خراسان‌جنوبی
  • کشف ۲۵۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی
  • توقیف ۱۱ دستگاه خودرو حامل سوخت قاچاق در خراسان جنوبی
  • توقیف ۱۱ دستگاه خودرو حامل ۶هزار لیتر سوخت قاچاق
  • حال خوب| خوشحالی مردم «حُمِیل» از سیل جمعیت زائران اربعین
  • اعزام اولین کاروان عمره گذار خراسان جنوبی به سرزمین وحی
  • اولین کاروان عمره گذار خراسان جنوبی به سرزمین وحی اعزام می‌شود
  • آمادگی فرودگاه مشهد برای اعزام زائران به سرزمین وحی
  • جواد تشکری مدیر رادیو اربعین شد