Web Analytics Made Easy - Statcounter

استقرار سه هزار دستگاه اتوبوس جدید در مرزهای چهارگانه برای بازگشت زوار

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ایلام بیدار، "محمد اسلامی"، وزیر راه و شهرسازی عصر امروز در بازدید از مرز مهران در جمع خبرنگاران گفت: در برآوردهای انجام شده پیش بینی شد که حدود سه میلیون نفر زائر به عتبات عالیات مشرف شوند و بر این اساس برنامه‌ریزی‌هایی جهت تردد زوار انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: برای سهولت در تردد زوار در تمام پایانه تعداد گیت‌های عبوری افزایش داده شد و اقداماتی جهت افزایش پارکینگ‌های شخصی، بهسازی مسیرهای مواصلاتی، افزایش پایانه‌های اتوبوس و... در دستور کار قرار گرفت.


وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: در شلمچه، چذابه و مهران احداث باند دوم جاده در دستور کار قرار  گرفت و از مسیر ایلام به سمت مهران تنها ۹ کیلومتر دو بانده نشده است که این امر کاهش گره‌های ترافیکی را در پی داشته است.


اسلامی تصریح کرد: در ابتدا ۸ هزار دستگاه اتوبوس جهت تردد در نظر گرفته شد که پس از پیش بینی ازدحام جمعیت در برگشت و زمان پیک تردد ۳ هزار دستگاه دیگر نیز جهت تردد زوار اضافه شد.


وی یادآور شد: در حمل و نقل ریلی نیز سال گذشته ۳۰ هزار رام قطار به مرزها اعزام می‌شد که هم اکنون این میزان به ۷۰ هزار رام در روز می‌رسد و تعداد پروازها از نقاط مختلف کشور به عتبات عالیات به حدود ۱۰۰۰ پرواز رسیده است.


وی با بیان اینکه از زائرانی که با خودرو شخصی به مرز آمده‌اند درخواست می‌شود  پس از رفع خستگی به رانندگی اقدام کنند، ادامه داد: خوشبختانه تمهیدات حمل و نقل امسال مطلوب است و امید است با همکاری و همراهی مردم مشکلی در ترددها ایجاد نشود.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۶۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقرار شعب ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم

رئیس کل دادگستری استان همدان با اشاره به استقرار شعب ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات مجلس گفت: دستگاه قضایی هم‌سنگر نیروی‌های نظامی- امنیتی و دستگاه‌های اجرایی است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، بهروز محمدی مهر در جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی پیرامون مرحله دوم انتخابات شهرستان ملایر اظهار داشت: امروز به واسطه استقرار آرامشی که به دلیل خون پاک شهدا و به همت نیروهای امنیتی و انتظامی در کشور حکم‌فرماست، به طور میانگین سالانه یک انتخابات در کشور برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در ملایر برگزار می‌شود عنوان کرد: دشمن به مانند همیشه برای کمرنگ جلوه دادن انتخابات و تحریک مردم برای نیامدن پای صندوق‌های اخذ رای، نقشه‌ها در سر دارد، اما غافل از آنکه این مردم به مانند همیشه توطئه‌های شومشان را با حضور حماسی خود خنثی می‌کنند.

انتخابات ملایر به مانند دور نخست به صورت تمام الکترونیک است

رئیس کل دادگستری استان همدان با اشاره به اینکه انتخابات در ملایر به مانند دور نخست به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد عنوان کرد: دستگاه قضایی این بار نیز به مانند همیشه در کنار مجریان و ناظران انتخاباتی هست و در یک سنگر فعالیت خود را برای ثبت افتخاری دیگر در تاریخ مردم این استان دنبال می کند.

محمدی مهر با قدردانی از زحمات متولیان و مجریان برگزار کننده دور نخست انتخابات که زمینه ساز برگزاری انتخاباتی سالم در استان شدند، گفت: دو نامزد انتخاباتی بدانند که تبلیغات زودهنگام و یا اعلام نتیجه پیش از موعد بر اساس حدس و گمان‌های آنان، تخلف انتخاباتی محسوب شده و با خاطی برخورد می‌شود.

وی اظهار داشت:  برای نظارت بیشتر و جلوگیری از تخلفات احتمالی علاوه بر حضور قاضی کشیک، قضات ویژه‌ای نیز برای رسیدگی به این گونه تخلفات در حوزه‌های قضایی حضوری فعال خواهند داشت تا از آرای مردم صیانت کنند.

رئیس کل دادگستری استان همدان اعلام کرد: 300 قاضی در کمیسیون‌های مختلف در سطح استان برای احقاق حقوق عامه با موضوعات مختلف حضوری فعال دارند تا حقی از کسی تضییع نشود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازگشایی بازارچه‌های هنگه‌ژال و سیف در حال پیگیری است
  • استقرار شعب ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم
  • ۱۲ هزار مترمربع کف پوش در پایانه مرزی مهران احداث می شود
  • پیش بینی استقرار پایگاه فوریت‌های پزشکی در مسیر زوار شلمچه
  • زمان ارائه خدمات درمانی به زوار حسینی در مرز شلمچه اعلام شد
  • جانمایی مواکب در مرز مهران با شرایط جدید وفق داده شود
  • لوئیز انریکه: تاریخ پاری سن ژرمن را با فتح چهارگانه می‌نویسیم
  • استقرار 33 هزار نیروی نظامی ناتو در مرزهای روسیه/کشته شدن 500 هزار سرباز اوکراینی در جنگ با روسیه/حمله پهپادی گسترده اوکراین به شبه جزیره کریمه
  • استقرار 33 هزار نیروی نظامی ناتو در مرزهای روسیه
  • ورود ماشین‌ های ایرانی به آذربایجان محدود شد/​ مرزهای مسافری هنوز بسته است