Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از خانه ملت ، علی لاریجانی در این عیادت ضمن گفتگو با پزشکان معالج ایشان، از روند معالجات آیت الله العظمی مکارم شیرازی اطلاع یافت.
رئیس مجلس شورای اسلامی همچنین از خداوند متعال برای آیت الله العظمی مکارم شیرازی بهبودی و سلامتی عاجل و طول عمر با برکت برای حضور در حوزه های علمیه مسئلت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

لاریجانی در حاشیه این عیادت گفت:  خوشبختانه پزشکان ایشان امید دادند که حال ایشان رو به بهبود است و از خداوند شفای عاجل ایشان را مسئلت دارم.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: آیت الله مکارم شیرازی علی لاریجانی عیادت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۶۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عیادت میرمحمدی از مجروحین حادثه‌ی تروریستی راسک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، سیدجلیل میرمحمدی نماینده منتخب مردم شهرستان‌های تفت و میبد درمجلس شورای اسلامی به دنبال حادثه تروریستی اخیر راسک که تعدادی از پاسداران همیشه پیروز تیپ الغدیر به دست گروه تروریستی جیش الظلم شهید و یا مجروح شدند با خانواده‌ها و مجروحین این حادثه تروریستی دیدار و از آنها دلجویی کرد.


میرمحمدی گفت: این دیدار به تاکید رئیس مجلس شورای اسلامی هم در منازل این عزیزان و هم دربیمارستان بود که ماموریت پیدا کردم تا سلام ایشان را به این عزیزان ابلاغ کنم.


نماینده مردم تفت و میبد درمجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نقطه مشترک این عزیزان روحیه بالای آنها بود گفت: خانواده‌های معظم شهدای راسک و مجروحین محکم و استوار اعلام کردند که پای آرمان‌های انقلاب ایستاده اند.


میرمحمدی افزود: آرزوی مشترک این عزیزان دیدار با مقام معظم رهبری بود که قرار شد سلامشان را به مقام معظم رهبری ابلاغ کنیم و از طریق مجلس پیگیری کنیم تا این اتفاق بیافتد.
وی خاطرنشان کرد: نقطه دوم این بود که بخش اعظم خدمات درمان این عزیزان در استان انجام گرفته است که درخواست داشتند ادامه خدمات درمانی شان را در تهران دریافت کنند که ازطریق وزیر بهداشت ودرمان پیگیری خواهد شد.

دیگر خبرها

  • آیت‌الله شیرازی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شد
  • عیادت رئیس فراکسیون ورزش مجلس از غلامحسین پیروانی
  • نماینده سابق مجلس عزادار شد /پیام لاریجانی
  • نگاهی به زندگی پربرکت آیت‌الله العظمی بروجردی
  • آیت‌الله العظمی دوزدوزانی تبریزی: روحانیت فقط به عبا و عمامه نیست/ اشتباه عالِم مانند اشتباه فرد عادی نیست، عده‌ای را منحرف می کند/ روحانی واقعی برای تربیت دینی و انسانی باید تلاش و تبلیغ کند‌
  • شصت و پنجمین سالگرد ارتحال آیت الله العظمی بروجردی برگزار شد
  • آغاز‌گر اصلاحات بزرگ
  • هنرمندان مازندرانی به عیادت مش فتاح رفتند
  • امشب: مراسم سالگرد آیت‌الله بروجردی در مسجد اعظم قم/ 3 ویژگی مرجع فقید
  • عیادت میرمحمدی از مجروحین حادثه‌ی تروریستی راسک