Web Analytics Made Easy - Statcounter

 تامین اعتبارات و تسهیلات لازم برای تکمیل و راه اندازی نهایی، مهمترین مشکل  این طرح بود  که توسط سرمایه گذار بخش خصوصی مطرح شد. 

مجتمع کشتارگاهی صنعتی طیور ضامن آهو در زمینی به مساحت  ۲۰ هزار مترمربع و با زیربنای ۸ هزار متر مربع احداث خواهد شد که تاکنون  ۲۶ میلیارد تومان هزینه شده است.

از مشخصات بارز این واحد صنعتی  کشتار ۴ هزار قطعه جوجه در ساعت  است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 سردخانه ۵۰۰تنی، تخلیه اتوماتیک سالن، پخت ضایعات و تبدیل به پودر، طرح تصفیه فاضلاب از دیگر ظرفیت‌های این کشتارگاه صنعتی است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت همچنین در این روز از  یک کارگاه متمرکز قالیبافی در روستای چهارروستایی گناوه بازدید کرد.

 رضا رحمانی در این بازدید در جریان مهمترین مسایل و مشکلات آنها قرار گرفت.

در این کارگاه حدود ۵۰ نفر  مشغول به کار هستند و رشته های نظیر ریسندگی ، بافت گلیم، گبه، فرش و تابلو فرش به صورت متمرکز و غیرمتمرکز در آن انجام می شود.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قرار دارد.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بندرگناوه رضا رحمانی وزارت صنعت معدن و تجارت كشتارگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۶۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چین ۴۵۰۰ شرکت هوش مصنوعی دارد

وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین (MIIT) روز پنجشنبه اعلام کرد تعداد شرکت‌های هوش مصنوعی (AI) در چین از ۴۵۰۰ فراتر رفته است. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین (MIIT) اعلام کرد که تعداد شرکت‌های هوش مصنوعی (AI) در این کشور از 4500 فراتر رفته است؛ این نشان‌دهنده رشد چشمگیر این صنعت در سال‌های اخیر است.

هوش مصنوعی، محرک تحول صنعتی

هوش مصنوعی به عنوان یک فناوری استراتژیک، دور جدیدی از انقلاب علمی، فناوری و تحول صنعتی را رهبری می‌کند و به عنوان نیروی محرکه مهمی برای صنعتی شدن جدید عمل می‌کند.

تمرکز بر فناوری‌های کلیدی

به گفته تائو چینگ؛ سخنگوی MIIT چین قصد دارد با تمرکز بر فناوری‌های مدل بزرگ اساسی مانند الگوریتم‌ها و قدرت محاسباتی، به پیشرفت‌ها در فناوری‌ها و محصولات اصلی، از جمله تراشه‌های هوشمند، الگوریتم‌ها و چارچوب‌های مدل بزرگ سرعت بخشد.

در گام بعدی، چین تمرکز خود را بر موارد زیر خواهد گذاشت:

بهبود عملیات و مدیریت منبع تغذیه محاسباتی برای تولیدراهنمایی شرکت‌ها برای سرعت بخشیدن به ایجاد مدل‌های بزرگ عمومی با رقابت جهانیپرورش مدل‌های بزرگ صنعتی برای سناریوهای تولیدایجاد یک پایگاه داده صنعتی در سطح بالاتحریک ارزش داده‌های صنعتیفعال کردن صنعتی شدن هوش مصنوعیبهره‌مندی از هوش مصنوعی برای احیای تالاب‌های فارس

اقدامات ویژه‌ای در صنایع کلیدی که تأثیر قابل توجهی بر اقتصاد ملی دارند با نیروی محرکه قوی و پایه دیجیتالی خوب برای فعال کردن صنعتی شدن هوش مصنوعی جدید اجرا خواهد شد.

به گفته تائو، ادغام عمیق‌تر فناوری‌های هوش مصنوعی در کل فرآیند تولید و افزایش قابل توجه سطح عملیات هوشمند در تحقیق و توسعه، تولید آزمایشی، ارائه خدمات و ... ضروری است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • احداث چند شهرک صنعتی در باوی
  • راه اندازی نخستین هنرستان جوار صنعت در شهرستان البرز
  • جشنواره فوتسال دانش‌آموزان دختران استان بوشهر برگزار شد
  • هدفگذاری ۸۰ طرح صنعتی بزرگ در استان قزوین
  • آغازبرداشت نوبرانه گوجه سبز از باغات سرپل ذهاب
  • برداشت گندم و جو در گناوه/ وضعیت محصول در دیم‌زارها مطلوب نیست
  • نقش مهم اشتغالزایی در ماندگاری ساکنان مناطق مرزی خراسان رضوی
  • چین ۴۵۰۰ شرکت هوش مصنوعی دارد
  • زنگ سلامت در مدارس شهرستان گناوه به صدا درآمد
  • اجرای پروژه فاضلاب شهرک صنعتی گلپایگان