Web Analytics Made Easy - Statcounter

در وقت های اضافه نیمه اول دیدار استقلال و فجرسپاسی یک صحنه مشکوک به خند پنالتی در محوطه جریمه فجرسپاسی اتفاق افتاد که داور در نهایت پنالتی تشخیص نداد که اعتراض بازیکنان استقلال را در پی داشت.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز اربعین تحولات عراق تحولات یمن استقلال فجرسپاسی پنالتی پیام حیدری داور فیلم ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۶۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش خاویر تباس به صحنه جنجالی ال کلاسیکو با انتشار تصاویری از اشتباه‌های تکنولوژی خط دروازه!

لالیگا از تکنولوژی خط دروازه استفاده نمی کند و همین مسئله در ال کلاسیکوی امشب صحنه ای جنجالی رقم زد.

طرفداری | خاویر تباس، رئیس لالیگا اشتباه خود مبنی بر حذف تکنولوژی خط دروازه از این لیگ را پذیرا نیست.

رئال مادرید امشب در هفته 32 لالیگا میزبان بارسلونا بود و با نتیجه 3-2 پیروز شد. این ال کلاسیکو صحنه ای جنجالی داشت که باعث حرف و حدیث های زیادی شده است. در نیمه اول این دیدار، ضربه لامین یامال در شرایطی مشکوک توسط آندری لونین سیو شد. در تصاویر تلویزیونی به نظر می رسد این توپ از خط دروازه رد شده و سپس دروازه بان رئال مادرید آن را بیرون کشیده اما بعضی رسانه های نیز می گویند این توپ روی خط دروازه سیو شده و تماماً وارد دروازه نشده است. مشخص نیست حق با کدام طرف است و این توپ گل شده یا خیر، اما این مسئله مشخص است که اگر در لالیگا از تکنولوژی خط دروازه استفاده می شد، دیگر بحثی در مورد این صحنه وجود نداشت.

اتفاق مشکوک ال‌کلاسیکو؛ شاهکار داوری یا دزدیده شدن گل بارسلونا؟

در شرایطی که تمام هواداران فوتبال و رسانه ها عدم وجود تکنولوژی خط دروازه در لالیگا را که توسط خاویر تباس از این لیگ حذف شد، مورد انتقاد قرار دادند؛ رئیس لالیگا با انتشار تصاویری از خبرهای مربوط به اشتباه های تکنولوژی خط دروازه در سری آ، بوندسلیگا، لیگ برتر انگلیس و لیگ یک فرانسه (دیگر لیگ های معتبر اروپا که از این تکنولوژی بهره می برند)، از تصمیم خود دفاع کرد و عدم وجود تکنولوژی خط دروازه در لالیگا را خوب دانست. خاویر تباس با انتشار تصاویری که ذکر شد، در X (توییتر سابق) خود نوشت:

نظری ندارم...

توییت خاویر تباس

 

از دست ندهید ????????????????????????

چرا دیوید تیلور باخت؟  خداحافظی دیوید تیلور از کشتی و ورود به MMA پیش‌بینی سیمپسون‌ها؛ رونالدو در فینال جام جهانی 2026 فان؛ اگر شغل نیکولا جکسون رانندگی بود!

دیگر خبرها

  • عکس‌| پایان جنجال ال‌کلاسیکو؛ گل مشکوک بارسا آفساید بود!
  • پایان جنجال‌: گل مشکوک یامال آفساید بود (عکس)
  • اعتراض ذوب‌آهن به چهار تصمیم سرنوشت‌ساز
  • واکنش استقلال خوزستان به لغو دیدار استقلال ملاثانی و فجرسپاسی در ورزشگاه غدیر
  • واکنش خاویر تباس به صحنه جنجالی ال کلاسیکو با انتشار تصاویری از اشتباه‌های تکنولوژی خط دروازه!
  • صحنه مشکوک به گل الکلاسیکو؛ توپ وارد دروازه شد؟ + ویدئو
  • صحنه مشکوک روی دروازه رئال مادرید که بارسلونایی ها اعتقاد به رد شدن توپ از خط دروازه داشتند
  • اعتراض تند ذوبی‌ها: پنالتی بود آقای داور!
  • جنجال در فولادشهر: پنالتی بود آقای داور!
  • پاپی: پنالتی نبود و حردانی اول پایم را زد