Web Analytics Made Easy - Statcounter

هفتمین یادواره شهید سردار حبیب لک زائی با حضور پر شور مردم ولایت مدار سیستان در شهرستان نیمروز برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصرهامون، هفتمین یادواره شهید سردار حبیب لک زائی و شهدای وحدت و امنیت منطقه سیستان با حضور فرمانده تیپ ۱۱۰ نیروی مخصوص سپاه سلمان فارسی و جانشین سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان دقایقی قبل در یادمان شهدای شهرستان نیمروز برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این مراسم سردار رمضان ابراهیمی فرمانده تیپ ۱۱۰ نیروی مخصوص سلمان فارسی گفت: شهید سردار لک زائی بنده مخلص خدا بود.


وی با بیان اینکه شهادت مرگ زیرکانه انسان های مومن است گفت: شهدا باعث شدند تا ایران از یک کشور جهان سومی به کشوری در رده دوم و سوم جهان تبدیل شود.


سردار ابراهیمی خاطرنشان کرد: پیشرفت های علمی، سیاسی که در سطح جهان داریم امروز مرهون خون شهدا است.


فرمانده تیپ ۱۱۰ نیروی مخصوص سپاه سلمان فارسی خاطر نشان کرد: شهدا زنده هستند و باعث رشد مادی و معنی کشور می شوند، هر کجا که کشور لرزه ای به خود می بیند ، مقداری از استخوان های شهدا باعث نجات کشور می شود.


وی با بیان اینکه زندگی شهداء باید سر مشق قرار بگیرد خاطرنشان کرد: از مهمترین ویژگی شهدا ولایت مداری بود حتی آنهایی که زنده هستند و جراحت جنگ را هنوز بر بدن دارند نیز ولایت مداری خود را حفظ کرده اند.


سردار ابراهیمی بیان داشت: سردار شهید لک زائی از جمله شهدای زنده ای بود که روح او قبل از جسمش به شهادت رسیده بود.





فرمانده تیپ ۱۱۰ نیروی مخصوص سلمان فارسی بیان داشت: قدرت امروز ایران اثر ولایت پذیری شهدا است و مشکل اساسی از بدو اسلام تا به امروز کسانی هستند که از امام عقب می مانند .


وی ادامه داد: در جریان دزدی دریایی انگلیسی حضرت آقا فرمودند که پاسخ خواهیم داد و نیروهای مسلح ایران بلافاصله به ندای رهبری لبیک گفته و پاسخ کوبنده ای به آن دادند در جریان حصر آبادان نیز این اتفاق افتاد.


وی خاطرنشان کرد: شهدا الویت جامعه را می شناختند و از زندگی خود گذشتند و وارد جبهه جنگ شدند امروز نیز رهبری الویت را معیشت مردم و اقتصاد کشور نهاده است که اگر فرهنگ شهادت در جامعه نهادینه می شد این مشکلات هیچگاه بوجود نمی آمد.


سردار ابراهیمی تصریح کرد: اگر امروز پیرو شهدا هستیم باید الویت جامعه را بسنجیم و به آن عمل کنیم ، چرا که این مهم مسئله ای است که از زندگی شهدا می توان آموخت.


وی تصریح کرد : معتقد هستیم با تمام دنیا باید ارتباط داشته باشیم به جز رژیم هایی همانند صهیونیست که به مردم ظلم می کنند و به عنوان دولت شناخته نشده اند.






سرهنگ علی محبی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان نیمروز نیز در این مراسم گفت: دشمن تمام تلاش خود را بر این کرده است تا یادواره شهداء و شور اربعین کمرنگ شود.


وی افزود: اما هر ساله مردم این مراسمات با عظمت بیشتری برگزار می کنند چرا که مردم به خوبی نقشه دشمن را شناسایی کرده اند.


محبی خاطرنشان کرد: سردار لک زائی با تفکر عاشورایی در جنگ هشت ساله و بعد از آن در جنگ فرهنگی از جان مایه گذاشتند و همواره خود را خادم مردم می دانستند.


حجت الاسلام محمد راشکی امام جمعه شهرستان نیمروز در این مراسم ولایت مداری را پیام شهدا دانست و افزود: شهدا خون خود را برای خدمت به مردم و حفظ انقلاب اسلامی هزینه کردند.


وی افزود: همچنین از مهمترین پیام شهدا می توان به ایجاد وحدت بیشتر در بین مسلمانان و ولایت مداری دانست.


امام جمعه شهرستان نیمروز با بیان اینکه شهدا الگو گرفته از امام حسن (ع) هستند گفت: دفاع از انقلاب و سرباز ولایت فقیه بودن از وظایف مهم ما در قبال خون شهدا است.






انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۶۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عبور از اروند اوج شکوه رزمنده‌های گیلان در عملیات والفجر ۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، سردار محمدعلی فلکی یکی از فرماندهان دفاع مقدس و فرمانده تیپ نینوای لشکر حضرت سید الشهدا در یازدهمین یادواره شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان اظهار کرد: شهدای خوشنام بدون نام و نشان برای دفاع از ناموس، خاک، وطن و برای بقای اسلام و انقلاب اسلامی از جان خود گذشتند و دو شهید گمنام، محراب این واحد دانشگاهی هستند که امروز یازدهمین سالگردی است که برای این شهدا یادواره برگزار می‌شود.

وی با اشاره پیش‌قدم بودن گیلانیان در همه عرصه‌ها عنوان کرد: تا به امروز در هر عرصه‌ای که نیاز به مردم بوده در صحنه حاضر شدند و گیلانی‌ها هم مانند سایر هموطنان پیش‌قدم بودند. با توجه به شرایط سنی و مسئولیت‌ها، مردم گیلان را در خط مقدم دیدم در عملیات والفجر دو در منطقه پیرانشهر، عملیات والفجر چهار، منطقه کانی مانگا و ... رزمندگان شما را دیدم شجاعت و شهامت آنها زبان‌زد بود و اوج شکوه مردم گیلان و رزمنده‌های گیلان در عملیات والفجر ۸ عبور از اروند بود. در حوادث سیل و زلزله و حوادث طبیعی که نیاز به حضور مردم است آنجا مردم را دیدم.

فرمانده تیپ نینوای لشکر حضرت سید الشهدا افزود: نمی‌گویم که لاهیجان را به چای آن نمی‌شناسم؛ اما ارزش لاهیجان فقط طبیعت، کوه، جنگل و دریای آن نیست در سوریه سال ۹۵ در عملیات خان تومان دقیقاً در منطقه عملیاتی العیست و الحاظر بچه‌های یگان میرزا کوچک خان و آن شجاعت و شهامت آنان را برای بازپس‌گیری آن تپه و منطقه از داعش را شاهد بویدم و روحیه، شجاعت، شهامت، ایثار، فداکاری و نشاط آنان را در حین عملیات و بعد از عملیات دیدم.

فلکی با اشاره به رشادت و جانفشانی شهدا عنوان کرد: در جنگ جهانی دوم تمام ایران توسط متحدین و متفقین اشغال شد؛ اما در جنگ هشت ساله یک وجب هم خاک از دست ندادیم همه اینها به همت شهدا بود که سختی‌های زیادی هم متحمل شدند و غیرت به خرج دادن تحمل کردند تا این مملکت را از دست دشمن آن مناطقی که اشغال بود باز پس گرفتند و امروز من و شما این افتخار را داریم. شهدا در زمان هشت سال دفاع مقدس جان خود را تقدیم نظام و آرمان‌های انقلاب کردند تا عزت، استقلال و امنیت جمهوری اسلامی برقرار باشد.

وی با بیان اینکه در وصیت‌نامه‌های شهدا بر اطاعت از ولایت و رهبری تأکید شده گفت: همه باید با تأسی از شهدا همواره در مسیر ولایت باشیم تا نظام اسلامی از گزند دشمنان در امان باشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تجلیل جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شهید غیرت
  • فال حافظ امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ با معنی و تفسیر
  • همه دستاوردهای امروز ایران اسلامی، از برکات نهضت امام راحل است
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی و نگه‌داشت یاد شهداست
  • میر جلیلی:اردوی راهیان نور فرصتی برای آشنایی با شهداست
  • جایگاه ویژه‌ مردم ایران در بسط تفکر مهدوی در جهان امروز
  • عبور از اروند اوج شکوه رزمنده‌های گیلان در عملیات والفجر ۸
  • خانواده های شهدا پاسداران واقعی ارزشهای انقلاب اسلامی هستند
  • شهید زاهدی از عناصر تأثیرگذار در دفاع مقدس و بعد از آن بود
  • خانواده‌های شهدا پاسداران واقعی ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند