Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد؛نخست‌وزیر بریتانیا باور دارد که قانون‌گذاران پارلمان این کشور باید بین توافق جدید با اتحادیه اروپا بر سر برگزیت و خروج بدون توافق از اتحادیه اروپا یکی را انتخاب کنند.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری رویترز، «بوریس جانسون»، نخست‌وزیر بریتانیا،‌ باور دارد که قانون‌گذاران پارلمان این کشور باید بین توافق جدید با اتحادیه اروپا بر سر برگزیت و خروج بدون توافق از اتحادیه اروپا یکی را انتخاب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این خبر را یک مقام ارشد بریتانیایی عنوان کرد.

قانون‌گذاران بریتانیا بناست روز شنبه درباره توافق حاصل‌شده میان جانسون و سران اتحادیه اروپا بر سر برگزیت تصمیم بگیرد. این در حالی است که پارلمان پیشتر لایحه‌ای را به تصویب رسانده بود که براساس آن، چنانچه جانسون نتواند تایید این نهاد قانون‌گذاری را در زمینه تایید برگزیت کسب کند، باید درخواست تمدید ضرب‌الاجل خروج از اتحادیه اروپا را مطرح کند.

جانسون در واکنش به این لایحه گفته بود که به قانون احترام می‌گذارد، اما در تاریخ ۳۱ اکتبر از اتحادیه اروپا خارج خواهد شد. پس از توافق میان بریتانیا و اروپا بر سر برگزیت، شماری از احزاب مخالف دولت، از جمله حزب کارگر، اعلام کردند که به این توافق رای مثبت نخواهند داد. 
برچسب ها: بوریس جانسون ، نمایندگان پارلمان بریتانیا ، برگزیت

منبع: خرداد

کلیدواژه: بوریس جانسون نمایندگان پارلمان بریتانیا برگزیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۶۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده پارلمان عراق: ترکیه ۵۰۰۰ بار حاکمیت عراق را نقض کرده است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المعلومه، «ثائر الجبوری» عضو یکی از کمیسیون‌های تخصصی پارلمان عراق تاکید کرد که این کشور پنج هزار مورد اقدام نظامی ناقض حاکمیت ملی خود را از سوی ترکیه ثبت کرده است.

وی افزود: در جریان این اقدامات ترکیه ده‌ها تن جان خود را از دست داده‌اند. ترکیه باید به این قبیل اقدامات خود از طریق یک توافق جدید که حاکمیت عراق را تضمین کند پایان دهد.

الجبوری تصریح کرد: نفوذ زمینی ترکیه در داخل خاک عراق بر اساس توافق آنکارا با رژیم بعث صورت می‌گیرد و باید متوقف شود.

وی بیان کرد: پرونده آب نیز که یکی از مهم‌ترین پرونده‌ها محسوب می‌شود باید در جریان سفر رئیس جمهور ترکیه به بغداد حل شود.

پیش از این «یاشار گولر» وزیر دفاع ترکیه اعلام کرده بود که «رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور این کشور به عراق سفر خواهد کرد. این سفر اردوغان به بغداد برای نخستین بار از سال ۲۰۱۱ صورت خواهد گرفت.

کد خبر 6085228

دیگر خبرها

  •  تصویب لایحه جنجالی اخراج پناهجویان از بریتانیا
  • تهیه فهرستی از تحریم‌های جدید اتحادیه اروپا علیه صنایع پهپادی و موشکی ایران
  • توافق اتحادیه اروپا برای تشدید تحریم‌های ایران
  • توافق اعضای اتحادیه اروپا برای تحریم‌های بیشتر علیه ایران
  • توافق اعضای اتحادیه اروپا برای تحریم های بیشتر علیه ایران
  • بلژیک: اروپا در آستانه توافق بر سر دارایی های خارجی روسیه است
  • رای مثبت پارلمان تاجیکستان به خرید پهپاد از ترکیه
  • نماینده پارلمان عراق: ترکیه ۵۰۰۰ بار حاکمیت عراق را نقض کرده است
  • سایه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا و پارلمان اروپا بر سیاست‌های گذار از انرژی
  • تصویب کمک ۷۷.۸ میلیارد دلاری آمریکا به اوکراین و اسرائیل