Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-24@10:12:51 GMT

خدمت در نظام جمهوری اسلامی با نظام سلطه تفاوت دارد

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۹۶۷۴۰

خدمت در نظام جمهوری اسلامی با نظام سلطه تفاوت دارد

استاندار اصفهان گفت: خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی منهای شرح وظایف روزمره معنا و مفهوم دیگری دارد که باید قدردان آن باشیم به طوری که در نگرش‌های مقطعی و مادی نگنجد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان خوانسار، عباس رضایی عصر پنج‌شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان خوانسار، اظهار کرد: مسؤولان خادم مردم هستند و به دلیل جلوگیری از اختلال در کار ارباب رجوع‌ جلسات شورای اداری را در بعد از ظهر برگزار می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار اصفهان افزود: خدمتگزاری در نظام اسلامی با نظام سلطه در معنا و مفهوم تفاوت دارد، اگر نیت پاک والهی و برای رضایتمندی خدا باشد تسهیلات عجیبی در کار فراهم می‌شود.

رضایی گفت: خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی منهای شرح وظایف روزمره معنا و مفهوم دیگری دارد که باید قدردان آن باشیم به طوری که در نگرش‌های مقطعی و مادی نگنجد.

استاندار اصفهان گفت: دشمنان قسم خورده لحظه‌ای برای براندازی نظام فروگذار نیستند، آمریکاها زمانی کشور به کشور به دنبال تحریم ایران بودند و امروز شرکت به شرکت به دنبال تحریم هستند.

رضایی تصریح کرد: در بهمن ماه سال گذشته اشتغال استان ۲.۷ دهم درصد از متوسط اشتغال کشوری کمتر بود اما بر اساس مرکز آمار در سه ماهه دوم سال نه تنها ۲.۷ دهم را جبران کردیم بلکه با وجود تحریم‌ آمار بیکاری کاهش یافته است.

وی اظهار کرد: امروز در دیدار مردمی بیش از ۸۰ درصد مراجعات مربوط به رفع موانع تولید، گسترس و دریافت تسهیلات برای راه‌اندازی واحدهای صنعتی و شرکت‌های دانش بنیان بود که نشانه دهنده رشد فرهنگی و اجتماعی خوانسار است.

استاندار اصفهان گفت: از ایجاد صنایع آلاینده در خوانسار جلوگیری می‌کنیم و برای ایجاد صنایع غیر آلاینده مانند محصولات گلخانه‌ای که برای مردم سودآور است در پرداخت تسهیلات ۹ درصدی هیچ محدودیتی وجود نخواهد داشت.

رضایی تأکید کرد: از کارگروه رفع موانع تولید و تسهیلات و شورای سرمایه‌گذاری در جهت رفع مشکلات مربوطه نهایت استفاده و به صورت هفتگی گزارش اقدامات این کارگروه‌ها به استانداری فرستاده شود.

کد خبر 393641

منبع: ایمنا

کلیدواژه: خوانسار استاندار اصفهان اشتغالزایی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۶۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهبر انقلاب: با جهش تولید، جیب و دست کارگر پر می‌شود /هدف از تحریم در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، دیدار جمعی از کارگران سراسر کشور صبح امروز در حسینیه امام خمینی (ره) به مناسبت هفته کار و کارگر با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی آغاز شد.

اهم بیانات رهبر معظم انقلاب را در ادامه می خوانید؛

*رکن جهش تولید، کارگر است؛ با جهش تولید کشور و آحاد مردم ثروتمند می‌شوند و جیب و دست کارگر پر می‌شود.

* تبیین زمینه‌های حضور و مشارکت مردم در تولید وظیفه مهم مسئولین است.

*هدف از تحریم در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است تا از خطوط استعماری و استکباری آنها تبعیت کند. معلوم است که نظام اسلامی، غیرت اسلامی و ملت بزرگ و با سابقه اسلامی محال است که تسلیم چنین زورگویی شود.

این خبر تکمیل می شود...

27218

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898997

دیگر خبرها

  • مردم اصفهان در جریان روند خدمت‌رسانی قرار بگیرند
  • رئیسی: القائات نظام سلطه از نظر ما مردود است
  • ببینید | رهبر انقلاب: هدف از تحریم در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است
  • رهبر انقلاب: با جهش تولید، جیب و دست کارگر پر می‌شود /هدف از تحریم در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است
  • رویکرد مردم‌محور در دستور کار نظام شورایی کشور است
  • رویکرد مردم ‎محور در دستورکار نظام شورایی کشور است
  • تأکید استاندار لرستان بر همدلی بین نخبگان و مردم
  • همدلی بین نخبگان و مدیران گره‌گشای مشکلات استان است
  • مخبر: نخبگان سرمایه‌های اصلی کشور هستند/ نظام سلطه جرات مقابله نظامی با ایران را ندارد
  • خدمت‌رسانی به آحاد جامعه رسالت سپاه پاسداران است