Web Analytics Made Easy - Statcounter

استقلال همانند بازی قبلیش در جام حذفی، توانست حریفش را در وقت‌های اضافه شکست دهد.

به گزارش ایسنا، تیم‌های فوتبال استقلال و فجر سپاسی امروز (پنجشنبه) در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان ۱۲۰ دقیقه با پیروزی ۳ بر صفر آبی‌های پایتخت به پایان رسید.

مهم‌ترین اتفاق وقت اضافه اول یک صحنه‌ داوری‌ بود که در دقیقه ۹۳ رخ داد و منجر به توقف چند دقیقه‌ای بازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این صحنه شوت مرتضی تبریزی به دست مدافع فجرسپاسی برخورد کرد. حیدری، داور بازی در ابتدا درباره این صحنه سکوت کرد و سپس به وسیله گوشی با دستیارانش صحبت کرد.

داور بازی در ادامه به سمت کمک داور چهارم رفت و در میان اعتراض کادرفنی و بازیکنان دو تیم دقایقی با کمکش مشورت کرد و در نهایت تشخیص داد که اتفاق پیش آمده در محوطه جریمه فجر پنالتی نبوده است.

وریا غفوری، کاپیتان استقلال در دقیقه ۱۱۳ گره بازی را باز کرد و از روی ضربه ایستگاهی دروازه فجر را باز کرد. وریا پس از زدن گل به سمت هواداران رفت و به شدت از سوی آن‌ها تشویق شد.

استقلال در ادامه توانست دو گل دیگر به ثمر برساند که مرتضی تبریزی نقش موثری روی هر دوی آن‌ها داشت.

هواداران استقلال پس از به ثمر رسیدن گل‌های دوم و سوم علیه فتحی شعار دادند.

بازیکنان شیرازی استقلال پس از پایان بازی به سمت نیمکت فجر رفتند و با اعضای کادرفنی این تیم خوش و بش کردند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تيم فوتبال استقلال تهران منطقه فارس استانی ورزشی تيم فوتبال سايپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۶۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام رسمی پایان یک دوره مهم برای سرخابی‌ها

به گزارش "ورزش سه"، محمد شروین اسبقیان در حاشیه نشست در آیین واگذاری مالکیت استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی بیان کرد:  پرسپولیس و استقلال واگذار شدند و تکلیف هیئت مدیره را شرکت‌ها مشخص می‌کنند. وزارت ورزش نیز بر روند اداره باشگاه‌ها نظارت و آنها را حمایت می‌کند.

او در مورد تعیین مدیرعامل دو باشگاه سرخابی گفت: زمانی که هیئت مدیره دو باشگاه تعیین شد، مدیرعامل‌ها را مشخص می‌کنند و وزارت ورزش دیگر نقشی ندارد. وزارت ورزش به لحاظ صلاحیت فردی نظارت می‌کند و انتخاب مدیرعامل‌ها در اختیار باشگاه‌ها است.

اسبقیان در پاسخ به این پرسش که گفته شده است بعد از پایان فصل، مالکان اصلی تغییرات عمده‌ای در بحث هیئت مدیره ندارند، آیا چنین چیزی را تایید می‌کنید؟ عنوان کرد: این را باید از صاحبان جدید بپرسید و اگر صحبتی شده من در جریان نیستم.

دیگر خبرها

  • خاطره کمک‌داور دربی: با تیر پشت پایم را زدند!
  • اعلام رسمی پایان یک دوره مهم برای سرخابی‌ها
  • چادرملو علیه چهار صحنه داوری نیم فصل دوم
  • مدیرعامل پرسپولیس تا پایان فصل ماندنی شد
  • سریال ادامه‌دار VAR؛ قسمت بیست‌وسوم
  • نفس مبارزه، شكوه در شكست و ذلت در پیروزی
  • الهلال (۴) ۲ - ۱ (۵) العین/ شگفتی بزرگ در آسیا با صعود شاگردان کرسپو به فینال+ فیلم
  • واکنش جنجالی مدافع شمس‌آذر بعد از بازی با استقلال
  • دکتر بیژن بازی حساس را درآورد! (عکس)
  • ‏ مکالمه ‏VAR‏ ال‌کلاسیکو: گل قطعی نیست، ادامه بازی!‏