Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@21:57:29 GMT

استوری دوستانه علیپور و شجاع بعد از جدال لفظی

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۹۷۲۷۰

پس از این‌که در تمرین تیم پرسپولیس شجاع خلیل زاده و علیپور بحث جزئی لفظی داشتند، مدافع پرسپولیس با انتشار یک استوری رفاقت خود با مهاجم این تیم را به نمایش گذاشت.

به گزارش تابناک ورزشی، ساعتی قبل در تمرین تیم پرسپولیس جدال لفظی کوچکی بین شجاع خلیل زاده و علی علیپور شکل گرفت که با دخالت کاپیتان سیدجلال حسینی همه چیز به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتشار این خبر که البته یک درگیری فوتبالی بود، هواداران پرسپولیس را تحت تاثیر قرار داد و باعث شد تا طرفداران در پیج این دو بازیکن در این خصوص از آن‌ها توضیح بخواهند و شجاع نیز با انتشار یک استوری تلاش کرد تا آرامش را به هواداران بازگرداند. او این جر و بحث را تکذیب کرد و در کنار علیپور به تلاش برای کسب قهرمانی چهارم اشاره کرد و همچنین دوستی و صمیمیت خود را در کنار این بازیکن به نمایش گذاشت.

منبع: تابناک

کلیدواژه: پیاده روی اربعین حسن روحانی آمدنیوز روح الله زم بورس تهران نفتکش SABITI جام جهانی والیبال حسین فریدون تابناک ورزشی شجاع خلیل زاده علیپور درگیری لفظی پیاده روی اربعین حسن روحانی آمدنیوز روح الله زم بورس تهران نفتکش SABITI جام جهانی والیبال حسین فریدون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۷۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضا علیپور: برای میرزازاده خوشحالم

رضا علیپور ملی‌پوش سنگنوردی و ملقب به یوزپلنگ آسیایی که کاندیدای عنوان آقای ورزش ایران بود در مورد انتخاب امین میرزازاده گفت: برای میرزازاده برای کسب عنوان برترین ورزشکار خوشحالم و امیدوارم این جوان در المپیک موفق شود.

دریافت 11 MB

          

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • استوری جالب اوسمار برای میثاقی
  • پرسپولیس بعد از چهار فصل با مربی خارجی در حذفی!
  • (عکس) استوری اینستاگرامی اوسمار برای محمدحسین میثاقی
  • رضا علیپور: برای میرزازاده خوشحالم
  • خبر بیماری ترانه علیدوستی به حاشیه کشیده شد!
  • جریمه نقدی سپاهان و ۴ باشگاه لیگ برتری/ توبیخ شجاع خلیل‌زاده
  • توبیخ شجاع خلیل زاده و جریمه ۳ باشگاه لیگ برتری
  • آرزوی ۳ بازیکن تراکتور؛ کاش یحیی به تبریز نیاید
  • رقابت نیازمند و میرزازاد برای جدال برابر پرسپولیس