Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری تقریب، رقابت‌های قهرمانی شطرنج جوانان جهان به میزبانی هند در حال برگزاری است که در این رقابت ها ١٨٩ شطرنج باز دختر و پسر حاضر هستند و پیکارها تا سوم آبان ادامه دارد.

در دور چهارم این رقابت‌ها امروز آرین غلامی مقابل حریفی از رژیم صهیونیستی حاضر نشد. غلامی پیش از این هم سابقه چنین اقدامی را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مبینا علی نسب و محمدامین طباطبایی، دو نماینده دیگر ایران در حال رقابت با حریفان ارمنی و روس خود هستند.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۷۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گنبد آهنین رژیم غاصب با قدرت رسانه فرو ریخت

به گزارش خبرنگار مهر، «انسیه خزعلی» معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده در همایش «غزه زنده است» اظهار کرد: مردم غزه با ایستادگی خود در برابر ظلم و زیاده‌خواهی‌ها درس بزرگی را به تاریخ دادند؛ زنان و کودکانی که در شش ماه گذشته بدترین و سخت‌ترین شکنجه‌ها را متحمل شدند.

وی ادامه داد: ۷۰ درصد قربانیان جنگ شش ماهه در غزه را زنان و کودکان غزه تشکیل می‌دهند. ۶۰ هزار زن باردار در غزه در شرایط سخت و طاقت‌فرسا زندگی می‌کنند. ۷۰ درصد مفقودان را نیز زنان و کودکان تشکیل می‌دهند که متأسفانه مجامع بین المللی سکوت کرده‌اند.

وی با طرح این سوال که آیا امروز روز سخن گفتن، گفت‌وگو و منطق با دشمن است، گفت: در روایت‌های صحیح، فصیح و رساست که می‌توان پیام مظلومیت را چنان به جهان مخابره کرد که در مرکز استکبار (آمریکا) دانشجویان بایستند و فریاد «فلسطین باید آزاد شود»، سر دهند.

خزعلی با بیان اینکه تمام گنبدهای آهنین رژیم غاصب، با قدرت نه تنها موشک بلکه رسانه از بین رفت گفت: دشمن خانه‌هایی که از رسانه و دروغ ساخته بودند، توسط همان رسانه‌ها فروریخت؛ فضای روایت‌گری همراه با قدرت علم و شکاف همه آنچه که برای خود بافته بودند، نشان داد که هیمنه آن‌ها دروغین است و فروریخته است.

کد خبر 6086673 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق مایه عزت جهان اسلام است
  • شهادت یک خبرنگار دیگر در نوار غزه
  • دختر شیروانی قهرمان شطرنج‌ لیگ برتر کشور شد
  • رئیسی: رژیم صهیونیستی باید از سرزمین‌های اشغالی اخراج و مجازات شود
  • عملیات«وعده صادق» پاسخ عبرت‌آموز برای رژیم غاصب صهیونیستی بود
  • ابعادی از ظهور قدرت ایران در عملیات «وعده صادق»
  • باشگاه شطرنج نخبگان گیلان قهرمان لیگ بانوان شد
  • رژیم صهیونیستی تاکنون از هیچ تجاوز و وحشی‌گری علیه مردم غزه دریغ نکرده است
  • خزعلی: گنبد آهنین رژیم غاصب با قدرت رسانه فرو ریخت
  • گنبد آهنین رژیم غاصب با قدرت رسانه فرو ریخت