Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-23@22:21:14 GMT

خادمان موکب‌های اربعین: به حب الحسین یجمعنا جامه عمل پوشاندیم

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۹۷۱۶۶

خادمان موکب‌های اربعین: به حب الحسین یجمعنا جامه عمل پوشاندیم

‍‍‍‍‍‍

خادمان حسینی اربعین در خدمتگذاری به زائران پاکستانی اباعبدالله الحسین(ع) کم نگذاشتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سرویس چندرسانه عصرهامون، از پخت نان گرفته تا قصابی و آشپزی و ... اینجا در مرز میرجاوه همه یک دل و یک صدا در حال خدمت به زوار میهمان از کشور پاکستان هستند.

489 دانلود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۷۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیخ اکبری، مشاور رئیس سازمان و رئیس ستاد حج و زیارت و اربعین رسانه ملی شد

رئیس سازمان صداوسیما در حکمی جواد شیخ اکبری را به سمت مشاور رئیس سازمان و رئیس ستاد حج و زیارت و ستاد اربعین سازمان منصوب کرد. متن حکم جبلی برای شیخ اکبری به این شرح است:

«باسمه تعالی
برادر گرامی جناب آقای جواد شیخ ‏اکبری
نظر به مراتب تعهد و تجربه ارزنده جناب‏عالی، به‏ موجب این حکم شما را به ‏عنوان "مشاور رئیس سازمان و رئیس ستاد حج و زیارت و ستاد اربعین سازمان" منصوب می‏کنم.
سیاستگذاری جامع در امور حج و زیارت سازمان و انجام هماهنگی ‏های لازم با حوزه‏‌های مربوطه و نهاد‌ها و دستگاه ‏های مسئول و سازمان حج و زیارت و توجه ویژه به ظرفیت­‌های راهپیمایی عظیم اربعین و جریان­ سازی رسانه­‌ای و هم­ افزایی ظرفیت­‌های سازمانی از مهم‏ترین وظایف شما می ‏باشد.
از خداوند متعال، موفقیت روزافزون شما را در پیشبرد اهداف و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) مسألت دارم.

پیمان جبلی
رئیس سازمان»

همچنین جبلی از زحمات خالصانه حجت­ الاسلام والمسلمین جناب آقای موسوی مقدم در طول دوره تصدی مسئولیت ستاد حج و زیارت سازمان، صمیمانه تشکر و قدردانی نموده است.

جواد شیخ‌اکبری متولد ۱۳۵۷ و دانش‌آموخته کارشناسی ارشد معارف اسلامی و الهیات گرایش فلسفه و کلام اسلامی است. وی سوابق مختلفی از جمله سردبیری برنامه‌های زنده خبری، مدیریت گروه اقتصاد و سیاسی شبکه خبر، عضو شورای طرح و برنامه شبکه سه و پنج سیما و ... را در کارنامه خود دارد. شیخ اکبری پیش از این مشاور معاون سیما و مدیر شبکه قرآن و معارف سیما و همچنین دبیر شورای معاف سیما بوده است.
مدیریت و نظارت بر تولید مستند‌های شاخص و ارزشی همچون «راز آرماگدون»، «خط امام»، «پایانی بر پایان»، «اشغال»، «نهم دی انقلاب سوم»، «بحران در سوریه» و ... از دیگر سوابق حرفه‌ای وی است.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • همایش تجلیل از خادمان سلامت نوروزی ۱۴۰۳ برگزار شد
  • خادمان سلامت نوروزی تجلیل شدند
  • پیش‌بینی اعتبار۳ هزار میلیارد تومانی برای اربعین امسال
  • اساس سپاه معنویت و اعتقاد است
  • اعزام خادمان کاشانی ویژه خدمت در چایخانه حرم رضوی
  • حال خوب| خوشحالی مردم «حُمِیل» از سیل جمعیت زائران اربعین
  • شیخ اکبری، رئیس ستاد حج و زیارت و اربعین رسانه ملی شد
  • شیخ اکبری رئیس ستاد حج و زیارت و اربعین صدا و سیما شد
  • شیخ اکبری، مشاور رئیس سازمان و رئیس ستاد حج و زیارت و اربعین رسانه ملی شد
  • گرامیداشت شهید مدافع حرم سیدمهدی جلادتی برگزار می‌شود